zandri.nl- Logo - Beoordelingen

zandri.nl

521 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.344 beoordelingen in totaal

9 jul 2024
Alles vlot te bestellen op goed informerende site met makkelijke bediening en winkelkar. Product zelf is zoals verwacht. En snel geleverd aan de belgische kust. Had via google de store gevonden en raad hel aan veel mensen aan. 1 ding mss wel… werken met klarna is top!!! Heb je tijd om te kijken of alles naar wens is voor de betaling te moeten uitvoeren en indien nodig is wissel mogelijk en toch geen dubbel budget nodig. Staat vanaf nu bij voorkeur sites bij mij!!!

29 jul 2024
De orderafhandeling was prima. Snel opgestuurd, maar helaas lag het toen in handen van post. Nl. Die hebben er vijf dagen voor nodig gehad! Dus veel te laat aangekomen. Scooter kan geen 5 dagen op de brug wachten op post.nl. Dus mijn advies, zoek snel een andere vervoerder. Tot dat moment werk ik niet meer met Zandri. Dit product is weer retour gestuurd

Beoordelingen voor zandri.nl

17 mrt 2024
Geïmporteerde beoordeling

Je geeft aan dat je het product ophaalt je vinkt €1aan maar even later betaal je toch voor bezorgkosten

Je geeft aan dat je ophaalt je vinkt €1
17 mrt 2024
[Niels van den Akker] Beste Tjerk Smid, Dit is helaas een fout op de afrekenpagina waar aangewerkt wordt, we hebben de verzendkosten terugovergemaakt en staat binnen 3 werkdagen op uw rekening. Excuses voor het ongemak en wellicht kunt u ook de rest van onze service meenemen in uw review. Met vriendelijke groet, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb het verkeerde product ontvangen
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Robert Kulak, Wij hebben geen melding gehad van een verkeerd geleverde binnenband, u kan deze retour melden via de website en dan gaan we het zo snel mogelijk voor u oplossen. Excuses voor het ongemak, Vriendelijke groeten, Team Zandri
7 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen
7 jan 2024
[Niels van den Akker] Beste Ahmad, Je pakket ligt klaar bij een PostNL punt. Hal het daar voor 15 januari op want anders wordt het retour gestuurd. Mocht je de track en tace niet hebben ontvangen neem dan even contact op met onze klantenservice. En graag de review aanpassen als het pakket terecht is. Want ons een 1 ster review geven terwijl het pakket gewoon klaarligt is niet echt terecht toch? Vriendelijke groeten, Team Zandri
18 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb mijn artikels niet ontvangen.
18 jan 2024
[Niels van den Akker] Beste José, Je pakket is bezorgd op 8 januari. Mocht je niks ontvangen hebben dan graag contact opnemen met onze klantenservice. Als we van niks weten kunnen we het ook niet oplossen. Alvast bedankt. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Mijn bestelling is niet aangekomen.
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Nawfel, Volgens PostNL is het op je adres bezorgd. Wij hebben, zoals je weet, PostNL gevraagd om een onderzoek te starten. Wij wachten nog op de uitkomst. Zodra PostNL met een reactie komt laten we dit meteen weten. Excuses voor het ongemak. Vriendelijke groeten, Team Zandri
20 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Heb een verkeerde bestelling gehad
20 jan 2024
[Niels van den Akker] Beste Jayke Houbrigts, U heeft een carburateur besteld waarvan achteraf bleek dat de afbeelding niet meer overeenkwam vanwege een productwijziging. Wij hebben aangegeven dat u het artikel kunt retourneren. Tot op heden hebben wij nog geen retour ontvangen. Vriendelijke Groeten, Team Zandri
20 mei 2024
Bestelling nooit ontvangen slecht
20 mei 2024
[Niels van den Akker] Beste, Het pakket is bij ons retour gekomen omdat u een ongeldig adres heeft opgegeven. Wij hebben u hierover gemaild maar geen reactie van u. Als u de klantenservice het juiste adres doorgeeft kan het pakketje opnieuw verzonden worden. Vriendelijke groeten, Team Zandri
7 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling
Heb m’n pakket nog niet ontvanfen
7 mei 2024
[Niels van den Akker] Beste Geerten Van der Zalm, Volgens de track en trace zou de bestelling op 23 april bezorgt zijn. Wij zien veder geen eerdere meldingen dat het niet door u ontvangen zou zijn. Wij adviseren contact op te nemen met de klantenservice. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Geïmporteerde beoordeling
Ik heb mijn pakket niet ontvangen
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste José, Je pakket is retour gekomen omdat je een verkeerd adres hebt opgegeven. Het bedrag dat je betaald hebt is vorige week al terugbetaald. Wij zouden het op prijs stellen als je de review aanpast, nu je weet dat wij er geen schuld aan hebben dat je pakket niet bezorgd is. Alvast bedankt. Vriendelijke groeten, Team Zandri
