zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

517 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.340 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

23 aug 2024
Onderdeel kwam beschadigd aan en moest 8eu compensatie accepteren omdat t al gemonteerd was.
30 aug 2024
Beste, Als je besluit het onderdeel, zonder dit te laten weten, beschadigd te monteren dan vergoeden wij dit niet. Wij weten dan namelijk niet hoe de schade ontstaan is. Dit staat ook duidelijk vermeld in de e-mail die we sturen na iedere bestelling. Controleer het product op schade voor je monteert. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Zeer snel geleverd, maar helaas de verkeerde lampjes, 15W in plaats van 5W.
Antwoord van zandri.nl
Beste, Dank voor de beoordeling maar helaas ziet u het niet helemaal goed. Dit is het 15 watt lampje dat u besteld heeft (dus geen 5w) https://www.zandri.nl/lamp-6-volt-15-watt-ba15s.html?___store=NL Het zou fijn zijn als u de beoordeling aanpast want uw reden om slecht te beoordelen is niet gebasseerd op de realiteit. Alvast bedankt. .
3 sep 2024
2 aug 2024
Beste, Dank voor de review. Alleen had je u beter die beter bij PostNL kunenn plaatsen. Wij kunnen hier niets tegen doen. ook andere vervoerders DHL, DPD vertragen zendingen. PostNL presteert nog steeds het beste volgens de statistieken. Vriendelijke groeten, Team Zandri
7 aug 2024
Jammer genoeg hebben jullie mij Eén uitlaat opgestuurd met productie fout dus ik moest het retourneren probleem is wel gelukkig opgelost maar jullie willen de kosten van monteren plus demonteren niet vergoeden terwijl jullie garantie bieden op jullie producten en ik de kosten van jullie moet draaien
30 aug 2024
Beste, Wij vergoeden inderdaad geen bijkomende kosten voor monteren of verwijderen. Dit staat ook in de algeme voorwaarden en dit doet geen enkel bedrijf. Vriendelijke groeten, Team Zandri
4 aug 2024

Erg teleurgesteld!!!

