zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

521 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.344 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

Geïmporteerde beoordeling
Ik had 6volt lampjes besteld krijg 12volt lampjes....12volt.. ba15s 21watt Jammer
31 mrt 2024
[Niels van den Akker] Beste Monique Reijrink, Wij hebben geen melding gehad van verkeerd geleverde lampjes, u kan deze retour melden via de website en dan gaan we het zo snel mogelijk voor u oplossen. Excuses voor het ongemak, Vriendelijke groeten, Team Zandri

Valse informatie

Uitlaat pasten niet op het model scooter wat ik heb wat wel stond aangegeven
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Rick, Je kunt gelukkig bij Zandri kosteloos retourneren. Ik zie je dat ook gedaan hebt en dat je inmiddels ook je geld weer terug hebt. Jammer dat je ons een slechte beoordeling geeft terwijl het keurig is opgelost. Vriendelijke groeten, Team Zandri .
17 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
Wintscherm zonder aansluitingen En julie me schuld geve da ik precies lieg
17 dec 2023
[Niels van den Akker] Beste Taner, Wij sturen u een windscherm met bevestigingsset en u stuurt het windscherm terug zonder bevestigingsset. Deze retour accepteren wij inderdaad niet. Zo hebben wij het niet aan u geleverd. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Niet zo best dit bedrijf. Je wordt gewoon opgelicht. Slechte ervaring dus.
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Piet Hagemeijer, Wij zien geen enkele bestelling of mailcontact op jou naam. Indien er wat mis is met je bestelling verzoeken wij contact met ons op te nemen via de email. Vriendelijke groet, Team Zandri
20 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Jullie hebben echt weinig voorraad. K parts heeft bijna alles dus
20 jan 2024
[Niels van den Akker] Beste Pieter, Een percentage van de ruim 100.000 artikelen in onze webshop hebben wij in één van onze magazijnen met een levertijd voor 23:00 besteld volgende werkdag in huis. Gezien je bij ons specifieke onderdelen besteld kan het een keer voorkomen dat de levertijd vertraagd is , of niet meer leverbaar is. Wellicht kan je onze service meenemen in deze review. Vriendelijke groeten, Team Zandri
3 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Item niet op voorraad, dus maar totaal iets anders gestuurd ?!
3 mei 2024
[Niels van den Akker] Beste P.H.A. Duurland, Achteraf bleek het bestelde artikel niet leverbaar te zijn waardoor er een alternatief is gestuurd. Dit bleek achteraf niet geschikt te zijn waardoor de bestelling is gecrediteerd. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Team Zandri
Gaskabel veel te kort heb dus 30 euro betaald voor handvaten
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Yuri, Als de kabel te kort is dan heb je het voor het verkeerde model besteld. Dit is de gaskabel tot de splitter, origineel van Piaggio. Dus die kabel is echt niet te kort. Misschien dat bij jouw scooter de oliepomp verwijderd is en dat de kabel rechtstreeks naar de carburateur moet gaan (dus niet meer origineel hoe het ooit was). Dan is dit inderdaad niet geschikt. Maar daar kunnen wij niks aan doen, dan heb je gewoon het verkeerde besteld. Bovendien kun je bij Zandri kosteloos retourneren. Het zou sportief zijn als je de beoordeling aan zou passen. Vriendelijke groeten, Team Zandri
6 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Missende artikelen. Bestelling incompleet gearriveerd!
6 mei 2024
[Niels van den Akker] Beste Felipe Chulo, Je hebt ons op de hoogte gebracht per mail waarop wij aangeven de klacht aan te melden voor retour zodat het kan worden opgelost. Tot op heden is het artikel nog niet aangemeld. Wij adviseren dit alsnog te doen zodat het spoedig kan worden opgelost. Vriendelijke groet, Team Zandri
28 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Zeer slechte verzend methode, niet klantvriendelijk!
28 sep 2023
[Niels van den Akker] Beste Ramazan, Wij begrijpen je klacht niet. Je bestelling is op 24 september door ons verstuurd en op 25 september op het juiste bezorgadres geleverd. Er zijn geen verzendkosten gerekend dus daarop kan je slechte beoordeling ook geen betrekking hebben. Misschien dat je ons verward met een ander bedrijf waar je een bestelling hebt geplaats. Vriendelijke groeten, Team Zandri

