Drleenarts.com

1.470 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.679 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

24 dec 2023
Heerlijke producten en werkt super fijn! Gebruik het voor mezelf en voor de kinderen.
26 nov 2023

Fijne producten!

Fijne producten als shampoo, bodycrème, droge huid zalf dagcrème voor droge huid enz.
30 apr 2024

Shampoo

Bestel de shampoo en daardoor geen jeukende hoofdhuid meer. Voor mij werkt het prima.
Alle crèmes zijn super zacht en goed op te brengen. De reinigingscreme werkt perfect.
31 mrt 2024
Had bodycreme besteld, heel fijn trekt snel in de huid ,en voelt heerlijk zacht aan .

Uitstekend !

De babybillen zalf werkt echt uitstekend bij rode/kapotte billetjes. Smeert fijn uit.
Ik heb dit voor mijn man gekocht, dit is het enige wat helpt tegen zijn jeukende huid
mini minerale zonbescherming gekocht super lekker jammer alleen online verkrijgbaar.

Geweldige dag en nachtcrème

Ik gebruik tot volle tevredenheid al enkele jaren de dag,nachtcrème Heel blij mee
Heerlijke dagcrème, beetje dik maar trekt goed in. Moet alleen wennen aan de geur.
EG
Eline G.
Bolsward
Zeer goed product. Doet wat het zegt. Goed smeerbaar, trekt snel in. Heel tevreden.
11 mei 2024

Erg tevreden!

Een paar dagen de gezicht reiniger en haar producten in gebruik. Erg tevreden mee!

Heerlijk!

Heerlijk, perfect voor winterse activiteiten! Ik ben er echt heel tevreden over ;)

Toppers

De bezorging was super snel en het product helpt mij huid echt. Ik zie resultaat.
DV
19 nov 2023
Heel fijn product. Dankzij de olie is mijn huid minder droog als ik uit bad kom.
5 nov 2023
De lipbalsem werkt wel maar ik heb nog steeds last van velletjes en droge lippen.
1 mei 2024
De body creme is heel fijn De rest gebruiken we te kort voor een eerlijk oordeel
Eindelijk een product wat werkt en vooral geen parfum in zit zo fijn. Ga zo door.
Heerlijke olie. Trekt snel in en verzorgt goed. Mijn zeer gevoelige huid is blij.
Dag en nacht crème is echt heel prettig. Weinig van nodig om goed te hydrateren.