Volgens de site op voorraad, na bestelling bleek dit niet zo te zijn, weer op de site gekeken en zou nog steeds op voorraad zijn, klopt dus niet wat daar staat, had er juist op gerekend dat het zaterdag binnen zou komen, e er g jammer, volgende keer dan maar niet meer hier bestellen
7 aug 2024
Beste, Het spijt onds dat we uw bestelling later geleverd hebben dan wij vooraf hebben aangegeven. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Team Zandri
4 aug 2024
Onderdeel beschadigd Stuur maar terug zeggen ze dan.. ipv dat ze een nieuwe zenden, of een korting geven…
7 aug 2024
Beste, Wat u schrijft klopt niet. Dit is lettelijk wat wij u gestuurd hebben. Daar staat dus heel duidelijk dat het ook mogelijk is om een korting te krijgen. Jammer dat u wel de moeite neemt om een 1 ser beoordeling te plaatsen maar niet de moeite neemt onze reactie goed te lezen. Dit was onze reactie op uw melding van een krasje op de carterkap : Goedendag, Vervelend dat u een beschadigd onderdeel ontvangen heeft. Om het probleem spoedig op te kunnen lossen vragen wij u het product hier aan te melden voor retour. https://www.retourneren.nl/zandri Voor meer informatie zie ook : https://www.zandri.nl/ruilen-en-retourneren Geef aan bij de reden van retour : "Product beschadigd ontvangen". De retourafdeling neemt het in behandeling en zal zo spoedig een oplossing aanbieden. Mocht u interesse hebben het product te behouden als wij een korting geven, dan dit graag vermelden bij de retouraanvraag. Dit wordt ook door de retourafdeling afgehandeld. Alvast bedankt voor het aanmelden en excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Team Zandri
2 aug 2024
Geen reactie op mail, geen oplossing, enige bericht u kunt het product retourzenden, geen service, geen.
2 aug 2024
Beste, Zodra het product retour is wordt er uitgeocht wat er mis is met het product en wordt er bekeken waarom het niet past. Vergeleken met andere producten in voorraad etc. U moet ons wel de tijd geven iets op te lossen. Want wij weten ook niet waarom schrroefgaten niet overeenkomen. Vriendelijke groeten,, Team Zandri
29 jul 2024
Ze zeggen scooter loopt harder dus k bestel hem loopt tien nog steeds even hard
2 aug 2024
beste, Dank voor je review. Als je scooter met deze cdi niet harder rijdt dan heb je het niet goed afgesteld. Rollen 6.5 gram. Sproeier 82 en ring uit de variateur verwijderen. Als de scooter dan geen 65km of harder rijdt dan heb je een ander technisch probleem met de scooter. Vriendelijke groeten, Team Zandri
31 jul 2024
Slechte kwaliteit beugels. Met schade geleverd en delen afgebroken bij montage
2 aug 2024
Beste, Vervelennd dat de beugels beschadigd geleverd zijn. Als je ze aanmeldt voor retour worden ze kosteloos omgeruild. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Team Zandri
29 jul 2024
Toh geen oplossing voor een niet werkend product. Langzame reactie via de app.
2 aug 2024
Beste, Dank voor uw review. Vervelend dat u een niet werkend product heeft. Wij hebben helaas geen enkele melding van u ontvangen over dit probleem. Graag contact opnemen met de klantenservice zodat we het kunnen oplossen. Vriendelijke groeten, Team Zandri
19 jul 2024
Nou mijn pakketje lag gewoon voor de deur voor de rest was het oke
2 aug 2024
Beste, Helaas haalt PostNL deze streken wel vaker uit. Helaas kunnen wij daar niets aan veranderen. Vriendelijke groeten, Team Zandri
2 aug 2024
Je koopt een motor blok en krijgt hem vol met olie Verzonden
2 aug 2024
Hallo, Heel vervelend dat u het motorblok zo ontvangen heeft. Ik vind de beoordeling echter zeer ondankbaar. Het blok wordt keurig, kosteloos omgewisseld voor een ander blok. De kwaliateit van het blok is slecht indt u. Waarom, omdat PostNL de doos op zijn kop zet? Als je de kwaliteit van het product slecht vindt kunnen we het bedrag misschien beter terigbetalen. Vriendelijke groeten, Team Zandri
14 aug 2024
Ik heb mijn geld na een maand nog niet terug gekregen
30 aug 2024
Beste, U heeft een retouraanvraag gedaan maar het pakket nooit naar PostNL gebracht om het terug te sturen. Uiteraard betalen we dan niks terug, we hebben het niet ontvangen. Ik heb de retouraanvraag zojuist bekeken en het pakket is voorgemeld bij PostNL omdat wij een retouretiket hebben verstuurd maar de status is : Bezorgtijd wordt berekend Pakket niet fysiek aangeboden aan PostNL PostNL heeft het niet ontvangen. En wij dus ook niet. Vriendelijke groeten, Team Zandri
26 jul 2024
slechte organisatie daar bij deze webshop
2 aug 2024
Beste, Dank voor uw beoordeling. Heel spijtig dat we een onderdeel niet konden leveren. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Team Zandri
15 aug 2024
De batterij verdeler deed het niet
30 aug 2024
Beste, jammer dat u een negatieve beoordeling geeft maar contact met ons opneemt. Als een product niet werkt dan kunnen we u een oplossing aanbieden. Maar dan zult u dit wel bij ons moeten melden of simpelweg een aamelding doen voor garantie. https://www.zandri.nl/garantie Vriendelijke groeten, Team Zandri
De kwaliteit is slecht.
2 aug 2024
Hallo, Over de kwaiteit van producten kunt u een productreview plaatsen. Deze review zou over de service van het bedrijf moeten gaan. Ik zie geen enkele klacht van u over het product. De enige communicatie die er is geweest ging over uw adres. Omdat u een onvolledig adres heeft ingevoerd. Verder kan ik niks vinden waarin u aangeeft dat er iets nmis is met een geleverd product. Vriendelijke groeten, Team Zandri
7 aug 2024
Beste, Dank voor uw beoordeling. Als wij iets leveren wat niet past (volgens u) en u vraagt om een korting dan willen we hier best in meegaan.Maar we gaan geen korting geven over de de hele bestelling en de verzendkosten. De korting krijgt u op het artikel dat niet goed is. Dat lijkt me niet meer dan redelijk. U had uiteraard ook de mogelijkheid om alles koste loos retour te sturen. Maar u wilde het behouden. Vriendelijke groeten, Team Zandri
30 jul 2024
2 aug 2024
Beste, Dank voor de zeer duidelijke review. Hier kunnen we wat mee. Vriendelijke groeten, Team Zandri