9 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik kreeg geen mail en duurde lang
9 nov 2023
[Niels van den Akker] Beste Janteunis, Advies is de spambox van uw mailbox te controleren. Wij zien dat u wel de mail van Trustpilot heeft ontvangen, dus uw opgegeven mail adres bij uw bestelling is wel juist. Uw bestelling is conform de aangegeven levertijd bij u bezorgt. Excuses voor het ongemak en wellicht kunt u de rest van onze service ook meenemen in uw review. Vriendelijke groeten, Team Zandri
30 dec 2023
Geïmporteerde beoordeling
Slecht lichten waren niet goed
30 dec 2023
[Niels van den Akker] Beste Gijs, Jammer dat u ons slecht beoordeelt maar geen contact opneemt met de klantenservice zodat we het kunnen oplossen. Maar dat kan alsnog. Wij horen graag wat er mis mee is zodat wij een passende oplossing kunnen bieden. Alvast bedankt. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Gebruikte material ontvangen 😒
23 sep 2023
[Niels van den Akker] Beste Tomas, Vervelend dat u constateert dat u een gebruikt product ontvangen heeft. Na controle en mail contact met u constateerde wij dat het product nieuw geleverd is vanuit de fabrikant. Zandri verkoopt uitsluitend nieuwe onderdelen en geen gebruikte onderdelen. Wij hebben u aangeboden aan te melden voor retour, zodat het geruild kon worden voor u zoals u wenst. Tot op heden hebben wij geen retouraanmelding ontvangen van u. Onze excuses voor het ontstane ongemak en wellicht kunt u de review herzien. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Niet goede product ontvangen
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Frans Vincent, Vervelend dat je een onjuist artikel hebt ontvangen. Je kan het artikel kosteloos aanmelden voor retour zodat wij dit kunnen oplossen. https://www.zandri.nl/ruilen-en-retourneren Wellicht zou je onze service mee kunnen nemen in deze review. Vriendelijke groet, Team Zandri
18 nov 2023
Nog niet ontvangen 2 wek😡😡😡
18 nov 2023
[Niels van den Akker] Beste Rik, Wij zien hier dat het pakket 2 weken geleden al bij u bezorgd is. Toch niets ontvangen? Neem dan contact op met de klantenservice via info@zandri.nl met uw bestelnummer en informatie over de klacht. Er zal met u meegekeken waar het fout is gegaan en met u gekeken worden voor een oplossing. Excuses voor het ongemak en wellicht kunt u later de rest van onze service ook meenemen in uw review. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Super slechte kwaliteit
23 sep 2023
[Niels van den Akker] Beste Zaka, Vervelend dat u niet tevreden bent over de kwaliteit van het door u bestelde product. Indien u niet tevreden bent kan het uiteraard retour, mits het aan de retourvoorwaarden voldoet. Via de volgende link vindt u alle informatie en de voorwaarden over het retourneren van producten: https://www.zandri.nl/ruilen-en-retourneren Wellicht kunt u de review herzien. Vriendelijke groeten, Team Zandri
15 okt 2023
Heel lang moet wachten
15 okt 2023
[Niels van den Akker] Beste Hala, Onze excuses voor de vertraging, we hadden inderdaad gehoopt het onderdeel sneller binnen te krijgen. Vriendelijke groeten, Team Zandri
22 nov 2023
Wat twee weken wagen
22 nov 2023
[Niels van den Akker] Beste Kasteel, Wij vinden het vervelend te lezen dat u onze service met 1 ster beoordeeld. U heeft ons de verkeerde woonplaats doorgegeven en u heeft ons hiervan later per e-mail op de hoogte gesteld toen het pakket al verzonden was. Na het versturen van een pakket kunnen wij het adres niet meer wijzigen. Wij hebben het pakketje later voor u opnieuw verzonden, dit keer naar het juiste adres. Hiervoor zijn geen extra verzendkosten in rekening gebracht. Wellicht kunt u de rest van onze service ook meenemen in uw review. Met vriendelijke groet, Team Zandri
17 mei 2024
Echt een kk bedrijf
17 mei 2024
[Niels van den Akker] Wij wensen u ook een goede gezondheid toe, Vriendelijke groeten, Team Zandri
9 mrt 2024
slechte levering
9 mrt 2024
[Niels van den Akker] Beste Ricardo Van susteren, We hebben je pakket inderdaad later bezorgd dan we vooraf hadden aangegeven. Onze oprechte excuses voor de vertraging. Zo te zien heb je inmiddels de bestelling geretourneerd en is het betaalde bedrag terug gestort. Vriendelijke groeten, Team Zandri
Verschrikkelijk
Antwoord van zandri.nl
[Niels van den Akker] Beste Tijmen, Helaas heeft jou bestelling vertraging opgelopen. Hiervan ben je op de hoogte gebracht per mail. Onze excuses voor het ongemak.