horloge.nl- Logo - Beoordelingen

horloge.nl

1.257 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.039 beoordelingen in totaal

26 okt 2023
Het was een prima ervaring! Ik had van de juwelier een adres gekregen waar ik het bandje zelf moest bestellen zodat zij dat aan mijn horloge zouden zetten, maar ik kreeg op dit adres ma een paar dagen wachten een bericht dat zij dit product niet meer konden leveren, dus was ik zelf maar gaan googelen en kwam bij u terecht. Vanaf het moment tot aan de levering is dat probleemloos verlopen, alleen jammer dat ze het pakketje wat door de brievenbus paste kennelijk voor de voordeur hadden gelegd.

I ordered a Raymond Weil leather strap SI2001-BSB-C-6. According to specifications, it’s band length at 6 o’ clock should be 115 mm, like what is currently on my watch: https://www.horloge.nl/raymond-weil-tradition-zwarte-leren-horlogeband-si2001-bsb-c-6.htm But, what I received is 130 mm. Please see pictures. It is possible that the band is mixed up with model SI2001-5588J-C6 that is 130 mm. I emailed costumer service for a solution. But, their suggestion to fix this wrong delivery was so conditional and process oriented that made me keeping this wrong delivery accepting the incorrect size.

Beoordelingen voor horloge.nl

De goede service ,gewoon zo doorgaan . MVG.
Antwoord van horloge.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent. We wensen u veel plezier van uw aankoop. En hopen u bij ons terug te zien. Groetjes, Team Horloge.nl
4 feb 2024
De bezorging en tracking ervan was perfect.
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Groetjes, Team Horloge.nl
Duidelijke communicatie. Snelheid levering.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Groetjes, Team Horloge.nl
Altijd goede kwaliteit en prijs verhouding
Goedendag, Dank voor uw positieve beoordeling! Groetjes, Team Horloge.nl

Mooi

Prettig, licht en mooi vormgegeven horloge.
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Dank je wel voor je vriendelijke woorden! We zijn verheugd te horen dat je het horloge prettig, licht en mooi vormgegeven vindt. Bij horloge.nl streven we ernaar om horloges te leveren die niet alleen stijlvol zijn, maar ook comfortabel aanvoelen. We waarderen je positieve feedback enorm en hopen dat het horloge je dagelijkse metgezel is voor vele speciale momenten. Als je nog meer vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team horloge.nl
snelle levering. Product zag er goed uit.
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling Groet, Team Horloge.nl
17 dec 2023
Snelle levering en mooie cadeauverpakking.
Antwoord van horloge.nl
Dan voor uw positieve beoordeling! Veel plezier van uw aankoop Groet, Team Horloge.nl

Snel, mooi en goed ingepakt.

Snel, maatwerk op de horlogeband. Perfect!
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Dank voor uw positieve beoordeling! Goed om te horen dat alles naar wens is. Groet, Team Horloge.nl
Super snel geregeld. Prima informatie. 😀👏👏
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met de snelle levering van je bestelling. Als er in de toekomst nog iets is waarbij we je van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Groetjes, Team horloge.nl
Super snelle levering en origineel pruduct
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met onze service en het originele product! Bij horloge.nl streven we ernaar om onze klanten een snelle en betrouwbare levering te bieden, samen met producten van de hoogste kwaliteit. Als er in de toekomst nog iets is waarbij we je van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team horloge.nl
Het horlogebandje werd vakkundig vervangen
Antwoord van horloge.nl
Goedemorgen, Dank je wel voor je positieve feedback! We zijn blij om te horen dat het vervangen van het horlogebandje naar tevredenheid is verlopen. We streven we naar vakkundige service, en het is geweldig te weten dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Als er in de toekomst iets is waarbij we je kunnen assisteren, laat het ons dan gerust weten. We waarderen je vertrouwen in ons. Groetjes, Team horloge.nl
22 nov 2023
Veel keuze van horloges en snel geleverd
22 nov 2023
Goedemiddag, Dank voor uw positieve beoordeling! We hopen dat u veel plezier van uw aankoop heeft, en we kijken ernaar uit u een volgende keer bij ons terug te zien. Groet, Team Horloge.nl
18 nov 2023
Goed verpakt,goede prijs en prima webshop.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat alles naar wens is! Veel plezier ervan. Groet, Team Horloge.nl
Snel geleverd, duidelijke track and trace
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Veel plezier van uw aankoop. Groetjes, Team Horloge.nl
Precies het horlogebandje, dat ik zocht.
Antwoord van horloge.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve review Fijn om te horen dat u de juiste band bij ons heeft kunnen vinden. Veel plezier ervan! Groetjes, Team Horloge.nl
Snelle service en pakketje goed te volgen
Goedemiddag, Dank voor uw positieve beoordeling! Groetjes, Team Horloge.nl
Hele snelle levering, ook goede garantie.
Dank voor uw positieve beoordeling! Groetjes, Team Horloge.nl
Ben erg tevreden over de snelle levering.
Antwoord van horloge.nl
Goedendag, Bedankt voor uw positieve beoordeling Goed om te horen dat de bestelling op tijd aangekomen is! Veel plezier ervan Groet, Team Horloge.nl
14 jun 2024
Supersnelle levering, marktconform prijs
14 jun 2024
Dank voor uw positieve beoordeling! Veel plezier van uw aankoop Groetjes, Team Horloge.nl
ER
Eric Richard R.
IJsselstein
26 mei 2024
Klantvriendelijke site , snelle levering
28 mei 2024
Goedendag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Groetjes, Team Horloge.nl