EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.189 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.714 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

WB
wim b.
diemen
26 aug 2024
19 sep 2024
Wij zijn u dankbaar voor uw feedback en waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring te delen. Het spijt ons te horen dat uw algemene ervaring onbevredigend was. Bij ons bedrijf streven we ernaar om uitstekende producten en diensten te leveren aan al onze klanten. We zullen uw feedback in overweging nemen en blijven werken aan het verbeteren van onze processen. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Hartelijk dank dat u voor ons hebt gekozen.
11 aug 2024
De tijd tussen bestellen en ontvangen is sterk verbeterd. Nu nog de tijd van aankomst, Post.nl is ongeveer om 12 uur elke dag DHL is ongeveer 13:30 elke dag GLS is ongeveer tussen 09:00 en 18:00 uur heel lastig en moet de hele dag thuis zijn hiervoor.
12 aug 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zijn blij om te horen dat u een verbetering in onze levertijd heeft opgemerkt. Wij begrijpen hoe belangrijk het is om uw bestellingen snel te ontvangen en werken er voortdurend aan om het leveringsproces nog efficiënter te maken. Wij stellen uw zaken op prijs en hopen u een bevredigende ervaring te kunnen blijven bieden. Nog een fijne dag!
7 aug 2024
Bestelling gedaan op 23 juli j.l. ,na 14 dagen nog niet niet ontvangen, heb daarover moeten bellen om de bestelling alsnog te krijgen, hoop nu maar dat het lukt.
8 aug 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We zijn verheugd te horen dat u een bestelling bij ons heeft geplaatst. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat is veroorzaakt door de vertraging in de ontvangst van uw bestelling. Bij ons bedrijf streven we ernaar om al onze klanten tijdig en efficiënt van dienst te zijn. Wees gerust, we zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat uw bestelling zo snel mogelijk bij u aankomt. Hartelijk dank dat u voor ons hebt gekozen.
10 aug 2024
Order is automatisch verzekerd en artikelen die niet op voorraad zijn heb je eerder het geld terug als dat je te horen krijgt dat het niet meer leverbaar is
12 aug 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We zijn blij om te horen dat u onze automatische verzekering voor bestellingen en ons snelle terugbetalingsproces waardeert. Ons team streeft ernaar om al onze klanten een efficiënte en betrouwbare service te bieden. U kunt er zeker van zijn dat wij uw feedback in overweging nemen om onze processen voortdurend te verbeteren. We hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn.
8 aug 2024
Ik krijg geen reaktie op mijn vraag en heb geen bericht of ze mijn retour hebben ontvangen en wanneer het retour bedrag wordt overgemaakt.
12 aug 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zijn blij te horen dat u tevreden was met onze service. Het spijt ons echter om te horen dat u geen antwoord heeft ontvangen en dat u niet zeker bent over de status van uw retourzending. Ons bedrijf hecht veel waarde aan klanttevredenheid en we zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht.
24 jul 2024
goede prijs kwaliteit verhouding. Leveringen niet altijd direct, maar dat wordt gecommuniceerd, dus helemaal niet erg.
26 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u onze prijs- en kwaliteitsverhouding waardeert. Hoewel we begrijpen dat leveringen niet altijd onmiddellijk kunnen plaatsvinden, zorgen we ervoor dat we eventuele vertragingen aan onze klanten communiceren. Wij geloven in transparantie en streven ernaar om de best mogelijke service te bieden. Bedankt voor uw steun en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.
9 aug 2024
De bezorging door GLS laat te wensen over. Er was toegezegd tussen 09.00 en 12.00 uur, ze kwamen pas om 15.15 uur
12 aug 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij om te horen dat onze producten aan uw verwachtingen voldeden, maar we verontschuldigen ons voor het ongemak dat de bezorgdienst heeft veroorzaakt. Ons bedrijf streeft naar tijdige en efficiënte leveringen, maar helaas kunnen er soms onverwachte vertragingen optreden. Wij waarderen uw begrip en zullen blijven werken aan het verbeteren van onze diensten. Nogmaals bedankt dat u voor ons hebt gekozen.
14 aug 2024
Steeds leuke items,, heb ook al sedert jaren regelmatig bestellingen geplaatst. Altijd correct afgehandeld.
8 aug 2024
over het algemeen goede producten, en snelle levering, goede info over de verzending.
12 aug 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het is geweldig om te horen dat u tevreden was met onze producten en onze snelle levering en verzendupdates waardeerde. Wij streven ernaar om al onze klanten een uitstekende service te bieden, en we zijn blij om te horen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Bedankt dat u voor ons bedrijf hebt gekozen, en we hopen u in de toekomst weer te zien.
