Drleenarts.com

1.471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.677 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

16 apr 2024
Ik zoek een vol vette nachtcrème . De creme die ik mu heb is niet voldoende bij een zeer droge huid. Huid blijft trekkerig aan voelen.
6 mei 2024

Bestelproces

In het bestel proces wordt gevraagd wanneer het product moet worden geleverd. Ik heb op maandag besteld en aangegeven dat het product op vrijdag bezorgd moet worden, omdat ik niet eerder thuis ben. Vervolgens krijg ik dezelfde dag nog een track&trace en wordt het pakket alsnog op dinsdag thuis aangeboden, maar uiteraard is er niemand thuis. Als je toch niets doet met zo'n stap, vraag het dan niet
12 mei 2024
De producten die jullie leveren zijn goed. Alleen product nog steeds niet ontvangen. Budbee kan volgems hun al een week niwt bezorgen om allerij onbekende redenen of omdat er een telefoonnummer niet klopt. Terwijl ik gewoon aangeef dat het bij de deur gelegd mag worden. Een goed bezorgbedrijf zou fijn zijn. Ik bedenk me nog wel 10x voordat ik weer wat bestel.
Ik gebruik nog maar heel kort je producten; de schuimende gezichtsreiniger en Salicylic acid 2% gel. Heb dus nog geen idee wat het gaat doen. De gezichtsreiniger geeft in ieder geval een lekker fris en schoon gevoel. De gel… ja ik hoop dat het na verloop van tijd de meeeters op wil ruimen. Want die zwarte dingen op m’n kin en neus vind ik zeer irritant.
ik neem nog even een afwachtende houding aan omdat ik slechts 1x uw product gebruikt heb( shampoo) Heb een enorme allergie aanval die heel hardnekkig is. Al mijn cremetjes en overige weer weggegooid. Kon er jaren tegen en opeens vlamt mijn gezicht en ogen. Heb de allergieen lijst van de dermatoloog weer eens te voorschijn gehaald.
15 mei 2024
Ik heb een tijdje geleden een creme voor water pokken bij jullie besteld. Dit product niet ontvangen helaas. Ik heb een email gestuurd of er iets was mis gegaan. Niets gehoord en zie nu dat het retour is gestuurd door DHL. Ik vind het jammer dat er geen contact was en dat degene voor wie ik het had besteld nu haar geld kwijt is.
Niet gekregen! 1 Feb bericht van DHL dat ze op die dag komt, hele dag thuis, niks. Nog een bericht van DHL dat het bezorgd is, niet dus. Daarna nog een berichtje van DHL dat het naar een service punt is afgeleverd. Welke service punt?? Niks verder gehoord, ik heb jullie ge-mailed en DHL. Niks. Geen idee waar mijn pakket is!!!!
Ik gebruikte de Dag&nachtcreme voor de zeer droge huid. Om 4 uur ‘s nachts ging ik wegens een prikkelde huid naar de badkamer om de crème af te wassen. Ik had rode vlekken en opgezwollen konen op het gezicht . Er zit blijkbaar toch iets in wat ik niet verdraag. Heeft u hier meerdere klachten van gekregen ? Desire.

Producten niet geleverd, fout DHL

Het product zal vast goed zijn, helaas heeft DHL aangegeven dat het bezorgd is terwijl er niets geleverd is. Ze gaan er te makkelijk mee om en ik moet maar wachten of het eventueel nog komt. Ik heb hier geen vertrouwen in. DHL maakt er vaker een zooitje van jammer genoeg.
7 okt 2023

