De Scooter Shop- Logo - Beoordelingen

De Scooter Shop

185 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden185 beoordelingen in totaal

7 jun 2024
Ik ben ontzettend tevreden over mijn ervaring met scooterproducten.com! De producten die ik heb besteld, zijn van zeer hoge kwaliteit en voldoen volledig aan mijn verwachtingen. Wat mij ook erg blij maakt, is de snelle levering. Elke bestelling werd binnen de kortste keren bij mij thuis afgeleverd, wat echt een pluspunt is. Daarnaast is de keuze die ze aanbieden indrukwekkend. Of je nu op zoek bent naar onderdelen, accessoires of onderhoudsproducten, ze hebben het allemaal. Het brede assortiment maakt het gemakkelijk om precies te vinden wat je nodig hebt. Wat echt het verschil maakt, is hun top dienst na verkoop. Bij vragen of problemen word je snel en vriendelijk geholpen. De klantenservice is duidelijk gericht op klanttevredenheid en dat merk je in alles. Kortom, scooterproducten.com biedt niet alleen uitstekende producten, maar ook een geweldige service. Ik raad ze iedereen aan die op zoek is naar betrouwbare scooterproducten en een fijne shopervaring!

Bij het product “Grote onderhoudsbeurt Piaggio Zip” staat dat je de “Castrol Power RS Racing 5W40 4takt motorolie” geleverd krijgt. Maar in plaats daarvan heb ik de power rs scooter olie geleverd gekregen. Deze is dus anders als waarmee geadverteerd wordt. Na dit aangegeven te hebben in een review bij het product wordt deze niet getoond op de webshop. Dus wat dit bedrijf kan verbeteren is dat ook de reviews die wat minder zijn worden getoond voor de klanten en dat het bedrijf de producten levert waar ze mee adverteren. (Op de foto is te zien welke olie ik geleverd heb gekregen die dus anders is als op de advertentie). Tip neem een voorbeeld aan k-parts.

Beoordelingen voor De Scooter Shop

13 aug 2024
Bestelling gedaan met verkeerde artikel....toen ik contact opnam kreeg ik vrij snel een antwoord en na uitleg direct gereageerd en gelijk een tikkeltje verstuurd om het prijsverschil te regelen!!! Dit noem ik klasse...iets waar andere webshop een puntje aan kunnen zuigen. Over de bestelde artikelen kan ik nog niet oordelen maar de reactie is het al waard dat ik hier besteld heb.. Bedankt voor de goede zorgen!!
18 aug 2024
Tof om te horen! Leuk dat je jouw positieve ervaring wil delen met anderen.

Over het algemeen tevreden

Producten netjes binnengekomen en voldoen aardig aan eisen. Alleen de koplamp is een miskoop. De fitting van de zip is bijna niet gemaakt voor deze lamp. De lamp blijf ondanks dat het er echt wel strak aansluit op de fitting flikkeren. Website is redelijk duidelijk en bij veel producten staan zelfs montage video's! Ik heb ze zelf niet hoeven te gebruiken maar voor een gemiddelde scooter "leek" is het ideaal!
Antwoord van De Scooter Shop
Bedankt voor je uitgebreide recensie! Wat betreft de LED koplamp, blijft die altijd flikkeren als die op een Zip met wisselspanning staat gemonteerd (oude model met kickstart). Bij een iGET staat er wel gelijkspanning op en zal die niet flikkeren. Ook hier hebben we een montagevideo van. We zien je graag nog een keer terug!
21 aug 2024
Shop ontdekt via YouTube. Snel en makkelijk contact met de shop via Whatsapp, daarna nog eens snel aan huis geleverd. Product nog uit te testen, nog geen tijd gehad om het te plaatsen. Maar met hun handige filmpjes op YouTube, kan dit geen probleem zijn
21 aug 2024
Fantastisch om te horen. Leuk dat je zo te spreken bent over onze montagevideo's op Youtube.

Goed geregeld

Na mijn eerste bestelling met verzendkosten was ik wat vergeten en dus een mail gestuurd. Vervolgens kreeg ik een betaalverzoek zonder verzendkosten van de vergeten artikel. Deze heb ik betaald en de artikel zat gewoon bij de eerder bestelde spullen
19 aug 2024
Leuk om te horen dat je zo tevreden bent met onze service.
20 aug 2024
De kilometerteller kabel was eigenlijk net iets te kort maar ik heb hem erop gekregen. Service was verder heel goed. Snelle levering. Kwaliteit/prijs heel goed. Jullie zijn zeker de goedkoopste. Top!
21 aug 2024
Leuk om te horen. En bedankt voor je feedback.

Prima

Ik heb een kappenset besteld alleen kreeg ik nergens een reminder dat ik ook nog een schroevenset erbij moest bestellen dat vond ik minder verder perfect
Alleen jammer dat de vervoerder niet na 1 dag maar pas na 3 dagen kwam. Maar verder super goeie spullen voor een normale prijs.
14 aug 2024

Snel geleverd!

Alles op voorraad, duidelijke beschrijving én zelfs montage videos. Ook nog eens snel geleverd, ik zeg top!!
18 aug 2024
Zo is dat! Leuk om te horen dat het wordt gewaardeerd.

Goede prijs, snelle verzending

Goede prijs, snel verzonden. Onderhoudspakket besteld. Goede kwaliteit en juiste pasvorm. Super!
Antwoord van De Scooter Shop
Tof om te horen. Dank voor je eerlijke beoordeling.
Goedkoop en hele snelle verzending. Nooit problemen mee gehad na een paar keer bestellen.
EE
Erik E.
Berlicum
Goede prijs, Snelle levering. Precies het artikel wat ik nodig had.
Fantastisch om te horen!
Goede communicatie, alles afgehandeld via whatsapp , heel goed.
Tof om te horen
Het is altijd fijn als een bestelling op tijd wordt bezorgd….👍
Leuk om te horen.
RH
René H.
Kloosterhaar
Prima shop , mijn bestelling voldeed aan mijn verwachting
Duidelijke webshop, snelle levering & bezorging !
BO
Geweldige service en goede spullen top bedrijf
19 aug 2024
zeer snelle levering en schappelijke prijzen
21 aug 2024
Daar doen we ons best voor. Bedankt voor je waardering!
KV
Kevin v.
Spijkenisse

fijne winkel

Bestelling vlot verstuurd. Goede adviezen.
BO
Zeer goede service en correcte levering
MS
Martin S.
Harderwijk
Snel geleverd volgens belofte op website