EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.197 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.722 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

16 mei 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen! We stellen uw vriendelijke woorden zeer op prijs en zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring had. Wij streven ernaar dat al onze klanten de best mogelijke ervaring met ons hebben, en het is geweldig om te weten dat we dat bij u hebben bereikt. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden en feedback.
16 mei 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. We zijn erg blij dat u sommige aspecten van uw ervaring positief vond, en waarderen uw feedback. Wij streven ernaar om de best mogelijke klantervaring te bieden en waarderen alle opbouwende kritiek die ons helpt te verbeteren. We zijn er trots op dat we diensten en producten van hoge kwaliteit leveren, en we streven ernaar om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen bij alles wat we doen. Wij danken u voor uw input, omdat die ons helpt om een uitstekende service te blijven bieden.
16 mei 2024
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en positieve beoordelingen. Het doet ons plezier om te weten dat u een geweldige ervaring met ons bedrijf heeft gehad. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, en het is erg fijn om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Uw feedback is zeer waardevol voor ons en we stellen het zeer op prijs.
10 mei 2024
16 mei 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zijn dankbaar dat u onze diensten over het algemeen bevredigend vond en waarderen uw feedback. Wij zijn trots op onze toewijding aan het leveren van uitstekende service, en we zullen ernaar blijven streven om dit doel te bereiken. Uw mening is belangrijk voor ons, en wij waarderen alle feedback van klanten, of deze nu positief of negatief is. Nogmaals hartelijk dank voor uw input.
PV
10 mei 2024
16 mei 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw waardevolle feedback. We zijn erg blij dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons heeft gehad en waarderen uw vriendelijke woorden. Het spijt ons te horen dat sommige aspecten van de service niet aan uw verwachtingen voldeden. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en we nemen alle feedback serieus. Wij waarderen uw mening en zullen deze gebruiken om onze diensten voortdurend te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen.
16 mei 2024
Geachte klant, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Het doet ons genoegen om te horen dat u ons een algemene beoordeling van 4/5 en in elk van de categorieën hebt gegeven. Wij waarderen uw feedback en we nemen alle feedback van klanten in overweging omdat we ernaar streven iedereen die met ons werkt een uitstekende ervaring te bieden. Wij begrijpen dat klantenservice belangrijk is en wij streven er altijd naar om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn over hun interactie met ons. Onze filosofie is om uitzonderlijke service te bieden en langdurige relaties op te bouwen. Nogmaals bedankt voor uw eerlijke mening, die wordt zeer gewaardeerd. Hoogachtend, [Uw naam]
16 mei 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw positieve feedback te delen. We zijn erg blij om te horen dat u uw ervaring met ons bedrijf als prettig hebt ervaren. Het is geweldig om te weten dat we uw verwachtingen hebben kunnen overtreffen, en we waarderen uw vriendelijke woorden. Wij streven ernaar om de best mogelijke klantervaring te bieden en zijn trots op ons streven naar uitmuntendheid. Bedankt dat u een gewaardeerde klant bent en we kijken ernaar uit om u binnenkort weer van dienst te zijn!
16 mei 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We zijn blij dat u ons een 4/5 hebt gegeven en waarderen uw feedback. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en nemen alle beoordelingen serieus. Wij zetten ons in om kwaliteitsproducten en -diensten te leveren, dus bedankt dat u ons helpt te verbeteren door uw mening te delen.
16 mei 2024
Hartelijk dank voor uw eerlijke feedback! Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om zo'n uitstekende beoordeling achter te laten. Het verheugt ons dat u een positieve ervaring hebt gehad en dat onze toewijding aan klanttevredenheid is nagekomen. We begrijpen dat er verbeterpunten zijn, en we streven ernaar om onze klanten service en producten van hoge kwaliteit te blijven bieden. Uw feedback is ongelooflijk waardevol en we zullen er rekening mee houden als we verder gaan. Bedankt dat u deel uitmaakt van onze reis!
