zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

521 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.344 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

7 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
De 1ste bestelling is tot op heden nog niet binnen gekomen en de reacties laten ook te wensen over. Het klopt dat deze (2de) bestelling wel is binnengekomen, ik kan namelijk niet een reactie geven op de eerste bestelling welke niet binnen gekomen is. Uiteindelijk is de eerste bestelling na van mijn kan bellen gecanceld en is het geld terug gestort. Mijn advies: hou klanten op de hoogte als er bestelling vertraagd zijn of stuur gelijk op wat je wel hebt. En stuur een bericht dat er nog een nalevering komt.
7 mei 2024
[Niels van den Akker] Beste Raamsdonk, Volgens de track en trace is uw bestelling op 4 mei bezorgt via briefpost. Mocht dit niet het geval zijn horen wij het graag. Vriendelijke groet, Team Zandri
13 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb een bestelling geplaatst die ik na bijna 2 weken nogsteeds niet heb ontvangen het pakket staat heel de tijd op 1 locatie van de bezorger en me bestelling geraakt maar niet bij de afhaallocatie ik ben me hoop verloren en vind het echt spijtig dat ik een aankoop heb gedaan waarvan ik het zo dringend nodig had waarvan, een bestelling niet eens kan ontvangen worden op de juiste leveringstermijn omdat er bepaalde problemen zijn met mijn pakketje wat jammer.
13 okt 2023
[Niels van den Akker] Beste Ayoub, Dit probleem zit bij de vervoerder en is inmiddels door Zandri opgelost door het pakket nogmaals te versturen. Wij zouden het op prijs stellen als u de beoordeling heroverweegt en de oplossing die wij geboden hebben hierin meeneemt. Alvast bedankt. Vriendelijke groeten, Team Zandri
15 mei 2024

Stekeligheid

Ik wilde een bestelling plaatsen, maar dat wordt bij Zandri wel erg moeilijk gemaakt. Bij de zoektocht wilde ik gebruik maken van de chatfunctie, maar was uit geschakeld. Toen telefonisch; na een half uur wachten melding: het is erg druk. probeert u het later nog eens, weg verbinding. Uiteindelijk gelukt,wil de bestelling plaatsen, betaling via Ideal, maar kom niet verder dan het aanklikken van de bank. Er gebeurt verder niets! Wordt Zandri te groot?
15 mei 2024
[Niels van den Akker] Beste, Het is soms erg druk inderdaad. We worden niet te groot. Maar soms kan de klantenservice het niet aan. Heeft ook de seizoenen te maken. Rustig in de winter, druk in het voorjaar en zomer. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling

