EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.197 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.722 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

GROETEN BRAM LOUWS MIDDELBURG
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Wij waarderen uw eerlijke feedback en zijn blij om te horen dat we aan een aantal van uw verwachtingen hebben voldaan. We streven ernaar om al onze klanten de beste service en ervaring te bieden, en we begrijpen dat dit soms een uitdaging kan zijn. Wij waarderen de feedback van elke klant, omdat deze ons helpt bij onze voortdurende inspanningen om te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling.
Klantvriendelijk en correct.
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn zo blij om te horen dat u onze klantenservice zowel vriendelijk als accuraat vond. Bij ons bedrijf streven we ernaar om al onze klanten een positieve ervaring te bieden, en we waarderen uw vriendelijke woorden. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Snelle en vlotte afhandeling
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij van Eurotops zijn erg trots op ons streven om onze klanten een snelle en efficiënte service te bieden. Wij begrijpen dat tijd kostbaar is, en het is belangrijk voor ons dat wij de best mogelijke klantervaring bieden. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
geen problemen met leveringen
RA
ron a.
heemsker
8 nov 2023
De folder is overzichtelijk.
8 mei 2024
veel vertrouwen in Euro tops
16 mei 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw vertrouwen in Euro Tops! Wij streven ernaar om u altijd de best mogelijke service te bieden en zijn blij dat u ons uw vertrouwen hebt geschonken. Wij waarderen de feedback van onze klanten en zijn trots op het leveren van kwaliteitsproducten. Nogmaals bedankt dat u voor Euro Tops hebt gekozen!
JV
Johannes v.
Nieuwkuijk
8 mei 2024
Duurde wat lager dan anders.
16 mei 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij waarderen uw feedback. Bij ons bedrijf streven we ernaar om producten van hoge kwaliteit en een uitstekende klantenservice te leveren. Wij waarderen de feedback van onze klanten, omdat die ons helpt om onze service in de toekomst te verbeteren en te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw recensie.
25 apr 2024
correct en op tijd geleverd.
26 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen. We zijn blij dat uw levering correct en op tijd was. Klanttevredenheid is onze hoogste prioriteit, en wij streven ernaar dat elke klant de best mogelijke service krijgt. Wij waarderen uw positieve beoordeling en hopen dat u in de toekomst een tevreden klant zult zijn.
20 apr 2024
goeie artikelen en goed spul
23 apr 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling van onze producten en service. Wij streven ernaar om al onze klanten kwaliteit en tevredenheid te bieden, en wij waarderen uw feedback. We hopen dat u in de toekomst bij ons blijft winkelen.
alles is goed. geenproblemen
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn zo blij om te horen dat u een goede ervaring met ons had. Wij streven ernaar om u de best mogelijke service te bieden en waarderen uw vriendelijke woorden. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen.
Snelle reactie, leuk product
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij waarderen het dat u de tijd neemt om uw ervaring met ons te delen. Uw tevredenheid betekent veel voor ons, en wij streven ernaar om de best mogelijke klantenservice en producten te leveren. We zijn blij dat u onze reactie snel vond en dat u ons product goed vond. Hartelijk dank voor uw feedback!

prima

snel, correct en vriendelijk
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn erg blij om te horen dat uw ervaring met ons snel, accuraat en vriendelijk was. We streven naar een uitstekende klantenservice en het is ons doel dat elke klant een prettige ervaring heeft. We waarderen uw feedback en danken u dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen.
HR
Hieke R.
Amsterdam
23 nov 2023

Ik koop graag wat niewtjes en niet duur

Ik koop graag wat nieuwtjes
29 okt 2023
Retouren beter gratis maken
20 jun 2024
Goede kwaliteit en service
Verwachtingen waargemaakt.
Antwoord van EUROTOPS NL
Dank u voor uw beoordeling. We zijn zo blij om te horen dat we aan uw verwachtingen hebben voldaan en danken u voor uw positieve feedback. Wij streven ernaar om u de best mogelijke ervaring te bieden en wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om ons uw mening te geven.
Alles is naar wens verlopen
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt voor uw positieve feedback over uw ervaring! Wij zetten ons in om onze klanten service van de hoogste kwaliteit te bieden, en we zijn blij dat we u tevreden hebben kunnen stellen. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en uw mening. Bedankt dat u voor ons hebt gekozen!
EJ
ed j.
heerlen
snel geleverd goede service
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw recensie! We zijn blij om te horen dat u uw bestelling snel hebt ontvangen en dat onze klantenservice naar wens was. Uw feedback wordt zeer gewaardeerd en het is ons doel om altijd de hoogste kwaliteit van dienstverlening te bieden. We zijn er trots op dat we een betrouwbare partner zijn voor al onze klanten. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
GC
G. C.
Alphen aan den Rijn
Snelle en correcte levering
30 mei 2024

Geleverde goederen zijn ok, levering zeer traag.

Geleverde goederen zijn ok
8 jun 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij om te horen dat de goederen die we geleverd hebben naar tevredenheid waren. Bij Eurotops streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service en producten te bieden, en we waarderen het dat u de tijd neemt om uw ervaring met ons te delen.