EUROTOPS NL- Logo - Beoordelingen

EUROTOPS NL

1.197 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.722 beoordelingen in totaal

De bestelde artikelen waren goed, maar het beloofde cadeau (Switch piloten horloge) werd niet geleverd, maar door lelijk en niet lopend vervangend exemplaar. Bezwaar gemaakt en ter compensatie zijn door Eurotops 2 andere horloges toegezonden. Ik blijf van mening, dat hetgeen je op het bestelformulier aankruist ook moet leveren en niet vervangen wordt iets anders, omdat het artikel zogenaamd is uitverkocht
HS
Henk S.
Stadskanaal

Krijg brief nav mijn bestelling dat ik te veel teruggestuurd heb van artikelen die om wat voor reden dan ook niet bevielen. Ik praat over 7!!!!!!! jaar geleden want ik mocht niet meer bestellen vanwege bovenstaande. Welaan na die 7 jaar dacht ik ik ga weer wat bestellen voor EUR 5,95 dat gedaan en betaald. Na een week of 2 krijg ik een brief weer met de reden dat ik niet kan bestellen. Ondertussen is het geld al betaald en krijg ik op de email het bericht dat artikel verstuurd is. Gebeld met dit bedrijf een mevrouw aan de telefoon die zegt ik kan niet in de pc want er is een storing geef klantnummer maar, gek dat ze toen gelijk mijn naw wist. Ze zou overleggen en ik zou terug gemaild worden. Nou dat is ruim een week geleden maar ze moet nog bellen en het pakkettje zou onderweg zijn. Ik ga hier wel melding bij de cons. bond over maken,want ik voel mijn zo wel niet serieus genomen.
WV

