horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nl

1.254 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.042 beoordelingen in totaal

26 okt 2023
Het was een prima ervaring! Ik had van de juwelier een adres gekregen waar ik het bandje zelf moest bestellen zodat zij dat aan mijn horloge zouden zetten, maar ik kreeg op dit adres ma een paar dagen wachten een bericht dat zij dit product niet meer konden leveren, dus was ik zelf maar gaan googelen en kwam bij u terecht. Vanaf het moment tot aan de levering is dat probleemloos verlopen, alleen jammer dat ze het pakketje wat door de brievenbus paste kennelijk voor de voordeur hadden gelegd.

I ordered a Raymond Weil leather strap SI2001-BSB-C-6. According to specifications, it’s band length at 6 o’ clock should be 115 mm, like what is currently on my watch: https://www.horloge.nl/raymond-weil-tradition-zwarte-leren-horlogeband-si2001-bsb-c-6.htm But, what I received is 130 mm. Please see pictures. It is possible that the band is mixed up with model SI2001-5588J-C6 that is 130 mm. I emailed costumer service for a solution. But, their suggestion to fix this wrong delivery was so conditional and process oriented that made me keeping this wrong delivery accepting the incorrect size.

Beoordelingen voor horloge.nl

WG v.
Bavel
7 aug 2024

Ruimte voor verbetering

Breed assortiment online en in winkels, met duidelijke omschrijving. Ik heb een stalen Tissot horlogeband besteld die in Rotterdam op voorraad was. En aangegeven dat ik die in de winkel in Breda af wilde halen (daar woon ik). Op maandagavond besteld en zaterdag in de namiddag was hij pas beschikbaar in Breda voor afhaling (...). Ik heb eerder horloges in Japan gekocht die sneller waren! Bij afhalen vroeg de medewerkster of ik al betaald had (...). Hoezo, kun je dat dan niet zien?? Er is nog wel ruimte voor verbetering naar mijn idee. En dat is netjes gezegd.
8 aug 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw beoordeling en voor de feedback! We zijn het er zeker mee eens dat deze periode dan de band onderweg is geweest te lang is, normaal gesproken zou dit binnen 3 werkdagen klaar moeten liggen op locatie. Onze excuses voor het ongemak! We waarderen uw feedback ontzettend en we zullen hier intern mee aan de slag gaan. We hopen dat de band naar uw zin is, maar mocht u verder nog vragen hebben laat het ons gerust weten. Groet, Team Horloge.nl
16 aug 2024

De snelle bezorging wordt niet gehaald

De snelle bezorging wordt niet waargemaakt tel er maar een dag bij op. Ook lijkt bij mij dat het doet overkomen dat er schroeven geleverd worden bij de horlogeband, mag overigens ook wel bij die prijs, maar dat is dus niet het geval. De klantenservice reageert ook zeer traag
19 aug 2024
Bedankt voor uw feedback. We begrijpen uw zorgen en willen graag reageren op uw punten. Wat betreft de bezorging, onze verzendpartner geeft een verwachte leverdatum aan, maar soms kan er een extra dag bij komen. We waarderen uw geduld en zullen dit zeker meenemen als feedback naar onze verzendpartner. Wat de schroefjes betreft, deze zijn inderdaad onderdeel van de kast en niet van de band, en worden daarom helaas niet standaard meegeleverd. We begrijpen dat dit verwarrend kan zijn en zullen ons best doen om dit duidelijker te communiceren. Wat betreft de klantenservice, we bieden onze oprechte excuses aan voor de vertraging in onze reacties. We zijn momenteel onderbezet, maar ons team doet er alles aan om iedereen zo snel mogelijk te helpen. We zijn telefonisch goed bereikbaar, en de twee medewerkers die er nu zijn, werken hard om iedereen op tijd te beantwoorden. Nogmaals bedankt voor uw begrip en feedback. We waarderen uw geduld en hopen dat we u in de toekomst beter van dienst kunnen zijn.
18 aug 2024
Het pakketje versturen via DHL. Mijn pakketje is te laat bezorgd en dat was al open gemaakt voordat in mijn brievenbus werd geschoven. Slechte service, dit is geen goede reclame voor DHL.
19 aug 2024
Goedemiddag, Dank voor uw review. Wat ontzettend vervelend om te horen dat DHL steken heeft laten vallen. We doen ons best om de hoogste kwaliteit producten voor een mooie prijs en met persoonlijke service te leveren, en het raakt ons om dan alsnog slecht te scoren door het functioneren van onze verzendpartner. Wij nemen uw feedback zeker mee in onze overwegingen. We hopen dat u desalniettemin lang plezier heeft van uw aankoop. Groetjes, Team horloge.nl
17 aug 2024
Geen bruikbare gebruiksaanwijzing, geen verwijzing waar je die zelf kunt vinden en (daardoor) geen bluetooth koppeling en activiteit registratie. Trial and error, maar nog zonder succes.
19 aug 2024
Bedankt voor uw bericht en het melden van uw ervaring. Het spijt ons te horen dat de gebruiksaanwijzing niet bruikbaar was en dat u problemen ondervindt met de Bluetooth-koppeling en activiteitregistratie. Onze klantenservice zal binnenkort contact met u opnemen om een afspraak te maken voor ondersteuning op afstand. We zullen u stap voor stap begeleiden om het probleem op te lossen en ervoor te zorgen dat alles naar wens werkt. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We waarderen uw geduld en staan klaar om u te helpen.
22 aug 2024
Helaas zat er geen of een lege batterij in het nieuwe horloge bij aflevering. Volgende dag langsgeweest en probleem verholpen.
30 aug 2024
Bedankt voor uw review en uw feedback. Het spijt ons te horen dat het horloge bij aflevering zonder werkende batterij was. We zijn echter blij dat we het probleem snel voor u hebben kunnen oplossen. We streven ernaar om onze klanten altijd de best mogelijke ervaring te bieden en waarderen uw begrip in deze situatie. Als u in de toekomst nog vragen of opmerkingen heeft, staan we altijd voor u klaar! Met vriendelijke groet, Het team van Horloge.nl
16 aug 2024
Tijdens betaling kon ik niet de kortingscode van € 5 invullen, dus helaas geen korting gehad. Beetje jammer. Gr. Tom Kienhuis
19 aug 2024
Beste heer Kienhuis, OEI wat jammer! De code kan op de betaalpagina ingevuld worden. Ik heb direct 5 euro teruggestort, want het is ontzettend jammer als u de korting misloopt. Dit staat vandaag nog bij u op de rekening. Wij hopen dat u met deze informatie bereid bent om de review te herzien. Groetjes, Team horloge.nl
14 aug 2024
19 aug 2024
Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We hebben u een e-mail gestuurd om meer te weten te komen over wat er mis is gegaan en hoe we dit kunnen oplossen. We waarderen uw feedback enorm en willen er alles aan doen om uw vertrouwen in ons te herstellen. We hopen snel van u te horen.
10 aug 2024
24 jul 2024