Niet uitgaan van levertijden

Afspraken niet nagekomen en levertijd niet juist
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Rizzo Visser, De daadwerkelijke voorraad bleek helaas lager te zijn dan dat deze aangaf, hierdoor heeft uw bestelling vertraging opgelopen. Excuses voor het ongemak, Vriendelijke groeten, Team Zandri

Het werkte niet

Ik stak dat in de brommer maar het werkte niet
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Dilano, Ik begrijp je slechte beoordeling niet. Je hebt het retour gestuurd en we hebben het betaalde bedrag terugbetaald zoals je wilde. De beoordeling zou bovendien over Zandri als bedrijf moeten gaan en niet over een product. Daar zijn de productreviews voor. Zou je ons willen beoordelen over de afhandeling van de retour a.j.b. Alvast bedankt. Vriendelijke groeten, Team Zandri
7 apr 2024
Geïmporteerde beoordeling

Er wordt niet nagekeken of je het juiste product krijgt

Ik kreeg 2x het verkeerde product opgestuurd
7 apr 2024
[Niels van den Akker] Beste Mario, Ik zie inderdaad dat het product afwijkt van de foto op de website. Wij zullen dit corrigeren. De retourzending is inmiddels ontvangen en afgehandeld. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Team Zandri
1week al nogsteeds mijn pakket niet ontvagen
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Hyusein, Jammer dat je ons slecht beoordeelt terwijl het probleem bij PostNL zit en wij er alles aan doen om het op te lossen. Ik hoop dat je de beoordeling aanpast zodra je het pakket ontvangen hebt. Het is inmiddels afgeleverd op het PostNL afhaalpunt. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
caburateur werkt niet lekt aan alle kanten
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Gerard Kurvink, Wij hebben geen melding ontvangen van uw lekkende carburateur. U kan deze garantieaanvraag melden via de website en dan krijgt u op werktijden binnen 4 uur antwoord. Vriendelijke groeten, Team Zandri
24 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling niet eens ontvangen
24 mrt 2024
[Niels van den Akker] Beste Sofian, Je pakket is retour gekomen omdat je een onjuist adres hebt opgegeven, Het pakket is inmiddels ook al weer op onze kosten naar je verzonden nadat je ons het juiste adres hebt gemaild. Vreemd om ons om deze reden een slechte beoordeling te geven. Alvast bedankt voor het aanpassen. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Afbeeldingen kloppen niet bij de producten
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Dirk, Helaas heeft de fabrikant de kleur van deze knop gewijzigd en waren wij daarvan niet op de hoogte. Gelukkig is de werking hetzelfde. Wij zullen de foto's op de website aanpassen. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Team Zandri
14 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Pakket nooit ontvangen, ook niet bij buren
14 okt 2023
[Niels van den Akker] Beste Laurens, Graag contact opnemen met de klantenservice. Dan kan het worden opgelost. Een slechte beoordeling geven zonder het probleem bij ons te melden lost niks op. Vriendelijke groeten, Team Zandri
23 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling

Als je scooter invoerd krijg je als nog spullen die niet passen . Is tweede keer al

2x besteld en 2 x spullen die niet passen
23 dec 2023
[Niels van den Akker] Beste Tamara, Jammer dat u ons slecht beoordeelt maar geen contact opneemt met de klantenservice zodat we het kunnen oplossen. Het invoeren van een scooter is op onze website niet mogelijk. Wij horen graag van u zodat we een passende oplossing kunnen aanbieden. U kunt overigens ook kosteloos retourneren bij Zandri. https://www.zandri.nl/ruilen-en-retourneren Vriendelijke groeten, Team Zandri

Slecht verpakt en onbruikbaar

Slecht verpakt en beschadigd onbruikbaar
31 mrt 2024
[Niels van den Akker] Beste Arjan Dreijerink, Vervelend dat het slecht verpakt is, wij hebben geen melding gehad van een beschadigd onbruikbaar product. Indien een product beschadigd is kan je via onze site retourmelden en gaan we het kosteloos oplossen. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb het product nooit binnen gekregen
31 mrt 2024
[Niels van den Akker] Beste Kevin Bults, Volgens de track en trace, uw bestelling bezorgd in de brievenbus. Als u het pakket nog niet ontvangen hebt kunnen wij een onderzoek in starten bij PostNL en gaan we het zo snel mogelijk oplossen. Vriendelijke groeten, Team Zandri