Gospel.nl- Logo - Beoordelingen

Gospel.nl

786 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.215 beoordelingen in totaal

Het boek dat ik bestelde en betaalde, stond een dag later als uitverkocht op de site. Had ik de laatste besteld? In uitgever-taal betekend uitverkocht namelijk dat een boek niet meer wordt herdrukt. Gelukkig zocht de medewerker van Gospel het voor me en verzekerde me dat het niet uitverkocht was (noem dat dan ook niet zo!) maar in herdruk. Als oprichter en voormalig eigenaar van wolwebwinkel Wolhalla (2003-2024) vond ik het storend dat het boek te koop stond zonder nadere info over de uitgestelde levertijd wegens herdruk. Het was fijn om op de hoogte te worden gehouden over de herdruk en toch nog best snel het boek te ontvangen. Vijf sterren dus voor de feedback op mijn opmerkingen en vragen en vanwege de klantvriendelijke service achteraf.
JL
JoAn L.
Ruurlo

Ik kocht een cd. Na een week was die er nog steeds niet. Op de website stond dat bij elk product de gemiddelde levertijd aangegeven stond. Ik keek, maar bij de cd stond 'levertijd onbekend'. Daarna kreeg ik een mailtje dat gospel.nl de cd nog niet verzonden had. Dat wist ik al. Pas na meer dan 1.5 kwam hij aan. Ik vind het niet erg dat er soms vertraging optreed in het verzenden, maar wel dat er duidelijk aangegeven moet worden wat de verwachtte verzendtijd is.

Beoordelingen voor Gospel.nl

31 mrt 2024
Bestelde artikel veel later geleverd ,dan aangegeven bij bestelling . Dat kan wel eens lastig zijn als je er op rekent!
8 jun 2024
De hoesje/behuizing van de dvd's die ik had besteld waren beschadigd (gebroken). Ik heb een e-mail over gestuurd (met een foto als een bijlage), en beloofd een nieuwe (hoesje) te krijgen, maar opeens geen antwoord meer gekregen. De dvd's doen het goed, maar als je iets nieuws koopt, je verwacht het niet in een kapotę behuizing te krijgen. Beetje ontevreden. Volgende keer bestel ik ergens anders.
3 jun 2024

Niet die dag nog verzonden, zoals geadverteerd

De bestelling zou direct verzonden worden. Ik kreeg die dag bericht dat het ingepakt was, maar er is niks verzonden en dus heb ik het pakketje te laat gekregen. Dit lag niet aan PostNL want ik kon op hun website zien dat ze het pakketje nog niet hadden ontvangen. Ik heb het product nu ergens anders last minute moeten halen en hoop dat ik het product nog terug kan sturen.
16 dec 2023
De site is ontzettend traag. Het duurt iedere keer zo lang als je ergens op klikt, voordat je het product op het scherm ziet. Vond het erg irritant. Ook toen ik het op een ander moment probeerde, bleek het nog zo te zijn. Het is dat ik een aantal boeken wilde hebben, die ergens anders uitverkocht waren, anders had ik nu niks gekocht.
16 mei 2024
Webshop reageert niet goed, op zowel mobiel als pc. Heb boekjes besteld voor nacht van gebed, aantal ingevuld maar stond later weer op 1. Wilde ook een kaart met vervolgde kerken bestellen maar niet meer gedaan. Ging traag. En dan was mijn vorige bestelling veranderd in 1.
HK
Hugo K.
Hechtel-Eksel
7 jan 2024
De website is vreselijk traag. Weinig Cd's kunnen op voorhand beluisterd worden. Dat steeds terugkerende "abonneer je voor meer voordeel" irriteert op den duur. Ik ben al jaren christen en besef dat we niet de meest populaire artikelen verkopen. Mijn sympathie!
26 mei 2024
Lange verzending en slechte communicatie. Ik moest steeds zelf mailen voor updates over mijn bestelling. Is wel zo netjes om je klanten ook een update te geven als de bestelling wat langer gaat duren. Voor de rest is mijn pakket heelhuids aangekomen.

Product van goede kwaliteit, verzending liet een maand opzich wachten.

Ik heb een maand op m'n pakketje moeten wachten. Waarschijnlijk was het niet op voorraad, maar daar heb ik geen melding van ontvangen. Dit was m'n tip. M'n top is dat het product van goede kwaliteit was en dat het product goed ingepakt was.
13 mei 2024
Er staat op de website dat de bestelling in 1 werkdag zou worden bezorgd. Ik had het donderdagavond besteld, verwachte bezorg dag: zaterdag. Het werd de andere week woensdag pas bezorgd! Toen was ik een paar dagen weg, dus balen!
18 jan 2024

Andere verwachtingen

Er stond op de website dat de film die ik had besteld de volgende dag thuis zou zijn, maar de film kwam pas drie dagen later aan, zonder verdere toelichting
23 dec 2023
Moet er denk ik nog aanwennen. Verzending is goed maar het overige te omslachtig het over teveel schijven. Misschien voor de uitgeverij een voudiger.
17 mei 2024
Als je een cd bestelt: voor moeder, en deze wordt op 17 mei ontvangen, terwijl het 12 mei moederdag was dan is dat een beetje jammer.
bij bestelling van 2 artikelen, werd vermeld dat het 2de zou worden nageleverd. wanneer dit zal gebeuren is echter niet duidelijk.
17 mei 2024
Bestelling niet ontvangen. Telefonisch Contact opnemen is niet mogelijk terwijl dit wel op de website staat. Slecht bereikbaar.
Andere bezorgservice regelen. Er staat dat mijn pakket bezorgd is, maar ik weet niet waar. Niet bij mij in elk geval...
Ik wachte veel ste lang op mijn bijbel en online staat dat ie in het nederlands is maar hij is in het engels
Minder lange levertijd. Het was een verjaardagscadeau voor mijn zoon dat hij pas zeven weken later kreeg.
6 jan 2024
Doe wat je belooft. Als er staat woensdag bezorgen we, doe dat dan ook en niet op donderdag of vrijdag.
De website was erg traag, de verzending duurde ook erg lang
17 jun 2024
Op site staat dat mijn bestelling direct leverbaar is echter zit ik al paar weken te wachten