levering duurt te lang

Voorheen ontving je je bestelling de volgende dag al, tegenwoordig met de uitbreiding, de laatste twee keer pas na 6 dagen en alleen omdat ik reclameerde, heb ik mijn spullen ontvangen, men wijt dit aan het distributiecentrum. Persoonlijk vind ik het een slechte zaak.
12 okt 2023
Beste Yvonne, Dankjewel voor je feedback. Heel jammer om te horen dat het niet soepel verloopt met het bezorgen van je bestelling. Wij hebben geen directe invloed op de levering zelf maar voelen ons natuurlijk wel verantwoordelijk voor de juiste ervaring bij ons product, waaronder een correcte bezorging. Als je even een berichtje stuurt naar contact@drleenarts.com dan zal ik met je meedenken voor een passende oplossing. Ik hoor graag van je. Groetjes, Joram Drs Leenarts - Customer Service Specialist
Nadat ik besteld had 1 week later goedkoper bij het kruitvat in de aanbieding. 3 dingen besteld bij jullie voor meer dan 35,00 euro maar doordat jullie na het bestellen de verdiende korting berekende toch verzendkosten, zo jammer. Voortaan koop ik het in de winkel.
RV
Ronald v.
Lelystad
Ik heb het product helaas nog niet mogen ontvangen aangezien ik wel betaald heb maar dat bij de betalingspartner van deze site fout was gegaan. Is ook gezegd maar wel pas nadat ik screenshots van de betaling heb doorgestuurd. Zit dus nog steeds te wachten….
18 jan 2024
Beste Ronald, Dankjewel voor je feedback. Je hebt met mijn collega contact gehad over je bestelling. Er ging inderdaad iets mis bij een derde partij waardoor je betaling wel gelukt is maar dit niet correct aan onze webshop is gekoppeld. Dit gaan we uiteraard direct oplossen en ik zorg er voor dat er meteen een pakket naar je toe komt met de producten waar je voor betaald hebt. Hier krijg je nog een bericht over in je inbox. Mijn excuses voor het ongemak. En een fijne dag vandaag! Groeten, Joram Drs leenarts
EV
Elise V.
Almere
19 sep 2023
De dagcreme en het aanstip product branden op de huid van mijn dochter. Roodheid en puistjes werden juist vele malen erger. De andere 2 producten zijn nu kort in gebruik. We hopen over een aantal weken resultaat te zien.
28 sep 2023
Niet alle producten ruiken even lekker wat in principe logisch is zonder parfum of alcohol. Ik heb onderhuidse acne en last van roodheid na 6 dagen gebruik nu merk ik nog geen verbetering.
12 okt 2023
Beste Isabelle, Dankjewel voor je bericht. Het klopt inderdaad dat onze producten geen alcohol of parfum bevatten en hierdoor vaak geurloos zijn. In principe kan het zo zijn dat je een bestandsdeel ruikt bij bepaalde crèmes. Als je echt een onprettige geur ervaart dan wil ik je vragen even contact met ons op te nemen via contact@drleenarts.com zodat ik met je mee kan denken. Wat betreft je acne kan het soms enkele weken duren voordat je verbetering ziet en voelt. Ik raad je aan om de producten van Drs Leenarts te blijven gebruiken om zeker te weten of het aanslaat. En stuur ons natuurlijk een berichtje per mail als je nog vragen hebt! Groetjes, Joram Drs Leenarts - Customer Service Specialist
Website overzichtelijk en snel verstuurd! De SPF 30 (was 25 in het verleden) in de gezichtscreme bevalt niet. Erg witte waas met aanbrengen. Ontevreden. Was met vorige versie wel heel blij.
2 mei 2024
In eerste instantie was ik erg tevreden over de dagcreme met spf25 voor de normale huid; mijn gecombineerde huid reageerde goed, nu echter toch weer vette gedeeltes in de loop van de dag.
19 apr 2024

Voir.mij te vet/glanzend

De crème laat een enorm glanzende laag op je gezicht achter. Dat vond ik niet fijn. Met make-up enigszins af te matten. Ik ga hem maar als nachtcrème gebruiken. Voelt wel prettig aan.
2 okt 2023
Levering was prima en snel. Echter heb ik het idee dat mijn dochter niet goed reageert op het product. De luier uitslag is vele malen verergerd sinds het gebruik van dit product.
19 aug 2024

Flesje open gegaan

1 van de flesjes was open gegaan waardoor de hele envelop vies was geworden. En vind dat je teveel verzendkosten moet betalen om dit pakket aantrekkelijk te houden.
5 sep 2024
Hi Shelley, Wat vervelend dat een van de flesjes was opgegaan! Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik stuur je graag een nieuw product op. Wat zijn je adresgegevens? Je kan deze sturen naar contact@drleenarts.com :) Fijne dag nog!
22 nov 2023
Wel snelle levering van het test product maar het spul voldeed bij lange na niet aan mijn verwachtingen en de prijs is veel te hoog voor een heel klein beetje spul