zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

521 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.344 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

DV
danny v.
hooglede
17 jul 2024
ik heb nog mijn pakje niet onvangen
2 aug 2024
Goedemiddag, Uw pakket is geleverd bij een PostNL servicepunt. U heeft het daar niet afgehaald. Het pakket is inmiddels retour naar Zandri onderweg. Als u aan de klantenservice laat weten dat u het nog steeds wilt ontvangen dan zullen we het opnieuw versturen. Het zou fijn zijn als u de beoordeling zou willen aanpassen want wat kunenn wij er aan doen dat u het pakket niet afhaalt? Vriendelijke groeten, Team Zandri
24 mei 2024

Bonjour, attention

Bonjour. J'ai commandé un disque avant. Bien-sûr il ne l'ont jamais envoyé. Quand je les contacté il me répondait '''' je l'envoie aujourd'hui'''' Et bien-sûr il n'en faisait rein. Je déconseille sérieux. C'est juste des Guignols
24 mei 2024
[Niels van den Akker] Bonjour, Je n'ai aucune idée de quoi il s'agit. Je ne trouve pas de commande. Cordialement, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling

Voorraad is niet accuraat.

Heb nu 2x over een onderdeel besteld dat op voorradig staat maar vervolgens geannuleerd wordt, erg vervelend als je klanten hebt die je hebt verteld dat het onderdeel binnen 2 tot 3 dagen geleverd kan worden (tot 2x toe).
3 jun 2024
[Niels van den Akker] Beste, Onze excuses voor de vertraagde levering. Vriendelijke groeten, Team Zandri
30 mei 2024

Nieuwe uitlaat

Ik heb een nieuwe uitlaat gekocht. Contact gehad met Zandri om te vragen of de uitlaat op mijn scooter kon. Dit kon volgens Zandri. Wat blijkt: mijn scooter rijdt voor geen meter. Stottert/houdt in bij het optrekken.
30 mei 2024
[Niels van den Akker] Beste, De uitlaat past. Dat de scooter stottert kan heel veel verschillende redenen hebben. Wij adviseren om de scooter beter af te stellen. Vriendelijke groeten, Team Zandri
25 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Tekening was niet duidelijk. Product paste niet. Op jullie site staat duidelijk gratis retourneren,niet dus ,moet 7 euro betalen .
25 mei 2024
[Niels van den Akker] Beste, Op de website staat dit inderdaad, dit geldt echter alleen voor zendingen die vanuit Nederland retour worden gestuurd. Dit staat ook op de website vermeld. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Kapot product geleverd en mij daar zelf de schuld van gegeven. Noooit meer Zandri voor mij. Oplichters !
2 aug 2024
Beste, Dank voor uw beoordeling. Wij vergoeden inderdaad geen producten die defect zijn geraakt door verkeerde montage, Vriendelijke groeten, Teamm Zandri
Geïmporteerde beoordeling
De spullen die ik had gekregen Hadden voldeed niet aan de verwachtingen
2 jun 2024
[Niels van den Akker] Beste, Jammer dat om die reden een slechte beoordeling geeft. U kunt de producten kosteloos retourneren. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Verkeerde artikelen gekocht, retour na 5 dagen nog steeds niet verwerkt.
2 jun 2024
[Niels van den Akker] Beste, Alle retouren worden binnen maximaal 5 werkdagen na ontvangst verwerkt. Ook die van u. Vriendelijke groeten, Team Zandri
27 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Verkeerd geleverd en zk gezegd is het de goeie Dus NIET
27 mei 2024
[Niels van den Akker] Beste, Jammer dat de onderdelen niet passen. Gelukkig kunt u bij Zandri kosteloos retourneren. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Beloftes niet na nakomen bovenop een 3x dubbele leverdatum
28 mei 2024
[Niels van den Akker] Beste, Uw bestelling is exact op de datum bezorgd die hebben hebben aangegeven toen u bestelde. Dat u daar niet op gelet heeft tijdens het bestellen kunnen we helaas niks aan doen. Vriendelijke groeten, Team Zandri
4 jun 2024
Geïmporteerde beoordeling
Heb een choke besteld niks gekregen
4 jun 2024
[Niels van den Akker] Beste, Uw bestelling is op 30 mei bezorgd. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Producten te laat binnen