Wat een ongelooflijke slechte service…zandri

Wat een ongelooflijke slechte service heeft die zandri. Windscherm besteld zaten de verkeerde bevestiging beugels bij. Kreeg een retour label maar waarom?????windscherm is goed en hun zeggen van niet dat is het wel heb alles op foto's. Krijg totaal geen contact met ze hele zielige slechte site zag het te laat op andere reviews.....kom weinig goeds tegen DUS U BENT GEWAARSCHUWD KOOP ER NIKS....ZOEK OP REVIEWS ZANDRI
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Jan, De productinformatie op de website klopt niet. Het windscherm past niet op uw scooter. Daarom hebben wij u aangeboden het windscherm kosteloos retour te sturen zodat wij het betaalde bedrag kunnen terugbetalen. Alvast bedankt voor het retourneren. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Wat er mis gaat is misschien wel niet hun schuld maar hun adverteren met vandaag besteld morgen in huis. Ik heb dus afgelopen donderdag een bestelling gedaan bij hun het zou vrijdag binnen komen dus niet werd het weer zaterdag dus niet toen weer maandag dus ook niet toen weer dinsdag via post nl. Ik vind dit niet normaal van post nl om de mensen gewoon 4 dagen voor joker thuis te laten en gewoon niet opdagen
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Ad, Zoals u zelf eigenlijk al aangeeft is deze beoordeling meer voor PostNL dan voor Zandri. Wij hebben PostNL gevraagd wanneer uw pakket bezorgd wordt. Wij komen er z.s.m. op terug. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Team Zandri
21 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Had een helm besteld wat uitverkocht was waardoor ik een andere helm naar keuze mocht kiezen. Nadat ik mijn keuze had gemaakt en al erop verheugde kreeg ik te horen dat de voorraad weer aangevuld was en de vervanging niet langer van toepassing is. Ik snap dat mijn helm die ik als eerst koos weer aanwezig was maar eerst met een oplossing komen en vervolgens terug trekken. Is niet fijn voor mij als klant zijnde
21 mei 2024
[Niels van den Akker] Beste, Wij gaan er toch echt vanuit dat de helm die u als eerste besteld heeft de helm is die u het liefst wilt. U kunt de helm terugsturen en de helm bestellen die u liever zou willen. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Niet gekregen wat ik had gevraagd. Omdat ik niet zeker was als een schakelpedaaltje op jullie website metaal was heb ik een berichtje gestuurd naar jullie klantendienst. Ik heb daar de response terug gekregen dat het HELE onderdeel weldegelijk uit metaal (staal) is gemaakt. Als ik uiteindelijk het pakketje krijg en open doet zit er een stukje in dat NIET uit metaal gemaakt is.
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Rune, Het is ons niet duidelijk waar uw klacht over gaat. Het kickstartpedaal is toch van metaal? Of van welk materiaal is het dan wel van gemaakt volgens u? Graag contact opnemen met onze klantenservice zodat we het ook op kunnen lossen. Want ik zie alleen uw klacht hier, bij ons is niks gemeld. Alvast bedankt. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Betaling op 8 mei gedaan gelijk na bestelling, in juni wordt het zelfde bedrag voor dezelfde bestelling weer van m’n rekening afgeschreven. Tot in augustus bezig geweest om contact op te nemen en steeds wordt er maar gezegd dat ze contact opnemen met hun betalingsprovider en dan bij je terug komen. Ondertussen is het november en laten ze niks horen en zie je geen cent terug.
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Brett, Wij hebben vernomen van de betalingsprovider dat alle betalingen reeds afgelopen september zijn terugbetaald en dat alles weer klopt. Neem anders contact op via info@zandri.nl voor meer informatie. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Bestelling was niet wat ik besteld had,carbu trok op niks . En hebben ze nog wa achter na gestuurd waar ik niks mee was. En nemen ze de onderdelen ook nog nie terug. Weg gesmete geld,hebben er ook een zadel op bestelt dit was lang onderweg en niet wat we bestelde. Geen aanrader alles opnieuw bestelt bij K-parts dus dubbed betaald
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Nico, Met die carburateur is niks mis maar moet worden afgesteld. Dat de carburateur niet zo goed is afgewerkt en lastig af te stellen is komt omdat het een imitatie Dell Orto is. Wil je echte kwaliteit kun je beter een originele Dell Orto carburateur bestellen. Die zijn een stuk beter maar ook 3x zo duur. Vriendelijke groeten, Team Zandri
24 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
het bezorgen ging volledig mis, ik moet het pakketje nu ophalen bij primera.....waardeloos zo'n bezoring, terwijl normaliter elk pakketje gewoon bij de voordeur achter de scootmobiel wordt gelegd.... een heel ggebeuren om het bij de primera op te halen voor mij, met de rollator niet te belopen, scootmobiel is helaas defect
24 nov 2023
[Niels van den Akker] Beste Rudolf, Het spijt ons dat u deze ervaring heeft gehad tijdens de bezorging van uw pakket. Wellicht kunt u bij hen een recensie achterlaten over de bezorgservice van PostNL. Wij geven dit door aan PostNL en hopelijk zal dit u in de toekomst niet meer overkomen. Onze excuses voor het ongemak en wellicht kunt u de rest van onze service ook meenemen in uw review. Met vriendelijke groet, Team Zandri
16 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Heb een Kreidler uitlaat gekocht bij jullie,( kijk de uitlaat na voordat deze verstuurd word) er zaten 2 deukjes in, dus terug gestuurd, maar niet het hele aankoop bedrag terug ontvangen, heb 29,95 euro ontvangen ,maar heb 35,90 euro betaald.Als de uitlaat deukvrij was had ik hem gehouden en op mijn Kreidler gezet.
16 okt 2023
[Niels van den Akker] Beste, We hebben het probleem opgelost. Was een fout van de retourenafdeling. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Niks ontvangen Ooh wat fijn dat PostNL dat bevestigt. Echter hadden ze m’n eerdere pakket, die ik ook bij jullie had besteld, voor de deur neergezet. Dus het zal mij niks verbazen dat in een pand, waar 50+ mensen wonen met OPEN toegang tot alle ruimtes, het pakket weggehaald door iemand anders dan de eigenaar :)
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Tom, U bestelling is op 8 maart bezorgd. Dit is ook uit het onderzoek van PostNL gebleken. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Ze blijven opdringerige mail sturen of ik ze een review wil geven nou bij deze zeer opdringerig bedrijf. ik heb me nooit aangemeld ik heb een keer wat bestelt en juist de optie nieuws brief weg gelaten ik blijf mails krijgen met de vraag of ik een review wil schrijf dus de review blijft staan
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Ricardo Lamboo, U kan zich met 1 klik afmelden, dan krijgt u vervolgens nooit meer e-mails met vragen over reviews. Wellicht een goeie tip, kan je gelijk deze beoordeling verwijderen. Vriendelijke groeten, Team Zandri
14 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Windscherm besteld voor 56 euro , deze beugelset bleek totaal niet te passen schroef draaide niet aan . Retour gestuurd wel de 56 euro terug maar zeg dag naar 20 euro bezorgkosten. Op de site staat wel gratis Retour..Bagger dus. Ik heb 79,35 moeten betalen en maar 56, 35 is zover terug gestort.
14 mei 2024
[Niels van den Akker] Beste Peter, De verzendkosten bedragen 5.95, geen 20 euro. Deze zijn niet vergoed omdat u niet de gehele bestelling heeft teruggestuurd. Maar ik ervoor zorgen dat het terugbetaald zal worden. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Ik ontvang een voorvalbeugel met krassen. De beugel hebben ze proberen te herspuiten aan de ene kant, super slecht gespoten. Ik betaal een bedrag voor een nieuwe voorvalbeugel en ik ontvang een gebruikte/bekraste voorvalbeugel. Is dit de service die jullie leveren? Heb hier ook foto’s van!
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Amin Aarab, Zandri verkoopt uitsluitend nieuwe onderdelen. Helaas kunnen wij geen bestelling van u terug vinden. Wij willen dit graag uitzoeken wat er aan de hand is. Wij adviseren contact op te nemen met onze klantenservice. Wellicht kan je onze service meenemen in deze review. Vriendelijke groeten, Team Zandri
20 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
3x besteld in 1 jaar tijd voor mijn fly 2012 4t werkt gewoon niet doet niks gewoon rotzooi rommel om van te kotsen geen informatie hoe je hem moet monteren de (blauwe potmeter) nergens geen informatie of toch een teken om de scooter niet op te voeren inverband met veiligheid nooit meer!
20 okt 2023
[Niels van den Akker] Beste Jan, We hebben geen idee waar het over gaat aangezien je geen mailadres of bestellingnummer vermeld. Ik kan wel zeggen dat veel onderdelen inderdaad zonder handleiding worden geleverd aangezien we ervan uit gaan dat onze klanten enige technische kennis hebben om de onderdelen te kunnen monteren. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Heb per ongeluk het verkeerde bouwjaar van mn scooter door gegeven, bij het bestellen van een ondehouds pakket. Dat resulteerde dat de remblokken niet pasten. Na gebeld te hebben, was omruilen niet mogelijk. Slechte service en dat terwijl ik al meerdere artikelen daar heb gekocht.
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Hans, Ik denk dat je met een ander bedrijf in de war bent. De bestelling die vermeld betreft een zadelhoes. Ik kan ook geen recente bestelling van een onderhoudspakket van je vinden. Maar in het algemeen, wij ruilen inderdaad niet als we geleverd hebben wat je besteld hebt. Maar je kunt bij Zandri wel altijd binnen 30 dagen retourneren. En vanuit Nederland is dat zelfs gratis. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling

