horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nl

1.254 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.042 beoordelingen in totaal

26 okt 2023
Het was een prima ervaring! Ik had van de juwelier een adres gekregen waar ik het bandje zelf moest bestellen zodat zij dat aan mijn horloge zouden zetten, maar ik kreeg op dit adres ma een paar dagen wachten een bericht dat zij dit product niet meer konden leveren, dus was ik zelf maar gaan googelen en kwam bij u terecht. Vanaf het moment tot aan de levering is dat probleemloos verlopen, alleen jammer dat ze het pakketje wat door de brievenbus paste kennelijk voor de voordeur hadden gelegd.

I ordered a Raymond Weil leather strap SI2001-BSB-C-6. According to specifications, it’s band length at 6 o’ clock should be 115 mm, like what is currently on my watch: https://www.horloge.nl/raymond-weil-tradition-zwarte-leren-horlogeband-si2001-bsb-c-6.htm But, what I received is 130 mm. Please see pictures. It is possible that the band is mixed up with model SI2001-5588J-C6 that is 130 mm. I emailed costumer service for a solution. But, their suggestion to fix this wrong delivery was so conditional and process oriented that made me keeping this wrong delivery accepting the incorrect size.

Beoordelingen voor horloge.nl

9 mrt 2024
Goede en snelle bezorging, het horloge 'liep' al en groter dan de casio die ik al zo'n 20-30 jaar had en het onlangs pas begaf
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Veel plezier van uw nieuwe horloge. Groetjes, Team Horloge.nl

Artikel zoals beschreven, niet op maat

Artikel zoals beschreven, had op maat maken besteld, dat is of niet gebeurd, of de verwijderde schakels zijn niet meegeleverd.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat de band niet in de juiste maat ingesteld is. We willen dit graag alsnog voor u aanpassen, u mag bij ons langs komen in een van onze winkels of u mag dit laten doen bij een juwelier in de buurt. Mochten zij hier kosten voor rekenen dan kunnen wij deze kosten op vertoon van een bon aan u terugbetalen. Mocht u verder nog vragen hebben, horen we het graag. Groet, Team Horloge.nl

Snelle service

Op zondag horloge besteld en op maandag al bezorgd! Supersnelle service, mooi verpakt in een leuk doosje. Fijne webwinkel!
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat u goed van de website gebruik heeft kunnen maken. Veel plezier van uw aankoop! en hopelijk tot de volgende keer. Groet, Team Horloge.nl
15 nov 2023
Prima bandje, snel geleverd, vriendelijke prijs maar om dat nou met DHL te versturen met 12 tussentijdse meldingen....????
16 nov 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat het bandje goed bevalt. Veel plezier er van! Groet, Team Horloge.nl
Een zeer prettige ervaring mee gehad Snelle reactie. En gerichte antwoorden op je vragen. Ze steken tijd in de klant :)
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Prettig om te horen dat u tevreden bent over onze service. We wensen u veel plezier van uw aankoop, en hopen u bij ons terug te zien! Groetjes, Team Horloge.nl
10 feb 2024

Overzichtelijk en snel

Na de keuze uit een groot overzichtelijk assortiment werd de bestelling inclusief op maat maken snel uitgevoerd/geleverd.
Antwoord van horloge.nl
Goedemidddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Prettig om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier van uw aankoop, en we kijken ernaar uit u bij ons terug te zien. Groetjes, Team Horloge.nl
10 nov 2023
Wij zochten een bandje voor een Seiko horloge. De site gaf duidelijk aan hoe wij het juiste bandje konden vinden. Super
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u de website goed heeft kunnen gebruiken Veel plezier van deze nieuwe band Groet, Team Horloge.nl
EV
Els v.
Hoogerheide
7 apr 2024
Prachtig horloge .Keurig en perfect verpakt afgeleverd hier met alle papieren en garantiebewijs Aanrader deze site !
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is. We zien u graag bij ons terug. Groetjes, Team Horloge.nl
20 jan 2024
Goede zoekfunctie op de site om een origineel bandje te zoeken bij je horloge. Snelle avondlevering de volgende dag.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u goed van onze website gebruik heeft kunnen maken. Groetjes, Team Horloge.nl
snelle levering ,duidelijkheid ,voldoet precies aan verwachtingen en wat we op website hebben gezien en besteld .
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat alles naar wens is! Veel plezier van uw aankoop. Groetjes, Team Horloge.nl
3 jun 2024
Gewoon duidelijk overzichtelijke website . Transparant en eerlijk over hun levertijden . Fijne klantenservice 👍😃
3 jun 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u goed gebruik heeft kunnen maken van de website, en dat u tevreden bent over onze service. Groetjes, Team Horloge.nl
1 mei 2024
They're always fast and truthful. I've made two purchases from them and I'm very happy. I definitely recommend!
2 mei 2024
Thank you very much for your positive review! How nice to hear that you are satisfied :) we hope you enjoy your order for a long time, and we look forward to seeing you again. Greetings, Team Horloge.nl
Ik meende mijn bestelling gratis thuisbezorgd te krijgen, maar moest hem op dinsdag ophalen bij een servicepunt
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling Onze excuses dat de vervoerder het pakket bij een afhaalpunt bezorgd heeft i.p.v. bij u thuis. Normaal gesproken wordt dit enkel gedaan wanneer het pakketje niet bij een huisadres afgeleverd kon worden. Mocht u nog vragen hebben hierover vernemen we het graag! Groet, Team Horloge.nl
Snelle levering van wat late bestelling van een verjaardagskado, het fraaie horloge kwam toch nog mooi op tijd!
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat het op tijd aangekomen is. We hopen dat het horloge goed in de smaak valt. Groetjes, Team Horloge.nl
Origenele horlogeband gemakkelijk kunnen binden. Beetje dure verzendkosten, maar wel dezelfde dag al geleverd!
Hartelijk dan voor uw positieve beoordeling Groetjes, Team Horloge.nl
9 nov 2023
Perfecte webshop, duidelijk. En heel makkelijk om te bestellen, en uiteraard heel belangrijk achteraf betalen.
9 nov 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is. Groet, Team Horloge.nl
RO
Roger O.
Almere
30 dec 2023
Veel beter dan de laatste keer. Dus geef ik een goeie review. Volgende dag in huis en ruim op tijd dit keer.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Dank voor uw positieve beoordeling Prettig om te horen dat alles naar wens is Veel plezier van uw bestelling, en we kijken uit u een volgende keer bij ons terug te zien Groetjes, Team Horloge.nl
8 nov 2023
Keurig op de hoogte gehouden van beschikbaarheid en daarna snelle levering en perfect passend horlogebandje.
8 nov 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is. Veel plezier weer van uw horloge met dit nieuwe horloge bandje. Groet, Team Horloge.nl
17 mrt 2024
Nog nooit meegemaakt. Dezelfde dag, zonder extra kosten, bezorgd. Goed verpakt, goede prijs. Netjes hoor.
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling Prettig om te horen dat u tevreden bent! Veel plezier van uw aankoop Groetjes, Team Horloge.nl
Het is een mooi klokje en goed verpakt. Ook het aflevering tijdstip was okay en het luminicerend deel is top
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling We kijken ernaar uit u een volgende keer bij ons terug te zien. Groetjes, Team Horloge.nl