Drleenarts.com

1.470 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.679 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

Crèmes zijn geweldig

Het zijn geweldige producten. Vooral de droge huid en droge voeten crèmes. Echt fantastisch
De shampoo en conditioneer, de bodylotion en de dag/nacht crème gebruik ik. Bevalt prima 👍
PT
Petra T.
Hattem
Shampoo en dag-nachtcreme geen rode plekken meer op mijn voorhoofd!! Huid olie ook prima!!
Na 1x de handcreme te hebben gebruikt merkte ik meteen verschil. een heel zacht resultaat!
SB
Sylvia B.
Purmerend
26 dec 2023
Ik heb nog niet alle producten uitgebreid gebruikt? Alleen de bodycream en die bevalt goed
16 apr 2024
Fijne zonnebrandcrème. Wel even voordat je naar buiten gaat smeren zodat het goed werkt.
16 nov 2023
De dag en nacht crème erg goed 👍 en de face reiniger ook erg lekker .ben zeer tevreden 😊
Dagcrème met spf gebruik ik elke dag, kan niet meer zonder. Snel bezorgd via de webshop.
Ontzettend fijne producten , gebruikt bij ons zoontje en straks weer bij ons 2e kindje
13 jan 2024
Gemakkelijk in gebruik. Geen neg. Reactie van de huid. Goede prijs kwaliteit verhouding
1 x de zalf gebruikt voor Berg en alles was bijna weg. Geweldig, had ik niet verwacht.
fijne zalf voor de voeten. gelijk na de eerste x aanbrengen de voeten niet meer zo droog
Mijn huid is veel schoner en stukken minder droog . Voelt minder strak en lekker zacht.
4 okt 2023
Voor mijn gevoel voldoet het, alleen na het opbrengen schrijnt het even, is dit normaal.
18 mei 2024
Niets beter te doen en voor het product te vroeg om te juichen maar het lijkt te helpen
Trekt goed in. Laag geen vettige laagje achter maar verzorgt goed. Jeuk is vermindert.
De droge voeten creme is helemaal geweldig. Na twee x smeren al resultaat. Top product.
Fijne producten zonder gedoe. Mijn huid is verbetert sinds ik haar producten gebruik.
29 apr 2024
Alle producten zijn zo fijn! En ik heb ook echt alles inmiddels. Wil niks anders meer.
27 apr 2024

Goede opname in de huid

De producten worden goed opgenomen in de huid en ze zijn PH neutraal en zonder parfum