Kabel lengte anders met gelijk artikelnummer

Pakket was eerst kwijt. Echter was bij 3 huizen verder in de bus gepropt, Blijkt vervolgens een kabel met verkeerde lengte, terwijl dit een artikelnummer was wat ik al eerder correct geleverd heb gekregen. Er zou een nieuwe opgestuurd worden maar nog steeds niets ontvangen.
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Adri, Jammer dat u ons slecht beoordeelt terwijl wij er alles aan gedaan hebben het probleem op te lossen. Wij kunnen er niks aan doen als PostNL het op het verkeerde adres aflevert. We hebben de kabel daarna meteen opnieuw verzonden. Deze wordt vandaag bij u afgeleverd zoals u zelf ook in de track en trace kunt zien. Vriendelijke groeten, Team Zandri
20 sep 2023

Slot incompleet

Slot werd geleverd zonder contactslotring hoewel deze wel werd afgebeeld op de website. Het geleverde contactslot had een grotere diameter waardoor de originele ring niet past en we nu met een lelijk gat in de kuip van de scooter zitten.
20 sep 2023
[Niels van den Akker] Beste Peter, Het is inderdaad vervelend dat het contactslot niet meer met deze ring geleverd wordt en dat de originele ring niet past. Wel jammer dat je ons ondanks de inspanningen om het op te lossen beoordeelt met een 1 ster review. Vriendelijke groeten, Team Zandri
21 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Klantenservice is slecht. De retour afdeling wacht tot de laatste 5 minuten van hun shift tot ze reageren. Ook krijg je beschadigde onderdelen binnen, dus retouren is geen optie. Ik ben een trouwe klant geweest maar kom hier nooit weer.
21 sep 2023
[Niels van den Akker] Beste, U heeft het product zelf gemonteerd en beschadigd, dit geeft u zelf aan bij de retouraanvraag. Het is dan ook vervelend dat u vermeld in uw review dat wij iets beschadigd leveren, terwijl u zelf aangeeft het gemonteerd te hebben en de schade waarschijnlijk ontstaan was bij de garage. Gemonteerde onderdelen kunnen niet zomaar retour. Via de volgende link vindt u alle informatie en de voorwaarden over het retourneren van producten: https://www.zandri.nl/ruilen-en-retourneren Vriendelijke groeten, Team Zandri