EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.189 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.714 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

JR
J.R. R.
Stiens
4 sep 2024
De bestelling is nog steeds niet ontvangen. Volgens GLS hebben zij het pakket ook nog niet.
19 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie achter te laten. Onze excuses voor het ongemak dat is veroorzaakt door het niet leveren van uw bestelling. We zijn trots op onze uitstekende service en werken nauw samen met onze verzendpartners om tijdige levering te garanderen. Er is al een nieuwe levering geregeld. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons en we danken u voor uw geduld gedurende deze periode. Bedankt dat u voor ons bedrijf hebt gekozen en we hopen u snel weer van dienst te kunnen zijn.
WB
wim b.
diemen
19 aug 2024
ik heb een klokje gehad en het nu al stil moet op laden zon
25 aug 2024
De bezorging van gls totaal niet geleverd
19 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Het spijt ons dat onze bezorgservice niet aan uw verwachtingen voldeed. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat u hierdoor heeft ondervonden. We zullen contact met u opnemen voor opheldering. Bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht.
21 aug 2024
Lang op artikel moeten wachten
19 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij waarderen uw feedback en zijn blij om te horen dat u uw artikel ontvangen heeft. De filosofie van ons bedrijf is om producten van hoge kwaliteit te leveren en wij verontschuldigen ons voor de vertraging bij het ontvangen van uw artikel. We zullen er altijd naar streven om onze diensten te verbeteren en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
GS
Gerard S.
Gorinchem
17 sep 2024
19 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Wij zijn dankbaar voor alle positieve opmerkingen en stellen uw steun echt op prijs. Wij verontschuldigen ons als uw recente ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. In ons bedrijf streven we ernaar om uitzonderlijke producten en diensten te leveren aan al onze klanten. Wij nemen alle feedback serieus en zullen deze gebruiken om ons in de toekomst te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u dit onder onze aandacht heeft gebracht.
13 sep 2024
19 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om feedback te geven over uw ervaring met ons bedrijf. Wij zijn dankbaar voor alle positieve opmerkingen en streven er voortdurend naar om onze diensten te verbeteren. We erkennen ook alle gebieden waarop we mogelijk niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. Ons bedrijf vindt klanttevredenheid het allerbelangrijkste en we zullen blijven werken aan het leveren van de best mogelijke ervaring voor al onze klanten. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen en we hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
6 sep 2024
19 sep 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij zijn u dankbaar voor uw feedback en het spijt ons te horen dat uw ervaring met ons niet bevredigend was. Wij streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en het spijt ons om te horen dat wij niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We zullen uw opmerkingen in overweging nemen als we ons bedrijf blijven verbeteren. Nogmaals hartelijk dank voor uw waardevolle feedback.