Drleenarts.com

1.471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.677 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

7 aug 2024
Ik gebruik nu een paar weken de dag/nacht crème en mijn houd voelt al veel zachter aan. Ben ook tevreden over de champo en gezichtreiniger.
14 aug 2024
Super fijne zonnebrandcrème. Ik ben bijna overal allergisch voor. Deze verdraag ik goed. Hele zachte verzorgende crème, geen witte waas.
22 jul 2024
De facewash is fantastisch! Door allergie kan ik niet alles gebruikemn, dus ik ben blij dat ik Dr. Leenarts producten heb gevonden.
PV
p v.
ijmuiden
18 aug 2024

Fijne producten

Snelle service. Alle producten heel fijn in gebruik. Na 2 dagen al verbetering. Zowel met de babylijn als de onzuivere vette huid.
22 jul 2024
De producten voelen heel zacht op de huid en ik heb er weinig van nodig. Niet altijd moet ik nogmaals de crème aanbrengen.
13 aug 2024
Blij met mijn bestelling van een grote fles zonnen crème. Makkelijk om aan te brengen en ook makkelijk smeerbaar! Dank!
29 jul 2024

had exceem in mijn gezicht en het ziet…

had exceem in mijn gezicht en het ziet er nu al heel goed uit ben pas een paar weken begonnen en heb nu al resultaat
7 aug 2024
Ik heb de zonnebrand gekocht het trekt snel in maar ik kwam uit het water en lag er een witte waas op mijn huid
VK
Viona K.
Rotterdam
28 jul 2024
Hele fijne producten. Geen droge huid meer. Blij met de voedende eigenschappen. Mijn huid ziet er gezond uit.
4 aug 2024

Zonnenbrand creme

Ik vindt de zonnebrandcreme heel fijn je hebt maar een klein beetje van nodig en hijsmeert fantastisch uit
TV
Teuny V.
Bunschoten
31 jul 2024

Gebruik cremes

De nachtcrème trekt snel in en voelt heerlijk aan,kalmeert de huid. De facewash is ook prettig in gebruik
5 aug 2024

Droge huid

Ik heb een zeer droge huid en met de producten van drs Leensrts voelt mijn huid zoveel prettiger aan
6 aug 2024

Eerlijke producten

Fijn dat er goede producten,zonder onnodige toevoeging worden ontwikkeld tegen een betaalbare prijs.
AL
Astrid l.
Bruinisse
31 jul 2024
Smeert perfect uit. Niet plakkerig en ook niet glimmend. Alleen uitkijken met ogen, prikt heel erg
24 jul 2024
Duidelijke omschrijving en prima producten. Ook de service is erg klantgericht en klantvriendelijk.
7 aug 2024
Zeer tevreden over alle producten De producten zijn geschikt voor mijn huid Géén droge huid meer
17 aug 2024

Lekkende fles …

Er was een lekkende fles reiniging en daar heb ik netjes eeb andere oor gekregen, top service
7 aug 2024
Fijn dat er producten zijn waar mijn huid goed op reageert! Dit was echt een enorme zoektocht.
20 jul 2024
Zonnebrand smeert heel fijn en is zonder geur, de body creme is heerlijk voor mijn droge benen
20 jul 2024
Heel tevreden met de snelle levering. De zonnebrand van Leenarts is de beste voor mijn huid.