7 mei 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de producten die wij aanbieden. Wij streven ernaar om een uitstekende klantenservice te bieden, dus wij verontschuldigen ons als uw ervaring op dit gebied niet aan uw verwachtingen voldeed. Ons doel is om ervoor te zorgen dat onze klanten een positieve en gedenkwaardige ervaring met ons hebben, en we zijn voortdurend op zoek naar manieren om te verbeteren. Wij waarderen uw feedback en danken u dat u deel uitmaakt van onze community!
7 mei 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn blij om te horen dat onze diensten over het algemeen naar tevredenheid zijn geweest. Wij waarderen de feedback en zetten ons in om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Ons bedrijf streeft ernaar om een kwaliteitsservice te bieden en we zullen blijven streven naar klanttevredenheid. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling, wij waarderen uw mening.
7 mei 2024
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. We zijn erg blij om te horen dat u een geweldige ervaring met ons heeft gehad, en we zijn u dankbaar voor uw vijfsterrenbeoordeling. Uw tevredenheid is onze topprioriteit, en we zullen ernaar blijven streven om uw verwachtingen te overtreffen. Hartelijk dank voor uw steun!
JW
Jan W.
Zandvoort
7 mei 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat u een geweldige algemene ervaring met ons bedrijf heeft gehad. Bij Eurotops streven we ernaar dat elke klant tevreden is met de kwaliteit van onze producten en diensten. Wij waarderen uw feedback en steun!
4 mei 2024
7 mei 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. We zijn blij om te horen dat u een positieve ervaring had met onze levering, producten en service. Wij streven naar een uitstekende klantervaring en zijn blij dat we dat voor u hebben kunnen waarmaken. Wij waarderen uw feedback en stellen uw klandizie op prijs.
4 mei 2024
7 mei 2024
Beste klant, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen! We zijn zo blij dat u tevreden was met onze diensten en producten. Uw ervaring is erg belangrijk voor ons en wij streven ernaar om al onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Wij waarderen uw steun en kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn. Hoogachtend, [Bedrijfsnaam]
3 mei 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten en wij waarderen uw feedback. Het verheugt ons dat u de algehele ervaring prettig vond en dat u onze producten bevredigend vond. Wij begrijpen dat er altijd ruimte is voor verbetering en wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Ons doel is om ervoor te zorgen dat elke klant een positieve ervaring met ons heeft, en uw feedback helpt ons daarbij. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling!
3 mei 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om feedback te geven over uw ervaring met ons bedrijf. We zijn blij dat u onze levering en service bevredigend vond. Wij begrijpen uw bezorgdheid over de producten en streven ernaar om ons aanbod voortdurend te verbeteren. Bij ons bedrijf zetten we ons in om producten en diensten van de hoogste kwaliteit te leveren, evenals een uitstekende klantenservice. Wij waarderen uw inbreng en danken u dat u deel uitmaakt van onze gemeenschap.
3 mei 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn echt dankbaar voor uw vriendelijke woorden en waarderen uw steun. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke producten, diensten en leveringservaring te bieden en we zijn blij om te horen dat we dat voor u bereikt hebben. Wij hopen dat u ook in de toekomst een tevreden klant van ons zult blijven. Nogmaals bedankt voor uw feedback!
29 apr 2024
30 apr 2024
Hartelijk dank voor uw vijfsterrenbeoordeling! We zijn zo blij dat u uw ervaring met ons prettig vond en dat u onze diensten bevredigend vond. Bij Eurotops streven we ernaar om de best mogelijke service en producten te leveren aan al onze klanten. Wij waarderen uw vriendelijke woorden en hopen u snel weer te zien!
28 apr 2024
30 apr 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn zo blij om te horen dat u een prettige ervaring met ons heeft gehad en dat u tevreden bent over onze diensten. Wij streven ernaar om een uitstekende klantenservice te bieden, dus het is geweldig om te weten dat we dit doel hebben bereikt. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om u binnenkort weer te zien!