zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

521 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.344 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

9 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Uw voorraad administratie was niet op orde. Ik bestel bij jullie om de snelle levering van originele artikelen. Ik had nu pas mijn spullen na 8 dagen, dus ik moest op mijn beurt mijn klan(ten) ook 8 dagen laten wachten. Jammer !
9 mei 2024
[Niels van den Akker] Beste, Wij betreuren deze lange levertijd. Dat was niet onze bedoeling. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb de aankoop gedaan op de website, waarop stond dat het artikel de volgende dag zou arriveren en dat het 7 dagen later arriveerde omdat ze het artikel hadden verkocht en het niet op voorraad was. Een gebrek aan respect.
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Rodrigo Queiroga, We hebben je pakket inderdaad later bezorgd dan we vooraf hadden aangegeven. Onze oprechte excuses voor de vertraging. Vriendelijke groeten, Team Zandri
11 mei 2024

Slechte levertijd

Zeggen dat als je voor 23u besteld het de volgende dag in huis is. Donderdagmiddag wat besteld en is er nog niet Zelf van post.nl nog geen levertijd gehad. Heb het juist bij jullie besteld omdat ik het snel nodig had.
11 mei 2024
[Niels van den Akker] Beste Bas, Je bestelling is inderdaad later geleverd dan vooraf is aangegeven. Onze oprechte excuses voor deze vertraging. Vriendelijke groeten, Team Zandri
17 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Slecht artikel en negeren.

Ik heb een spruitstuk bestelt met rubber, ik zette het rubber op het spruitstuk en het scheurde meteen door, heb 1 week geleden al een emailtje gestuurd en ze hebben nog steeds niet gereageerd nutteloos dit.
2 aug 2024
Hallo, Wij hebben u dit als antwoord op uw e-mail geschreven: (misschien in uw spamfilter beland). Goedendag, Bedankt voor uw e-mail. Vervelend dat er een defect is. Wanneer u denkt dat het artikel buiten uw schuld defect is geraakt dan kunt u een garantieaanvraag indienen. U kunt via onderstaande link de garantieprocedure terug vinden en de aanvraag bij ons indienen; https://www.zandri.nl/garantie Denk er aan te vermelden wat er aan de hand is en voeg indien mogelijk foto's (of een video) toe om het duidelijker te maken wat het defect inhoudt. De garantieafdeling zal het dan verder afhandelen. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
impossible de me connecter, kaptcha illisible et refusé à chaque fois, commande impossible, site en panne? c'est arrangé, le site a refonctionné correctement et a créé mon compte, j'ai pu faire ma commande
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Bonjour, Peut-être pouvez-vous nous envoyer une capture d'écran lors de la commande afin que nous puissions vous aider davantage. C'est dommage que vous nous ayez immédiatement envoyé un avis négatif. Sincèrement, Team Zandri
6 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Je besteld iets krijgje nog goedkopere troep opgestuurd na bellen ja u krijgt dan wat geld terug helaas tot op heden niks retour kwa geld en zit met een onderdeel wat al stuk is ik bestel hier nooit meer
6 mei 2024
[Niels van den Akker] Beste Dennis van bennekom, Wij zien één bestelling op jou naam in ons systeem. Indien het artikel niet naar wens is kan je deze kosteloos retourneren. Wij zien tot op heden nog geen retouraanvraag. Vriendelijke groet, Team Zandri
19 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Bestel iets bedrag was 67.22€ euro en krijg niets maar bedrag is wel van mijn rekening gegaan maar mijn stukken niet gekregen en houden ze van den domme als er geen oplossing komt ga ik verder ermee
19 mrt 2024
[Niels van den Akker] Beste Jurgen, Je hebt ons een verkeerd bestellingsnummer gegeven. Daar zijn we op gaan zoeken en hebben geconclodeerd dat de betaling is niet gelukt. Je vertelt er niet bij dat je later nog een andere bestelling geplaatst hebt. Die is ook geleverd inmiddels. Als je ons het juiste bestellingsnummer had gegeven dan zou je ook de juiste informatie ontvangen hebben. Vriendelijke groeten, Team Zandri

slecht

Scooterband besteld, had de dag daarop reparatie dus moest hem optijd hebben, ze geven aan: morgen in huis. Kreeg volgende dag mailtje dat het door een fout de week daarop pas bezorgd kon worden
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Tijmen, Onze excuses voor vertraging. We hebben de band inderdaad later geleverd dan aangegeven op de website. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling

Slot besteld voor de scooter. Zitten alleen geen sleutels bij. Kan geen contact krijgen met zandri. Helaas een dikke onvoldoende voor dit bedrijf.

Slot besteld voor scooter. Zitten geen sleutels bij. Kan niet retourneren omdat de link in de mail niet werkt. Een telefoonnummer zou misschien handig zijn inplaats van alleen kunnen mailen.
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Vervelend dat de bestelling incompleet geleverd is. Wij zien veder geen mailcontact of garantieaanvraag. Als je via deze link dit wilt melden kunnen mijn collega's dit snel voor jou oppakken en oplossen. https://www.zandri.nl/garantie Overigens hebben een contact pagina; https://www.zandri.nl/klantenservice Wellicht kan je onze service meenemen in jou review. Vriendelijke groet, Team Zandri

Verschrikkelijk

Alles wat ik bestelt had kwam beschadigd binnen. Dus ik wou jet retour sturen, moet ik eerst een hele vragenlijst invullen en fotos maken, en daarna nog eens wachten tot ze het goedkeuren.
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Finn, Excuses voor het leveren van een beschadigd product. Wij vragen in een geval zoals dit foto's om een inschatting te kunnen maken of we het retour willen ontvangen of niet. Want soms is retour zenden niet nodig en dat is dan voor ons kosten besparend en voor de klant gemakkelijker. Een hele vragenlijst invullen is zwaar overdreven. Zoals elk bedrijf willen we weten wat er precies aan de hand is als iets retour wordt gemeld met beschadigd" als reden. Vriendelijke groeten
24 mrt 2024

