Drleenarts.com

1.469 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.674 beoordelingen in totaal

Na lange tijd verschillende producten te hebben geprobeerd ter verzorging van de zeer droge huid van m'n bijna 2-jarige, ben ik gestuit op de producten van Dr. Leenarts en was ik in het begin voorzichtig optimistisch... het was immers het zoveelste zalfje. Maar.. nu ruim een klein weekje het product gebruikt te hebben, kan ik zeggen dat ik niet anders meer hoef te bestellen.. het product weer GEWELDIG op de huis van mn kleine! Hij jeukt ook minder vaak en lijkt enorm te genieten van z'n insmeermomentjes. Waar er werd geadviseerd (buiten Dr. Leenarts om) om het liefst een olie te gebruiken, werkt de vettende crème voor zeer droge huid enorm goed! Wij zijn enorm tevreden met het bij ons passende product😍

2 aug 2024
Ik vond het ideaal een grote pomp fles als zonnebrand. In het voorjaar had ik namelijk de spf 50 tube gehad, daar gooi je toch best wat van weg van wat je er niet uitkijkt. Daarom deze dus besteld. De zonnebrand voelt fijn op de huid. Makkelijk te smeren en voelt niet als een dikke laag zonnebrand. Ook geen allergie gehad (krijgen we vaak van zonnebrand) dus op die punten top. Maar we merkten bij ons alle 4 dat we sneller verbranden dan normaal op vakantie ivm onze andere zonnebrand. Dit is erg jammer. Dus wij zouden wel graag de zonnebrand spf 50 in xl formaat willen hebben, dan wordt die besteld.

Beoordelingen voor Drleenarts.com

31 jul 2024
Zonnebrand en aftersun producten van dokter Leenarts zijn goed. Plakken niet en vullen ook het vocht tekort aan bij uitdroging van de huid. Onze kinderen hebben een gevoelige huid- met deze producten weet ik dat er geen rotzooi in zit.
29 jul 2024

Geen jeuk !!!

Ik heb sinds een aantal jaren zonnebrandmiddel allergie. Van alles wat ik smeer krijg ik gigantische jeuk. Nu de minerale zonnebrand uitgeprobeerd. Eindelijk geen jeuk !! Geweldig fijn. Zo blij dat ik het geprobeerd heb....
10 aug 2024
Ik zou niet meer zonder kunnen. Voor mijzelf en mijn baby heb ik veel producten in huis. Ikzelf heb een eczeem gevoelige huid en voor m'n baby vind ik het fijn dat er geen troep in zit. Ik raad het iedereen aan!
7 aug 2024
Door medicijngebruik moet ik voorzichtig zijn met zon en altijd een hoge bescherming nemen. Ik heb de suncare voor normale / gevoelige huid spf 50 genomen. Het smeert en voelt goed. Ik wil nooit iets anders meer.
7 aug 2024

Snelle verzending. Top producten.

De bestelling is de volgende dag in huis. De producten zijn geweldig. Mijn psoriasis is stukken rustiger sinds ik de shampoo en badolie gebruik. De dag en nachtcrème is ook erg fijn. De huid voelt heerlijk asn
21 jul 2024
Gebruik inmiddels alles wat voor mij goed is en dat werkt uitstekend, en ook heel betaalbaar, wil ook niet anders meer gebruiken. En geef ook regelmatig cadeautjes van dit merk weg, is iedereen ook blij mee.
JV
6 aug 2024

De producten zijn geweldig

Sinds ik de dag- en nacht creme van dr Leenarts gebruik is mijn huid zachter en mooier geworden. De suncare is ook geweldig. Dat geldt eigenlijk voor alle producten van dr Leenarts. Ik heb eigenlijk alles!!
29 jul 2024
Heel erg blij mee, Gebruik de producten voor vette en onzuivere huid nu 1,5 week en merk nu al verschil, mijn gezicht voelt heel zuiver aan. Ook de zonnebrand en de bodycream zijn top. Echt een aanrader!
24 jul 2024
Snelle levering, in klein doosje dus weinig verpakkingsmateriaal. Tip: ik zou ( ook) graag zonnebrandcrème hebben die niet waterproof is, dus minder plakkerig op de huid is, ook voor het gezicht.
31 jul 2024
Ben nu op vakantie in Griekenland en zitten vlak aan zee. De temperaturen zijn hoog waardoor smeren noodzakelijk is. Het smeert goed uit en ook niet te vettig. Heb ook de after sun erbij gekocht.
14 aug 2024
Zeer tevreden over de saliczylzuur. Daarna heb ik ook de dagcreme met spf aangeschaft en het schuim. Huid is werd zichtbaar rustiger na ca 2 weken. De dagcreme geeft wel een vrij vette huid
25 jul 2024

Ik vind de producten zeer transparant en betrouwbaar

Ik vind de producten zeer transparant. Bovendien doen ze zeer zeker wat ze beloven. Ik ben voorzichtig begonnen met de Zonnebrandcrème maar heb inmiddels bijna alle producten standaard in huis.
13 aug 2024
Wat fantastisch de 50% korting op een liter zonnebrandcreme met beschermingsfactor 30. De pompflacon staat in de hal zodat we ons in kunnen smeren voordat we naar buiten gaan. Super handig!
18 jul 2024

Nog niet gebruikt !

Helaas kan ik de producten nog niet beoordelen omdat ik ze nog niet heb gebruikt. Via mijn zorgverzekeraar werd ik op deze producten gewezen, tevens ben ik afgegaan op de positieve reviews.
14 aug 2024
Ik had als vanouds de shampoo. Die is onveranderd goed, maar sinds de veranderde verpakking ben ik ontevreden. De dop van de tube is heel onhandig om niet te zeggen:: niet te doen..
19 jul 2024

Goed advies, fijne producten en snelle levering

Ik heb echt het gevoel dat ik advies passend advies heb gekregen. Alle nodige informatie is binnen handbereik. Producten werken super fijn, voelen licht aan. En een snelle levering.
18 jul 2024

jojoba olie

De jojoba olie gebruiken wij voor onze kinderen die vaak last hebben van droge wangen. Trekt snel in en de roodheid is dan verdwenen. Ze vragen zelfs al: even insmeren mama🤩
5 aug 2024
Dit is zo fijn product ik kan niet meer zonder! Zo gauw ik m’n oude crème toch weee eens probeer is het gelijk weer mis ! Droge jeukende huid. Dus snel weer d’r. Lenards.
15 aug 2024

Fijn merk!

Fijne duidelijke informatie op de site. Producten die doen wat er staat. Genoeg keuze, maar toch overzichtelijk. Klantenservice heeft echter weinig inhoudelijke kennis.
22 jul 2024
Erg fijne producten, altijd terughoudend geweest met dag- en nachtcrèmes in verband met eczeem, maar nu eindelijk een product gevonden waar mijn huid goed op reageert.