slechte kwaliteit producten geleverd

Waardeloze producten geleverd metalen pennen verbogen geleverd ,windscherm de gaten te klein voor de rubbers en welke idioot plakt er een afschuwelijke witte waarschuwings sticker op het windscherm wat je er gewoon niet af krijgt en met stickerverwijderaar kan niet want dan beschadig je het scherm. Tevens is het acryl van zeer slechte kwaliteit en erg dun, eenmaal gemonteerd is het alsof je door vooroorlogs glas zit te kijken alles heeft een vertekent beeld nee geen aanrader. zonde van het geld chinese goedkope rotzooi. Tevens de aflevering, 1 dag voor aflevering krijg ik bericht dat de spullen niet voorradig zijn en er niet op tijd geleverd kan worden .Echter krijg ik de volgende dag 0m 10.00 uur sochtends een bericht van post nl dat ze diezelfde dag s middags tussen 14.00 en 17.00 uur afleveren. net de mededeling zorg dat u thuis bent. er zijn mensen die werken lijkt me en een beetje slordig om zo n afleverbericht pas een paar uurtjes van te voren te mailen. En dan direct de mails er achter aan sturen hoe graag ze willen horen dat je ze een schouderklopje geeft. En moet je die arrogante antwoorden lezen die ze aan de mensen geven die en review schrijven die niet naar hun zin is . dit zegt genoeg ze zullen niet leren van hun fouten. Dit was de eerste en tevens de laatste keer dat ik bij dit bedrijf iets gekocht heb. Goedkoop is bij zandri duurkoop ,Ik ga weer naar mn plaatselijke dealer, en zal wijd verspreid iedereen erop attent maken dat ze hun onderdelen niet bij zandri moeten kopen. Het antwoord zegt genoeg als je weet dat iets van een ongehoord slechte kwaliteit is waarom dan toch verkopen. Geen woord over hoe onveilig het scherm is veel te dun en niets geen respons over die foei grote lelijke sticker. Het is wederom een cynisch antwoord . Over de koplampring die aangeboden word als chroom hoor ik niets deze werd verbogen geleverd en chroom nou dat is ver te zoeken zandri het bedrijf die de centen binnen heeft en de klant laat barsten met zn klacht en klaarstaat met cynische opmerkingen. maar het is niet voor niets dat erb uiten de klachten op trustpilot er nog honderden klachten staan op het internet 1advies zandri verkoopt chinese troep voor te veel geld wat een smerige arrogantie van dit bedrijf je prefereert kwaliteit en vervolgens lever je rotzooi en dan als antwoord tjah het is goedkoop dus zeur niet want bij zandri krijg je voor goedkoop gewoon bagger geleverd. Dat had je kunnen weten.Wat een walgelijke vertoning . hoe diep kan je zinken om voor zo n bedrijf te moeten werken want meer toekomst zal er niet in zitten voor je. Echter ik heb de troep van zandri gedumpt in de container en elders besteld en op tijd gekregen en wat een verschil zeg echt acryl egt chroom en dat voor een fractie meer betalen dan bij zandri. uw bent gewaarschuwd goedkoop is bij zandri wel een egte duurkoop. en hun antwoorden zeggen genoeg niet geld geld kwijt. honderden klachten op het internet over slechte producten en mensen die hun geld niet terug krijgen omdat zij slechts het product alleen uitgepakt hebben om hun product te zien. want uitgepakt bij zandri is geld weg.Tevens spelen ze de vermoorde onschuld in hun reactie echter heb ik telefonisch iets heel anders mogen ervaren. namelijk meneer u kunt wel lagen maar wat wilt u voordat geld? nou een fatsoenlijk product aub. En als antwoord krijg je meneer wij nemen genoegen met dit product. ik zeg jawel maar ik niet en het antwoord wat ik kreeg was verbijsterend. meneer als u zo tegen mij praat verbreek ik de verbinding.Ik heb geen onvertogen woord gesproken alleen mijn ervaring geuit en dan zit er een misselijk jochie aan de telefoon die wel bepaald wat er gebeurd. kotsmisselijk word je er van een kleine 80 jaar gelden werd er met dat soort misselijke type.s wel anders om gegaan . dus dit gozertje mag van geluk spreken.