Kapotte accu geleverd

Kapotte accu gekregen zat niet eens accuzuur/water in Zelf moeten halen toen deed die het nog niet Hij was ook al gebruikt dat zag je accu maar gelijk weer weggegooid … zonde geld
24 mrt 2024
[Niels van den Akker] Beste Jeroen, Je bestelt een accu waar duidelijk bij vermeld staat dat er geen zuur bijgeleverd wordt. En dan ben je vervolgens verbaasd dat er geen zuur bijzit.... Dat de accu gebruikt is is complete onzin. Want hoe kan die gebruikt zijn als er geen zuur in zat? Vriendelijke groeten, Team Zandri
4 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
tot 2 keer toe mijn pakket niet gekregen via post nl zandri heeft met versturen foete postcode ingetypt terweil ik het goede adres met goede postcode hat ingevult op de zandri side
4 nov 2023
[Niels van den Akker] Beste A, U bent ter alle tijden zelf verantwoordelijk voor het juist invoeren van de bezorgadres gegevens. Indien u iets foutief invoert, dan is het mogelijk dat wij het naar een verkeerd adres opsturen. Wij zien dat het pakket wel door u is afgehaald bij een PostNL afhaalpunt en dat u hierdoor alsnog het pakket ontvangen heeft. Ons advies is te controleren in uw account of uw adres wel juist ingevoerd staat. Excuses voor het ongemak en wellicht kunt u de rest van onze service ook meenemen in uw review. Vriendelijke groeten, Team Zandri
30 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
Cela fais maintenant 1 semaine que j’ai commandé alors que la livraison aurait dû être effectuée en 2h, je ne recois aucun mail je demande un remboursement Commande #4000021354
30 dec 2023
[Niels van den Akker] Cher Theo, Nous ne livrons pas les commandes dans les 2 heures. Votre commande a été livrée le 8 janvier. Cordialement, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Malossu multivar besteld voor me sym jet. Sturen ze me een verkeerde op. Dit kon fout aflopen voor mij scooter, nooit meer! Het duurt nu ook al 5 dagen en dit zal oplopen
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Rida, Mochten wij de verkeerde opgestuurd hebben dan spijt ons dat zeer. Ik zie dat de variateur retour komt dus de retourafdeling zal het verder afhandelen. Jammer dat u ons geen gelegenheid biedt om het op te lossen en pas daarna de review plaatst. Vriendelijke groeten, Team Zandri
27 jan 2024

Slechte ervaring

Helaas slechte ervaring met dit bedrijf. De service die je krijgt na het bestellen van diverse onderdelen is waardeloos. Denk 2 keer na voordat je hier iets bestelt.
27 jan 2024
[Niels van den Akker] Beste Daan, Je vermeldt geen mailadres of bestellingnummer dus wij hebben geen idee waar het over gaat. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
De achtervalbeugel was te klein ik monteerde het correct maar het ging steeds tegen me lak aan ik weet niet hoe we dit kunnen oplossen ik heb het gekocht in een set
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Hamza, Graag melden bij onze klantenservice zodat we u een oplossing kunnen aanbieden. Een slechte beoordeling geven op deze website lost het probleem niet op. Vriendelijke groeten, Team Zandri
28 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
De cdi heb ik er in geplugd en was voor het goeie typen maar scooter loopt nog steeds 60 met begrenzer erop. Dus het idee is top maar de uitwerking is helemaal shit
28 sep 2023
[Niels van den Akker] Beste Mika, Als je problemen ervaart met de werking van een product kun je contact opnemen met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder. Misschien kun je na een oplossing naar tevredenheid deze beoordeling ook aanpassen. Vriendelijke groeten, Team Zandri
18 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling
Stuurde iets terug was opeens niet goed en moest weer 5,95 verzendkosten betalen om het product weer thuis te krijgen piep zaak bestel bij k parts die doen t beter
18 feb 2024
[Niels van den Akker] Beste Roan, Er is duidelijk gevraagd voor het retourneren of het product al gemonteerd is geweest. Je hebt aangegeven van niet. Toen wij het ontvingen bleek het wel gemonteerd te zijn geweest. De retour is om die reden geweigerd. En wij gaan het dan inderdaad niet op onze kosten terugsturen. Dan had je de vraag maar naar waarheid moeten beantwoorden. Vriendelijke groeten, Team Zandri
8 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
De onderdelen waren al (licht) beschadigd en waren niet compleet. Het schroefdraad en de schroeven pasten ook niet overal en heb eigen schroeven moeten gebruiken.
8 mei 2024
[Niels van den Akker] Beste Ilias Al Hamdi, Vervelend dat je een beschadigd product hebt ontvangen. Indien een artikel beschadigd geleverd is kan je het aanmelden voor garantie. Vriendelijke groet, Team Zandri
12 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Uitlaat bestelt , niet origineel maar goed . Te eerste , hij paste niet . Ten tweede , de flens die tegen de cilinder aan komt , daar zat engste in de lasnaad .
12 okt 2023
[Niels van den Akker] Beste Willy, U heeft hier geen uitlaat maar een onderhoudspakket besteld. Het zou fijn zijn als u de beoordeling aanpast en deze plaatst bij het bedrijf waar u de uitlaat besteld heeft. Alvast bedankt. Vriendelijke groeten, Team Zandri