Drleenarts.com

1.469 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.674 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

Heel erg jammer,dat het doseer pompje verdwenen is,je gebruikt nu snel teveel,met het gevolg dat je huid erg glimt
De doos was beschadigd en deels open toen ik hem ophaalde bij het DHL servicepunt. De doosjes zijn ook gebutst.
Antwoord van Drleenarts.com
Beste Desiree, Dankjewel voor je feedback. Ik vind het enorm jammer om te zien dat het pakket niet netjes aangekomen is! Dit zal ik terug koppelen aan de bezorgdienst zodat zij actie kunnen ondernemen bij de bezorger. Helaas is de daadwerkelijke bezorging niet bij ons in handen en kunnen deze dingen gebeuren. Als je event contact opneemt met contact@drleenarts.com dan zal ik met je meedenken voor een passende oplossing. Groeten, Joram - Customer service Specialist Drs Leenarts
Had echt hele goede hoop voor de producten maar ik kreeg er alleen maar meer puistjes en acne van helaas.
Mijn huid blijft wat trekken. Vooral rond de ogen. Misschien speciale crème voor de droge huid proberen?
Trekt helaas niet in en laat een glanzende laag achter op mijn huid, terwijl mijn huid niet vet is.
Helaas voedt het niet en doet het verder niets voor mijn huid de dag crème ik niet nogmaals kopen
AD
A.M. d.
Mierlo

Allergisch voor deze crème.

Ik was hardstikke allergisch voor de droge huid crème. Jammer, weggegooid geld voor deze tube.
Antwoord van Drleenarts.com
Beste A.M. de Bruin, Wat vervelend om te horen dat je een allergische reactie hebt gekregen! Onze producten zijn echt specifiek gemaakt voor de gevoelige huid en zitten alleen milde ingrediënten in. Het kan natuurlijk alsnog gebeuren dat je allergisch reageert op één van de ingrediënten. Ik help je graag verder hiermee. Als je een berichtje stuurt naar contact@drleenarts.com dan kan ik met je meedenken! Wij horen heel graag van je. Groetjes, Joram - Team Leenarts.

Geen verschil

Ik gebruik het nu al 2 weken maar ik zie geen verschil, misschien komt het nog
Heb de spullen nauwelijks uitgepakt; kan NU nog geen gefundeerd antwoord geven.

Cadeauverpakking mist

Aanvulling De cadeaueauset zat niet in de de cadeauverpakking.
Antwoord van Drleenarts.com
Beste Desiree, Dankjewel voor je feedback. Ik zie dat je bij ons de 'Daily Essentials Huidverzorgingsset' hebt besteld en niet onze tijdelijke cadeau set. Het klopt dat deze set niet in een speciale verpakking komt. Natuurlijk wel jammer als je een echte cadeau verpakking verwacht en je die niet krijgt, maar de doos ook nog is niet mooi aankomt. Zoals in de reactie op je eerdere review wil ik je vragen om even contact met ons op te nemen op contact@drleenarts.com. Groeten, Joram - Customer Service Specialist Drs Leenarts
MS
mieke s.
zeewolde
9 nov 2023
Kan nog niets zeggen er over nog maar een paar keer gebruikt

Nog ruwe en droog aan

Ik voel nog ruwe en droog aan, moet vaak aanbrengen.
24 sep 2023
De schampo bevalt niet. Heb nog jeuk op mijn hoofd.
12 okt 2023
Beste Janetta, Dankjewel voor je feedback. Jammer om te horen dat de shampoo je niet bevalt. Onze producten bevatten geen alcohol of parfum en zijn hierdoor geschikt voor een gevoelige huid. De shampoo is niet perse een probleemoplosser voor huidproblemen op je hoofdhuid. Als je ons even een berichtje stuurt via contact@drleenarts.com en aangeeft waar je last van hebt dan kan ik mogelijk met je meedenken. Ik hoor graag van je. Groetjes, Joram Drs Leenarts - Customer Service Specialist
Helaas voel ik geen verschil met andere shampoos
19 okt 2023
Ik heb het product nooit ontvangen
27 okt 2023
Beste Fanny, Wat vervelend dat er iets mis gegaan met je bestelling! Mocht dit nog niet opgelost zijn dan help ik je er graag mee. Als je even een berichtje stuurt naar contact@drleenarts.com dan kan ik je helpen. Groeten, Joram Drs Leenarts
10 mei 2024
Ja het is op dit moment slechter
Het werkt voor mij helaas niet.
Vind het nog niet zo goed werken
9 mrt 2024
Krijg traanogen van de dagcreme
10 feb 2024
Veeeeeeeeeeeeeeeeeel te vet!