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Robert, Jammer dat je deze ervaring hebt met Zandri. Helaas kwamen wij er pas laat achter dat het windscherm niet aanwezig was in het magazijn. Het windscherm dat je besteld hebt is inderdaad goedkoop en om die reden niet van de beste kwaliteit. Vriendelijke groeten, Team Zandri
27 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Wij kochten een scooter blok 50cc gy6 Nadat de pakket pas 1dag later binnen kwam dan de bedoeling was .we kregen bij aflevering een doos wat niet meer echt een doos was alsof er aardig mee gegooid was geworden door post nl Buren hadden deze aangenomen voor ons . Wij hebben er ook beelden van hoe de doos aangeleverd kwam .Dus wij doos opgehaald en in onze garage gezet en ondertussen de oude blok eronderuit gehaald , toen dat klaar was hebben wij t nieuwe blok op 1bokje en een krik ondersteund en kwamen erachter dat er flinke schade is aan t product . Hiervan fotos gemaakt naar zandri , maar zij doen hier niks aan omdat deze gemonteerd is ??? (Laat ons niet lachen kom op ey!) Omdat iemand zwarte handen heeft en wat vlekjes gemaakt heeft op t product en wat materialen en onderdelen van t oude blokje te zien is ? is deze niet meer te retourneren en ook nog beelden opgestuurd hoe de pakketdoos aankwam . Schandalig schaam jullie als bedrijf zijnde voor ons nooit meer zandri wat dit betreft als zij zo met klanten om weten te gaan ... en zo maar onze hard verdiende€ 300 de neus geboord ....
27 okt 2023
[Niels van den Akker] Beste Djo, Wij hebben de gegevens nagekeken. PostNL heeft volgens track and trace geleverd op uw huisadres. U paar dagen later een retouraanvraag gedaan omtrent schade aan het motorblok. U heeft ons maar 1 foto gestuurd van de schade. Op deze ene foto zien wij dat er onderdelen gemonteerd zijn voor plaatsing van het motorbok onder de scooter. De schade die te zien is op de foto had vooraf al geconstateerd kunnen worden, dus voor montage van de onderdelen. Het is voor ons niet na te gaan of het motorblok zo geleverd is vanuit PostNL of de schade door u ontstaan is tijdens montage van de onderdelen. Tevens heeft u ons maar 1 foto toegestuurd van de schade, verder hebben wij geen afbeeldingen/informatie van u ontvangen die u wel omschrijft in uw review. Dit kunt u zelf ook terug kijken in uw retouraanvraag. Zie onderstaande link voor informatie als er een product met schade door u ontvangen wordt; https://www.zandri.nl/ruilen-en-retourneren Met vriendelijke groet, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Een half jaar geleden heb ik een retourproces willen aanvragen, om gewoonlijk mijn, al bij aflevering beschadigde producten te retourneren binnen de viertien dagen bedenk tijd. Nu kwam ik niet verder door het proces omdat de website mij dat niet toeliet. Na vele belletjes en mailverkeer werd ik niet serieus genomen. Dit resulteerde dat ik niet fatsoenlijk de mogelijkheid heb gekregen de producten terug te sturen omdat ik niet serieus werd genomen. Dit proces heeft een half jaar geduurd en tot de dag van vandaag liggen er nog steeds producten, ongedeerd ter waarde van 164 euro die ik nu niet kan terugsturen. En ik als klant moet opdragen voor deze kosten. Ik schrijf dit bericht als waarschuwing voor de volgende klanten die iets willen aanschaffen bij Zandri. Vervolgens als reactie op dit bericht, liegen ze dat het barst. Er is geen retourlabel opgestuurd. Nog steeds geen klantvriendelijke oplossing en alleen maar over en weer verwijten.
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste, Wij hebben u in juni tot 2x toe de labels gestuurd om het terug te kunnen sturen. U heeft daar geen gebruik van gemaakt. Nu, in november, komt u daar opeens weer op terug. En inderdaad is de retourtermijn inmiddels met 5 maanden overschreden en nemen wij het niet meer retour. Vriendelijke groeten, Team Zandri
10 mei 2024

