Drleenarts.com

1.484 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.695 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

Het is voor mij onduidelijk welke producten ik moet gebruiken En hè/ik gemaild maar die crème was dan weer net niet in de mini Groetjes jose
Hele fijne dagcrème. Bij andere merken dagcrème kreeg ik altijd een rode geïrrigeerde huid, maar bij deze heb ik daar gelukkig geen last van.
Prima crème, smeert ook lekker uit, zou t alleen fijn vinden als jullie een gezichts crème zouden hebben met geen 25 maar 50 zon bescherming
20 apr 2024
Dr Leenarts zijn producten die doen wat ze moeten doen! Ze beschermen ,voeden,en reinigingen Dit alles voor een betaalbare prijs, Aanrader.
20 jan 2024

Geweldig voor de gevoelige babyhuid

De badolie en droge huidzalf zijn geweldige producten voor onze zoon van 3 maanden die erge eczeem had.na 1 dag al een wereld van verschil!
14 apr 2024
Badolie voor mijn zoon besteld, die helemaal onder de exzeem zit. Zijn huid wordt veel rustiger, minder jeuk. Dus al een hele verbetering.
De bestelling werd heel snel bezorgd. Ook een kleine passende verpakking. Niet zo'n grote doos. Ik ben ook heel tevreden met de producten.
Fijne handcrème die met mij meegaat in mijn werk als wijkverpleegkundige. De crème houdt mijn huid soepel en mijn handen voelen zacht aan.
11 feb 2024

Maakt belofte waar!

Bij de producten staat een duidelijke omschrijving, daardoor is het makkelijk om de juiste keuze te maken. Producten doen wat ze beloven!
16 dec 2023
Heb de producten nu bijna een weekje in gebruik. Helaas is vannacht mijn reinigingsmousse ongevallen en helemaal leeg gelopen.. huilen :(
Antwoord van Drleenarts.com
Beste Ronette, Dankjewel voor je feedback. Fijn om te horen dat je fan bent van onze producten! Als je ons even een berichtje stuurt op contact@drleenarts.com en je adresgegevens deelt, dan zal ik je een nieuwe Schuimende Gezichtsreiniger toesturen. Fijne feestdagen! Groeten, Joram Drs Leenarts
Enthousiast Gebruik de producten voor vette, onzuivere huid nu een week, mijn huid is zacht, rustiger en reageert goed op de producten

Kwalitatieve dermatologische producten voor een normale prijs.

De voorbeeldige levering is één. Belangrijker is de kwaliteit van het product en de afwezigheid van overbodige geur- en kleurstoffen.

Het loopt gesmeerd van voetenscrub tot lippenbalsem!

Hele fijne produkten zonder poespas die echt goed werken voor de droge huid! Ik was verbaasd dat het verschil zo snel zichtbaar was..
Dag- en nachtcrème is zeer verzorgend zonder vet te zijn. Het valt op dat het product lang zijn werking doet en de huid vochtig houdt.
10 feb 2024
Deze producten bevallen mij zeer goed. Ik heb lang gezocht, naar een goede crème voor mijn zeer droge huid. Dus ik ben er blij mee!!!
Fijn smeerbaar, niet heel vet, trekt snel in de huid. Ook mooi dat het flesje een pipetje heeft, dan is het heel zuinig in gebruik.
Ik heb de laatst bestelde producten nog niet gebruikt, maar ik weet zeker dat ze zullen bevallen! Ik heb ze nl al eerder gebruikt.
27 jan 2024
Alle producten die ik tot nu toe heb geprobeerd (shampoo, conditioner, dag/nachtcreme, dagcreme SPF 25, Bodycreme bevallen prima.
De producten die ik heb besteld bevallen mij goed mijn droge handen en voeten zijn nu weer redelijk zacht het doet goed zijn werk
De billen crème is fantastisch ! Mooie dikke zachte cream die als een dikke film laag de tere rode huid beschermt! Heel blij mee!