De Scooter Shop- Logo - Beoordelingen

De Scooter Shop

228 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden228 beoordelingen in totaal

7 jun 2024
Ik ben ontzettend tevreden over mijn ervaring met scooterproducten.com! De producten die ik heb besteld, zijn van zeer hoge kwaliteit en voldoen volledig aan mijn verwachtingen. Wat mij ook erg blij maakt, is de snelle levering. Elke bestelling werd binnen de kortste keren bij mij thuis afgeleverd, wat echt een pluspunt is. Daarnaast is de keuze die ze aanbieden indrukwekkend. Of je nu op zoek bent naar onderdelen, accessoires of onderhoudsproducten, ze hebben het allemaal. Het brede assortiment maakt het gemakkelijk om precies te vinden wat je nodig hebt. Wat echt het verschil maakt, is hun top dienst na verkoop. Bij vragen of problemen word je snel en vriendelijk geholpen. De klantenservice is duidelijk gericht op klanttevredenheid en dat merk je in alles. Kortom, scooterproducten.com biedt niet alleen uitstekende producten, maar ook een geweldige service. Ik raad ze iedereen aan die op zoek is naar betrouwbare scooterproducten en een fijne shopervaring!

31 aug 2024
Bij het product “Grote onderhoudsbeurt Piaggio Zip” staat dat je de “Castrol Power RS Racing 5W40 4takt motorolie” geleverd krijgt. Maar in plaats daarvan heb ik de power rs scooter olie geleverd gekregen. Deze is dus anders als waarmee geadverteerd wordt. Na dit aangegeven te hebben in een review bij het product wordt deze niet getoond op de webshop. Dus wat dit bedrijf kan verbeteren is dat ook de reviews die wat minder zijn worden getoond voor de klanten en dat het bedrijf de producten levert waar ze mee adverteren. (Op de foto is te zien welke olie ik geleverd heb gekregen die dus anders is als op de advertentie). Tip neem een voorbeeld aan k-parts.

Beoordelingen voor De Scooter Shop

31 aug 2024

Over het algemeen tevreden

Producten netjes binnengekomen en voldoen aardig aan eisen. Alleen de koplamp is een miskoop. De fitting van de zip is bijna niet gemaakt voor deze lamp. De lamp blijf ondanks dat het er echt wel strak aansluit op de fitting flikkeren. Website is redelijk duidelijk en bij veel producten staan zelfs montage video's! Ik heb ze zelf niet hoeven te gebruiken maar voor een gemiddelde scooter "leek" is het ideaal!
3 sep 2024
Bedankt voor je uitgebreide recensie! Wat betreft de LED koplamp, blijft die altijd flikkeren als die op een Zip met wisselspanning staat gemonteerd (oude model met kickstart). Bij een iGET staat er wel gelijkspanning op en zal die niet flikkeren. Ook hier hebben we een montagevideo van. We zien je graag nog een keer terug!
20 aug 2024
De kilometerteller kabel was eigenlijk net iets te kort maar ik heb hem erop gekregen. Service was verder heel goed. Snelle levering. Kwaliteit/prijs heel goed. Jullie zijn zeker de goedkoopste. Top!
21 aug 2024
Leuk om te horen. En bedankt voor je feedback.

Prima

Ik heb een kappenset besteld alleen kreeg ik nergens een reminder dat ik ook nog een schroevenset erbij moest bestellen dat vond ik minder verder perfect
Antwoord van De Scooter Shop
Bedankt voor je feedback. In principe hoef je nooit een schroevenset mee te bestellen, je kunt namelijk de schroeven van je eigen kappenset overzetten. Veel plezier van je nieuwe kappen!
Alleen jammer dat de vervoerder niet na 1 dag maar pas na 3 dagen kwam. Maar verder super goeie spullen voor een normale prijs.
Antwoord van De Scooter Shop
Bedankt voor je feedback en mooi dat je voor de rest tevreden bent. We blijven helaas afhankelijk van de vervoerder en hier hebben we geen invloed op. Over het algemeen gaat het gelukkig erg goed met GLS. Tot de volgende keer!
21 aug 2024
Prima en snel geleverd
23 aug 2024
Mooi om te horen.
3 sep 2024
Antwoord van De Scooter Shop
Dankjewel en goed om te horen.
28 aug 2024
Fijne shop.
29 aug 2024
Leuk om te horen Marvin.
Antwoord van De Scooter Shop
Dankjewel voor het plaatsen van een recensie.
Antwoord van De Scooter Shop
Bedankt voor het beoordelen.
Antwoord van De Scooter Shop
Dank voor het beoordelen Wim.
Antwoord van De Scooter Shop
Bedankt voor het beoordelen.
Dank voor je recensie.
22 aug 2024
23 aug 2024
Bedankt voor je feedback.
15 aug 2024
goede prijs en goed artikel ...
18 aug 2024
Goed om te horen. Bedankt voor het delen.
19 jul 2024
De extra berichten goed lezen.
19 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling. Ik zie geen extra bericht of opmerking bij je bestelling. Wellicht is dat niet goed doorgekomen?