pakket nooit gekomen

pakket moest 1 mei binnen komen stond als geleverd en was niet binnen zandri opgebeld die gaven aan een onderzoek te starten na een paar dagen kreeg ik een mail met dat de bezorger zegt dat het geleverd is en meer kunnen ze niet doen. Toen ik terugbelde was het onderzoek nog niet klaar einde van het onderzoek zei zandri dat ik aangifte moest doen en dat ze het daarna zouden oplossen met me. ik heb online aangifte gedaan en het opgestuurd naar hun willen ze me daarna alleen een herlevering aanbieden en niet mijn geld terug terwijl ze geen bewijs hebben van levering en ik notabene aangifte heb gedaan, ze eisen een factuur van de andere garage waar ik mn spullen heb gekocht omdat het hier te lang duurde en ik mag dus in principe van hun niet mijn koop overeenkomst ontbinden en ze reageren heel langzaam op mn mailtjes en als ik bel sta ik lang in de wacht en dan verbreekt de verbinding
Geïmporteerde beoordeling

Uitlaat verkopen die niet past.

Uitlaat verkopen die eigenlijk niet pas. Contact opgenomen met de klanten service en werd gezegd dat de 30 dagen voorbij waren. Door privé omstandigheden de doos niet eerder open kunnen maken en helaas konden ze niets meer doen. Ik was ook te laat maar had iets meer coulance verwacht aangezien de uitlaat geheel in de verpakking zat nog. Toch werd me verteld dat de uitlaat wel zou moeten passen. Dit bleek niet het geval te zijn terwijl op de site staat dat die wel zou moeten passen. Ik bestel volgende keer ergens anders. Alle begrip dat de 30 dagen voorbij waren maar liegen hou ik niet van. Andere uitlaat maar elders besteld. Aanvulling 1-11: Zandri reageert dat ik de verkeerde uitlaat besteld heb. Weer liegen want volgens Zandri zou de uitlaat moeten passen. Dit is dus niet het geval. Jammer dat ze niet eens een fout kunnen erkennen. 👎
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste, Ik kan me voorstellen dat het vervelend is dat de retourtermijn verlopen is en u de uitlaat niet meer kunt retourneren. Jammer dat u de zaken ietwat verdraait. Wij hebben geen uitlaat verkocht die niet past, u heeft zelf de verkeerde uitlaat besteld. Dat klinkt toch niet iets anders. De aangeboden oplossing om de uitlaat toch te kunnen monteren werkt prima. Van liegen is geen sprake, we zouden dit nooit voorstellen als we zouden weten dat dit geen oplossing is. Vriendelijke groeten, Team Zandri

Colis reparti

Trés mauvaise experience,pour une premiere commande j aurai espéré bien mieux.Premier message me disant que ma commande n était pas traitée faute de paiement,sauf que mon compte bancaire a été debité de cette somme bizarre.Deuxieme message me disant que le paiement est comme par magie passé et que la commande sera traitée dans les plus bref délais.Troisieme message colis arrivé numero de colis en main je file chez le transporteur et la stupeur le colis est reparti, seulement trois jour aprés son arrivée.Personne injoignable,aucune nouvelle de mon colis quoi penser,pas trés serieux tous cela
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Bonjour, Merci pour votre avis. Malheureusement, je ne peux pas répondre à cette question car vous ne fournissez ni adresse e-mail ni numéro de commande. Je ne trouve pas votre commande dans le système. Cordialement, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
J’ai commandé un article pour mon scooter à 12,85€ et 13,90€ de frais de port total 26,75€ je l’ai bien reçu assez rapidement, mais il ne correspondait pas, j’ai fait une demande de retour et je reçois les instructions,et on me demande des frais d’envoi de 14,90€ pus chère de ce que je vais être remboursé, c’est du n’importe quoi. Un conseil ne vous trompez pas dans vos commandes vous perdrez les frais de port et ceux d’envoi. Plus jamais je commande sur ce site Je le déconseille fortement. Je vais mettre l’article commandé sur le bon coin pour récupérer quelques choses
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Cher Pietro, Les retours depuis la France sont à vos frais. Ceci est clairement indiqué sur le site Internet. Bien entendu, Zandri paiera les frais d'expédition si nous livrons quelque chose de manière incorrecte, ou s'il y a un défaut ou un dommage. Cependant, ce n'est pas le cas. Et vous paierez en effet vous-même les frais de retour depuis la France. Cordialement, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Waardeloos, ik had de montage set besteld voor de valbeugels van vespa. ten eerste komen ze te laat aan omdat er een magazijn tekort was ofzo. nou prima ik wachtte gewoon iets langer. toen ze aankwamen erop gezet, alleen 2 schroefjes aan de onderkant kwamen er maar gw steeds niet in. dus ik kijken waarom niet, is die montage set van binnen gw uit geroest ofzo. hebben jullie gewoon een oude montage set gelakt ofzo ? vind het echt dramatisch, en krijg de schroeven er nu ook niet meer uit dus ik zal er maar zo mee gaan moeten rijden.
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Daniel, Vervelend dat de set niet naar wens is. Jammer dat je geen contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Dan hadden we je een oplossing kunnen aanbieden. Vriendelijke groeten, Team Zandri