23 jul 2024
Goede producten en goed geïnformeerd wanneer he bestelde afgeleverd wordt
26 jul 2024
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met onze producten en dat ons team u goed informeerde over de levertijden. Bij ons bedrijf is het onze prioriteit om producten van hoge kwaliteit te leveren en onze klanten tijdens het hele proces op de hoogte te houden. Wij stellen uw steun zeer op prijs en hopen u in de toekomst van dienst te kunnen blijven zijn.
15 aug 2024
Goede producten en snelle service en terugbetaling bij retouren.
21 jul 2024
De betrouwbaardheid en kwaliteit van de geleverde produkten.
22 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij te horen dat u onze producten betrouwbaar en van hoge kwaliteit vond. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en wij streven ernaar om onze klanten het beste te leveren. Wij waarderen uw feedback en zullen blijven werken aan het leveren van uitzonderlijke producten. Wij danken u voor het kiezen van ons bedrijf en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
7 aug 2024
op tijd geleverd, bovendien uitstekende kwalitijd.
8 aug 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. Wij zijn dankbaar voor uw positieve feedback over de tijdige levering en de uitstekende kwaliteit van onze producten. Wij streven ernaar om de best mogelijke service te bieden en we zijn blij dat u een positieve ervaring had. Ons bedrijf hecht veel waarde aan kwaliteit en snelheid, dus we zijn blij om te weten dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan. Nogmaals bedankt dat u voor ons bedrijf hebt gekozen.
4 aug 2024
Makkelijk te bestellen en ook wat voordeliger
8 aug 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat bestellen bij ons gemakkelijk was en dat u onze prijzen redelijk vond. Wij streven naar een probleemloze ervaring voor onze klanten en waarderen uw feedback. Ons doel is om voortdurend te verbeteren en de beste waarde voor onze producten te bieden. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
DK
Dick K.
Heemskerk
21 jul 2024
Bestellen is duidelijk. Bezorging is ook goed.
22 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. We zijn blij te horen dat u ons bestelproces duidelijk vond en dat uw ervaring met de levering aan uw verwachtingen voldeed. Bij ons bedrijf streven we ernaar om uitstekende service te bieden en we zijn blij om te weten dat we daarin in uw geval geslaagd zijn. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we hopen u in de toekomst van dienst te kunnen blijven zijn. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen.
23 jul 2024
vlotte levering, prima kwaliteit goede prijs
26 jul 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Wij waarderen uw vriendelijke woorden over onze snelle levering, producten van hoge kwaliteit en redelijke prijzen. Bij Eurotops zetten wij ons in om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te zijn.
30 jul 2024
Reactietijd email en snelheid terugboeken
30 jul 2024
Geachte gewaardeerde klant, Bedankt voor uw feedback over onze reactietijd per e-mail en de snelheid van terugbetaling. Wij nemen alle beoordelingen van klanten serieus en waarderen uw eerlijkheid. De filosofie van ons bedrijf is om snelle en efficiënte service te bieden aan al onze klanten, en we verontschuldigen ons als we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wees gerust, wij werken voortdurend aan het verbeteren van onze processen om een bevredigende ervaring voor al onze klanten te garanderen. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen en ons de kans geeft om u van dienst te zijn.
28 jul 2024
Gaat beter op tijd gelevert de ondergoed
30 jul 2024
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. Ons team werkt hard om al onze producten op tijd te leveren. In ons bedrijf leggen we de nadruk op efficiëntie en we streven er voortdurend naar om onze diensten te verbeteren. We waarderen uw feedback en hopen u in de toekomst een uitstekende service te kunnen blijven bieden.
FR
Folkert R.
HEERHUGOWAARD
10 aug 2024
De spullen zijn goed die afgeleverd .
12 aug 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Het verheugt ons te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze producten. Het is ons doel om consequent artikelen van hoge kwaliteit te leveren aan al onze klanten. Wij waarderen uw zaken en streven ernaar om onze diensten voortdurend te verbeteren. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen en we hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn.
ES
Eduard S.
Rotterdam
9 aug 2024
Hele fijne spullen en snel geleverd.
12 aug 2024
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met onze producten en bezorgservice. Bij Eurotops streven we ernaar om onze klanten artikelen van hoge kwaliteit en een efficiënte levering te bieden. Uw positieve feedback wordt zeer gewaardeerd en motiveert ons om door te gaan met het leveren van uitzonderlijke service. Nogmaals bedankt dat u voor ons hebt gekozen en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.