Beoordelingen voor EUROTOPS NL

17 apr 2024
18 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven. Wij stellen uw mening zeer op prijs en zijn blij dat u ons een 4 uit 5 hebt gegeven. Wij streven ernaar om onze klanten uitzonderlijke service en producten te leveren, en wij streven ernaar om ons aanbod voortdurend te verbeteren. Wij hopen dat u tevreden blijft met uw ervaring en danken u dat u een gewaardeerde klant bent.
18 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback over uw recente ervaring achter te laten. Wij waarderen uw eerlijke mening en zijn blij te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons had. In ons bedrijf streven we ernaar om klanten het hoogste serviceniveau te bieden en tegelijkertijd een uitstekend product te leveren. Het spijt ons dat we in dit geval niet aan deze normen hebben kunnen voldoen. Wij nemen alle feedback zeer serieus en danken u dat u ons de kans geeft om waar nodig verbeteringen aan te brengen. Wij danken u nogmaals voor uw waardevolle input en hopen dat u ons in de toekomst nog een kans zult geven.
13 apr 2024
16 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven. Wij waarderen uw feedback en zijn blij dat u over het algemeen van onze diensten genoten heeft. Wij streven naar een uitstekende klanttevredenheid, en het is fijn om te weten dat we op de goede weg zijn. We begrijpen dat er misschien verbeterpunten waren en danken u dat u dit onder onze aandacht hebt gebracht. Wij nemen alle feedback serieus en zullen deze gebruiken om onze diensten in de toekomst te blijven verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw feedback, we hopen u snel weer te zien!
EV
E.J. V.
Etten-Leur
13 apr 2024
16 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. Wij zijn blij dat u van onze diensten heeft genoten en waarderen uw positieve feedback. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang en wij zetten ons in om producten en diensten van de hoogste kwaliteit te leveren. We zullen ernaar blijven streven om de verwachtingen van onze klanten in de toekomst te overtreffen. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden.
16 apr 2024
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten! We vinden het geweldig om te horen dat u een goede ervaring met ons heeft gehad. Uw positieve feedback wordt zeer gewaardeerd en we zijn er trots op dat onze diensten aan uw verwachtingen hebben voldaan. We begrijpen dat er altijd ruimte is voor verbetering, dus we nemen alle feedback serieus en streven ernaar om het in de toekomst beter te doen. Bij ons bedrijf waarderen we de ervaring en mening van elke klant. Wij zetten ons in om de best mogelijke service te bieden en ervoor te zorgen dat elke klant een positieve ervaring met ons heeft. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle input - het helpt ons om beter te worden!
7 apr 2024
16 apr 2024
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen. Het verheugt ons te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons hebt gehad. Wij streven naar een uitzonderlijke ervaring voor al onze klanten en staan altijd open voor feedback, omdat die ons helpt om ons voortdurend te verbeteren. Wij hechten veel waarde aan klanttevredenheid en zullen hard blijven werken om ervoor te zorgen dat alle klanten een geweldige ervaring met ons hebben. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling!
JF
John F.
Zutphen
Antwoord van EUROTOPS NL
Geachte gewaardeerde klant, Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen en ons uw feedback te geven. We zijn dankbaar voor de positieve beoordeling die u ons in het algemeen hebt gegeven en zijn blij dat u onze producten van goede kwaliteit vond. Wij nemen klantenservice zeer serieus en verontschuldigen ons als u niet tevreden was. Bij ons bedrijf streven we ernaar om elke klant die we van dienst zijn in alle aspecten van ons bedrijf een ervaring van hoge kwaliteit te bieden. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw waardevolle feedback te geven. We zijn dankbaar om te horen dat u over het algemeen tevreden was met uw ervaring. Wij streven er altijd naar om onze klanten uitzonderlijke service en een prettige winkelervaring te bieden, dus het spijt ons te horen dat er gebieden van ontevredenheid waren. Wij nemen feedback van klanten serieus en gebruiken het als een kans om onze diensten in de toekomst te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw tijd en opbouwende kritiek.
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om uw beoordeling achter te laten! We zijn zo blij om te horen dat u uw ervaring met ons prettig vond en ons een 5/5-waardering zou geven. Het is erg bemoedigend om dit soort feedback te horen en we streven er voortdurend naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden en we hopen u snel weer van dienst te kunnen zijn.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze diensten te beoordelen. Wij zijn dankbaar voor uw positieve feedback en nemen alle negatieve opmerkingen serieus. Bij ons bedrijf streven we ernaar om onze klanten de beste service en ervaring te bieden, dus we zullen hard blijven werken om ervoor te zorgen dat iedereen tevreden is. Wij waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te kunnen blijven zijn.
Antwoord van EUROTOPS NL
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij waarderen de tijd die u heeft genomen om ons feedback te geven. We zijn blij dat u veel aspecten van onze service positief vond, en we streven ernaar dat al onze klanten een geweldige ervaring hebben. We begrijpen dat er enkele verbeterpunten zijn en we danken u dat u deze onder onze aandacht heeft gebracht. We zijn trots op onze toewijding aan het leveren van kwaliteitsservice en -producten, en zullen uw feedback gebruiken als een kans om verbeteringen aan te brengen. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie en een 4/5 beoordeling achter te laten. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen een positieve ervaring met ons bedrijf hebt gehad. Het is ons doel om de best mogelijke producten en diensten te leveren, en we zijn blij dat dit uit uw ervaring is gebleken. Wij stellen uw feedback op prijs omdat het ons helpt om te blijven verbeteren. Bedankt dat u een gewaardeerde klant bent!
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt voor uw beoordeling en waardering. We zijn blij om te horen dat u over het algemeen tevreden was over onze producten en diensten. Wij streven naar een uitstekende klantervaring, dus wij verontschuldigen ons als onze levertijden niet aan uw verwachtingen voldeden. Ons bedrijf vindt het belangrijk om tijdig een product van hoge kwaliteit te leveren, en we streven er voortdurend naar om die ervaring voor onze klanten te verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling en wij waarderen uw feedback!
30 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat u een geweldige algemene ervaring met ons bedrijf had, inclusief de snelheid van levering en de kwaliteit van de service. Wij streven er altijd naar om onze klanten alleen maar een uitstekende service te bieden, en het doet ons genoegen om te weten dat we dit voor u bereikt hebben. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen.
24 mrt 2024
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd neemt om uw ervaring te delen. We zijn blij dat u tevreden was over onze producten, levering en service. Wij streven ernaar om al onze klanten een uitstekende klantenservice en producten van de hoogste kwaliteit te bieden. Uw feedback wordt altijd gewaardeerd en helpt ons om onze diensten te blijven verbeteren. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden.
24 mrt 2024
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw feedback te geven. We zijn blij om te horen dat u een goede algemene ervaring met ons bedrijf hebt gehad en waarderen uw vriendelijke woorden over onze producten, levering en service. Wij zijn trots op onze uitstekende klantenservice en waarderen alle feedback van onze klanten, zodat wij onze diensten kunnen blijven verbeteren. Bedankt dat u deel uitmaakt van onze gemeenschap en we kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn.
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt voor het delen van uw feedback met ons. Het verheugt ons dat u over het algemeen een prettige ervaring hebt gehad met onze producten en diensten. Wij waarderen uw score van 5/5 voor de algehele ervaring. Wij begrijpen dat het frustrerend is als u bij levering niet even tevreden bent, omdat wij ernaar streven de best mogelijke klantervaring te bieden. Wees gerust, we zijn voortdurend op zoek naar manieren om onze leveringen sneller en beter te maken. Wij waarderen uw mening en danken u dat u ons uw aankoop toevertrouwt.
KB
Klaas B.
HOORN NH
Antwoord van EUROTOPS NL
Dank u voor uw vriendelijke beoordeling van ons bedrijf - we zijn erg blij dat u zo tevreden was over de service en de producten die we hebben geleverd. We zijn er trots op dat we onze klanten een betrouwbare, efficiënte service en producten van topkwaliteit kunnen bieden die aan uw behoeften voldoen. Wij waarderen uw feedback en danken u voor uw voortdurende zaken!
Antwoord van EUROTOPS NL
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons bedrijf te beoordelen! Wij waarderen uw feedback, vooral uw positieve woorden over onze levering, producten en service. Ons team doet veel moeite om klanten de best mogelijke ervaring te bieden, en we zijn blij dat die inspanning is erkend. Wij streven ernaar dat elke klant tevreden is over zijn of haar ervaring met ons bedrijf. Nogmaals bedankt voor uw feedback - het wordt zeer gewaardeerd.
GH
G. H.