EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.197 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.722 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons hebt gehad en waarderen uw feedback. In ons bedrijf streven we ernaar om de hoogste kwaliteit van service en producten te leveren, zodat onze klanten tevreden zijn. Wij begrijpen dat er ruimte is voor verbetering en nemen alle beoordelingen serieus. Uw feedback is waardevol en helpt ons om verbeteringen te blijven aanbrengen zodat wij u de best mogelijke ervaring kunnen bieden. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en dat u deel uitmaakt van onze gemeenschap. We kijken ernaar uit om in de toekomst weer van u te horen!
8 jun 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn erg blij dat u een goede ervaring met ons heeft gehad en waarderen de hoge waardering die u ons gegeven heeft. Wij streven ernaar om uitstekende service te bieden en zijn blij om te weten dat we dat doel tijdens uw bezoek hebben bereikt. We kijken ernaar uit om u binnenkort weer te zien!
8 jun 2024
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We zijn erg blij dat u onze diensten prettig vond en ons een 5/5 beoordeling gaf. Wij streven ernaar om kwaliteitsproducten en -diensten te leveren, en uw positieve feedback moedigt ons aan om ons streven naar uitmuntendheid voort te zetten. Onze prioriteit is altijd om de beste klantervaring mogelijk te maken, en wij danken u dat u ons daarbij helpt.
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw mening over onze diensten te geven. Wij zijn trots op onze kwaliteitsdiensten en zijn blij dat u over het algemeen een positieve ervaring hebt gehad. We hopen dat u ook in de toekomst voor ons blijft kiezen.
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring met ons product en onze service hebt gehad. Wij zijn trots op het leveren van kwaliteitsproducten en -diensten aan onze klanten. Wat de levering betreft, streven we ernaar om dit aspect van ons bedrijf te verbeteren en we stellen uw input op prijs omdat het ons helpt om beter te worden. Bedankt dat u een gewaardeerde klant bent.
CV
Cees V.
Koekange
1 jun 2024
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling met ons te delen. We zijn zo blij om te horen dat u onze producten en diensten 4/5 en onze levering 4/5 vond. Wij streven naar een uitstekende klantenservice en producten van de beste kwaliteit. Wij waarderen uw feedback en zullen blijven streven naar een nog betere ervaring voor al onze klanten. Nogmaals bedankt dat u de tijd van uw dag neemt om ons te laten weten hoe we het doen.
31 mei 2024
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. We zijn blij dat u ons een algemene beoordeling van 4/5 hebt gegeven. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en de feedback die u ons hebt gegeven. Bij ons bedrijf streven we ernaar om kwaliteitsdiensten aan te bieden die voldoen aan de behoeften van onze klanten op het gebied van betrouwbaarheid en efficiëntie. Wij zetten ons in voor een prettige klantervaring en zijn trots op het werk dat we doen. We hopen dat u ook in de toekomst een tevreden klant van ons zult zijn. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling!
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. We zijn blij te horen dat u over het algemeen tevreden was over onze diensten en danken u voor uw vriendelijke woorden. Ons bedrijf is toegewijd aan het leveren van producten en diensten van de hoogste kwaliteit, dus we nemen alle feedback serieus. Nogmaals bedankt dat u ons de kans geeft om u van dienst te zijn.
KD
Kees D.
ROTTERDAM
8 jun 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling en het delen van uw ervaring. We zijn blij om te horen dat u tevreden was over onze producten, levering en service. Wij streven ernaar om elke klant service en producten van uitstekende kwaliteit te bieden, dus wij waarderen uw vriendelijke woorden. Bij ons bedrijf zijn we er trots op dat we een uitstekende klantenservice bieden en langdurige relaties met onze klanten opbouwen. We hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!
8 jun 2024
Hartelijk dank voor uw feedback! Het verheugt ons te horen dat u over het algemeen tevreden bent over onze service. Wij streven ernaar om onze klanten de hoogste kwaliteit service te bieden, en wij waarderen uw vriendelijke woorden. Uw beoordeling is erg belangrijk voor ons, en we nemen alle feedback mee in ons streven om onze diensten te verbeteren. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen.