Fantastische service!

Ik had op de website een horloge gevonden maar wilde deze graag eerst passen, daarom heb ik deze besteld en afgehaald bij de winkel, dan hoefde ik nog niet te betalen en kon ik hem vrijblijvend passen. De service werkte uitstekend, ik kreeg een mailtje toen het horloge in de winkel in Breda klaar lag. Bij het ophalen werd het horloge gelijk op maat gemaakt. Alleen het doosje van het horloge was niet op voorraad, dus die is alsnog naar mij opgestuurd. Ik ben heel erg tevreden met de service en zou het zeker aanraden aan iedereen die een horloge zoekt.
25 jul 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat u tevreden bent over onze service. We hopen dat u lang veel plezier van uw horloge heeft. En we kijken ernaar uit om u bij ons terug te zien. Groetjes, Team Horloge.nl
20 jul 2024

Voorwaarden verzending

Website zou wat duidelijker kunnen of verzending nu gratis is of niet. Geef de klant de keuze of het verzonden wordt met handtekening voor ontvangst vereist. Nu echt veel werk voor een bandje van E 50 die ook gewoon in een envelop door de brievenbus had gepast.... Klantenservice (Wendy) is top!
23 jul 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback! We zullen ons best doen hier in de toekomst duidelijker over te communiceren. Voor nu wensen we u veel plezier van uw aankoop. Groetjes, Team Horloge.nl
8 jul 2024
Super geregeld, het bestellen ging super eenvoudig, de levering sneller dan verwacht en omdat het bandje te ruim was een bezoek gebracht aan de winkel in Rotterdam waar het bandje gelijk passend is gemaakt door zeer vriendelijke mensen. Uitermate tevreden!
9 jul 2024
Goedendag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is :) We hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop, en we kijken ernaar uit om u bij ons terug te zien. Groet, Team Horloge.nl
5 jul 2024
Het is een mooi en prettig in gebruik horloge. Keurig verzorgd en snel toegezonden. Prijs/kwaliteitverhouding goed. Kortom: voor iedereen die op korte termijn een mooi en goed uurwerk zoekt, adviseer ik eerst bij Horloge.nl te kijken.
9 jul 2024
Dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is. We hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop en hopen u bij ons terug te zien. Groetjes, Team Horloge.nl
6 jul 2024
Horloge ontving ik 3 dagen eerder na een fijn gesprek met een medewerker. De extra jaar garantie wat ik ontvang voor het aanschaffen via horloge.nl is ook een mooi gebaar en heeft mij het bedrijf meer laten waarderen. Goed werk!
9 jul 2024
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. We hopen dat u lang veel plezier van uw aankoop heeft, en we kijken ernaar uit om u bij ons terug te zien. Groet, Team Horloge.nl
25 jul 2024
Super snel geleverd binnen 1 dag en je ook kan kiezen voor een avond bezorging, mooie service dat je het bandje meteen op maat kan laten maken. En dit alles zonder enige bijbetaling, ik zou horloge.nl zeker bij andere aanraden.
25 jul 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wat leuk om te horen dat u tevreden bent over onze service. We wensen u veel plezier van uw aankoop, en kijken ernaar uit om u bij ons terug te zien. Groetjes, Team Horloge.nl
20 jul 2024
Mooie cadeau verpakking maar wel zo dat je wel kan controlern of je bestelling naar tevredenheid is. En dat was het. Super snelle verzending!
23 jul 2024
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service, veel plezier van uw aankoop! Groetjes, Team Horloge.nl
23 jul 2024
Snel het juiste bandje gevonden met goede tips om ook de tool en veertjes mee te bestellen. Supersnel zelfde dag nog kosteloos geleverd.
23 jul 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling Veel plezier van uw aankoop! Groetjes, Team Horloge.nl