EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.197 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.722 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Prima alles ok
19 mei 2024
Goede pasvorm
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw positieve feedback over de pasvorm van ons product te delen. We zijn zo blij om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit en het comfort van ons product. Het is onze missie bij ons bedrijf om ervoor te zorgen dat elke klant een prettige ervaring met ons heeft, en uw recensie helpt om te bevestigen dat we op de goede weg zijn. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden!
8 mei 2024
Beter kan niet
16 mei 2024
Hartelijk dank voor uw lovende recensie! We zijn blij om te horen dat u zo'n positieve ervaring met ons hebt gehad. Het is de missie van ons bedrijf om een eersteklas klantenservice te bieden en ervoor te zorgen dat onze klanten de best mogelijke ervaring hebben. Wij waarderen het dat u ons harde werk en onze toewijding aan uitmuntendheid hebt erkend. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden!
Goede selectie
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij dat de selectie die we aanbieden u bevalt. Bij ons bedrijf streven we ernaar om klanten een geweldige winkelervaring te bieden en zijn we voortdurend op zoek naar manieren om dit te verbeteren. Nogmaals hartelijk dank voor uw beoordeling, want hierdoor begrijpen we de behoeften van onze klanten beter.
JV
JPJ v.
Houten
11 feb 2024
Werkt perfect
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij dat ons product perfect voor u werkt. Bij ons bedrijf streven we ernaar om producten en diensten van de hoogste kwaliteit te leveren. Wij waarderen uw steun om ons te helpen dit doel te bereiken.
WB

alles is goed
1 jun 2024
Goede service
8 jun 2024
Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn zo blij om te horen dat u een positieve ervaring had met onze klantenservice. Hier bij Eurotops streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het is geweldig om te weten dat we een positieve indruk op u hebben gemaakt. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden!
1 mei 2024
Goed geregeld
3 mei 2024
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij om te horen dat onze diensten aan uw verwachtingen voldeden. Het is altijd ons doel om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en kijken ernaar uit om in de toekomst weer met u samen te werken.
21 apr 2024
Geen klachten
23 apr 2024
Dank u voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat u geen klachten heeft. Wij zijn er trots op dat wij onze klanten producten en diensten van de hoogste kwaliteit kunnen leveren, en wij waarderen uw steun.
16 apr 2024
Fijne webshop
18 apr 2024
Hartelijk dank voor uw vriendelijke beoordeling van onze webshop! We zijn zo blij dat u alles hebt kunnen vinden wat u nodig had en dat het winkelproces soepel is verlopen. Wij streven ernaar dat onze klanten een prettige ervaring hebben wanneer ze bij ons winkelen en waarderen uw feedback. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw gedachten te delen!
Leuke spullen
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u geniet van de artikelen die u bij ons hebt gekocht. Wij zijn er trots op dat wij onze klanten kwaliteitsproducten kunnen leveren, en wij waarderen uw feedback. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Goed is goed.
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn altijd blij om te horen dat onze klanten een positieve ervaring met ons hebben gehad. Uw feedback is belangrijk voor ons en helpt ons ervoor te zorgen dat onze producten en diensten aan de hoogste kwaliteitsnormen voldoen. Hier bij Eurotops streven we ernaar om al onze klanten de beste service en de best mogelijke ervaring te bieden. Nogmaals bedankt voor uw recensie!