28 mei 2024
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling achter te laten. Wij waarderen uw feedback en zijn blij dat u over het algemeen genoten heeft. Uw input is waardevol voor ons en we zullen deze gebruiken om onze diensten te verbeteren. Wij streven naar een hoge klanttevredenheid door kwaliteitsproducten en een betrouwbare klantenservice te bieden. Nogmaals bedankt voor uw eerlijke feedback - het helpt ons om de best mogelijke ervaring te blijven bieden.
26 mei 2024
8 jun 2024
Bedankt voor uw 5/5 beoordeling en dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring met ons heeft gehad. Wij streven ernaar om de hoogste kwaliteit van dienstverlening te bieden, en we zijn blij om te weten dat we dat aan u hebben geleverd. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en dat u een gewaardeerde klant bent.
26 mei 2024
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. We zijn blij dat u een positieve ervaring met ons hebt gehad en waarderen uw feedback. Bij ons bedrijf is het onze missie om service en producten van de hoogste kwaliteit te leveren aan elke klant. Wij streven ernaar dat al onze klanten een prettige ervaring met ons hebben en dat hun tevredenheid op het hoogst mogelijke niveau ligt. We zullen uw feedback in overweging nemen terwijl we blijven streven naar uitmuntendheid. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen.
25 mei 2024
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. We zijn erg blij dat u ons een algemene beoordeling van 4 uit 5 hebt gegeven en waarderen in het bijzonder uw feedback over onze levering, producten en service. Bij ons bedrijf streven we naar een uitstekende klantenservice en producten van topkwaliteit. Wij zijn er trots op dat alle klanten een positieve ervaring met ons hebben, dus wij danken u voor uw vriendelijke woorden. Het spijt ons dat uw ervaring niet perfect was en we verwelkomen alle suggesties die u heeft over hoe we onze diensten in de toekomst kunnen verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw feedback - het wordt zeer gewaardeerd!
24 mei 2024
24 mei 2024
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We vinden het geweldig om te horen dat u over het algemeen een geweldige ervaring hebt gehad en waarderen uw vriendelijke woorden. Hier bij Eurotops streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service en kwaliteitsproducten te bieden, en we zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Nogmaals bedankt voor uw feedback - het betekent veel voor ons!
23 mei 2024
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling over ons bedrijf achter te laten. Wij stellen uw feedback op prijs en vinden het jammer om te horen dat uw ervaring niet zo positief was als we hadden gewild. In ons bedrijf streven we naar een uitstekende service en een cultuur van klanttevredenheid. Hoewel we begrijpen dat er enkele gebieden zijn die verbetering behoeven, blijven we toegewijd aan het creëren van een plezierige ervaring voor al onze klanten. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening met ons te delen.
23 mei 2024
8 jun 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons had. Wij waarderen de feedback van onze klanten en nemen hun mening serieus. Bij Eurotops streven we ernaar om de beste kwaliteit service te bieden die we kunnen bieden, en het is bemoedigend om te horen dat we aan die normen voldoen. Wij verontschuldigen ons voor eventuele problemen tijdens uw bezoek, en waarderen uw begrip tijdens het hele proces. Nogmaals bedankt voor uw input; het betekent veel voor ons als we blijven werken aan een uitstekende klantenservice.
22 mei 2024
8 jun 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw feedback. Het verheugt ons dat u tevreden was over de levering en de service die we hebben geboden. Het spijt ons te horen dat de producten niet aan uw verwachtingen voldeden. Bij ons bedrijf streven we naar volledige klanttevredenheid en het is voor ons een prioriteit om ervoor te zorgen dat onze klanten alleen producten van de hoogste kwaliteit ontvangen. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw waardevolle feedback te geven.
22 mei 2024
8 jun 2024
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn zo blij om te horen dat u al met al een geweldige ervaring met ons hebt gehad. Hier bij ons bedrijf streven we ernaar om de beste service en algehele klantervaring te bieden. We zijn blij dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en een 5-sterrenervaring hebben kunnen leveren. Nogmaals bedankt voor uw voortdurende steun!