Lief.nl- Logo - Beoordelingen

Lief.nl

133 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden202 beoordelingen in totaal

13 aug 2024
Nu twee keer bij jullie iets besteld en heel erg tevreden over het resultaat. De tweede keer bestelde ik een rugzakje. Helaas kreeg ik een paar dagen later een mail dat de kleur niet meer beschikbaar was. Ik heb meteen een ander ontwerp gemaakt en dat met jullie gedeeld. Hij werd direct besteld en een paar dagen later was hij binnen. En weer zó mooi! De communicatie en service is echt top, de kwaliteit van de producten net zo goed! Dit is zeker niet de laatste keer dat ik wat bestel bij jullie. Ga zo door!
VL
Vera L.
Almere

Na bestelling geconstateerd dat de naam niet klopt op de blokken. Hoe dat kan, het zij zo. Maar als je dan meteen een mail stuurt en een contactformulier en de volgende dagen belt maar geen contact krijgt, om dit te melden, snappen wij niet dat de klantenservice NIET eerst de mail etc leest en reageert maar meteen de blokken maakt en verstuurd. Waar is dan de klantenservice voor?? het goede nieuws was dat jullie een mooi aanbod deden met korting voor nieuwe blokken maar dat durfde we niet meer nadat bij tweede poging de letter N weer wegviel. Bestelling niet meer gedaan. We hebben de naam zelf op de blokken aangepast en cadeau gegeven. Nog een tip, de blokken mogen wel beter, met minder ruimte tussen de blokken in de verpakking nu hadden ze door het vervoer zo tegen elkaar gebutst dat er stukjes af waren. Was zo teleurgesteld dat ik niks meer gemeld en gefotografeerd heb.Jammer voor ons geen bestelling meer. Groetjes

Beoordelingen voor Lief.nl

4 sep 2024
Zeer teleurgesteld, setje broodtrommel / fles voor mijn dochter besteld voor school. Niet in kleur beschikbaar, mag nieuwe bestellen nadat geld zou worden terug gestort worden binnen 2/3 werkdagen ben 6 werkdagen verder en nog steeds geen geld terug. Aantal keren gebeld en krijg geen contact met ze. Wacht nu nog steeds op me geld en twijfel nu dus om de nieuwe set te bestellen
26 aug 2024
Tot twee keer toe kleuren rugzak niet beschikbaar nadat besteld en betaald is. Waardeloos.
27 aug 2024
Beste Michelle, Bedankt voor jouw beoordeling. Heel vervelend dat het bestelproces zo is gelopen maar gelukkig hebben we het geld op jouw rekening teruggestort en zou je dat inmiddels hebben moeten ontvangen! Nogmaals excuses voor het ongemak en als je nog vragen hebt laat het ons dan gerust weten! Met vriendelijke groet, Carla Team LIEF
6 aug 2024

Geen reactie en zending niet ontvangen

Op 28 juli een bestelling geplaatst en als terugkoppeling ontvangen dat deze uiterlijk op 31 juli geleverd zal worden. Het is inmiddels 6 augustus en de bestelling is nog niet ontvangen. Meerdere malen telefonisch contact proberen op te nemen, wordt niet beantwoord. E-Mails gestuurd, ook geen reactie. Vervolgens geprobeerd een account aan te maken om mijn zending te traceren, dit lukt niet via de website. Ik heb geen idee waar mijn zending momenteel is en wat de status is.
15 aug 2024
Beste Dewi, Bedankt voor jouw beoordeling. Balen dat het zo is gelopen allemaal maar wel fijn dat we inmiddels diverse contactmomenten hebben gehad met elkaar en een oplossing hebben gevonden. Hopelijk is de bestelling inmiddels naar wens ontvangen en als er nog vragen zijn horen we dat graag! Met vriendelijke groet, Carla Team LIEF
4 aug 2024
Koffertje besteld, mail gehad dat hij verzonden is. Er vanuit gaande dat deze dus optijd binnen is voor kraam cadeau. Na vijf dagen kreeg ik een mail dat deze niet op voorraad is en dus met de keuze of ik wil wachten of een terug betaling. Als ik dit eerder te horen had gekregen had ik bij de concurrent nog wel optijd dit koffertje kunnen bestellen. Ze hebben niet mee gedacht in een passende oplossing en nu na 21 dagen nog geen koffertje ontvangen. Ontevreden!
15 aug 2024
Beste Natasja, Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat we inmiddels contact hebben gehad en een oplossing hebben gevonden voor het probleem met de levering. Als je onverhoopt toch nog vragen hebt, laat het ons dan gerust weten, we helpen je graag! Nogmaals excuses voor het ongemak en veel plezier met de bestelling! Met vriendelijke groet, Carla Team LIEF
20 jul 2024
Bestelling geplaatst. Eerst wordt er gemeld dat het vertraging heeft maar nog wel optijd in huis is en vervolgens krijg ik een bericht dat het niet leverbaar is en of ik een ander product wil. Teleurstellend voor mijn zoontje. Daardoor geen cadeautje voor zijn verjaardag.
3 aug 2024
Het zou fijn zijn als je contact kan krijgen met jullie en je reactie terug krijgt op je berichten. Jullie beloven iets maar het gebeurt niet. Ik heb het nog steeds niet binnen.
15 aug 2024
Beste Angelique, Bedankt voor jouw review! Fijn dat we inmiddels contact hebben gehad met elkaar en het probleem naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Fijne dag gewenst, en als je onverhoopt nog vragen hebt horen we dat graag! Met vriendelijke groet, Carla Team LIEF
11 aug 2024
Ik krijg nogsteeds geen contact. Ik heb 2 aug wat besteld wat verkeerd is. Telefonisch nemen ze al 3 dagen niet op, per mail heb ik ook nogsteeds geen antwoord ontvangen 😔😔😔
15 aug 2024
Beste Ingrid, Bedankt voor je review. Wat balen dat er wat misging met jullie bestelling. Dat is uiteraard niet de bedoeling en ik hoop dat we na inmiddels contact met elkaar gehad te hebben, je naar tevredenheid hebben geholpen! Met vriendelijke groeten, Carla Team LIEF
13 jul 2024

Verkeerde afdruk op eetbordje kind, onbereikbaar voor klacht

Verkeerde afdruk op eetbordje kind, dus geen kado om te versturen. Bovendien onbereikbaar per mail en telefoon. Waardeloos!
16 jul 2024
10 jul 2024
6 jul 2024
Geïmporteerde beoordeling
Helaas een erg slechte ervaring. Knuffel met naam besteld. Krijg ik een knuffel met echt een compleet andere naam.Contact gehad met de klantenservice moet ik een foto opsturen. Krijg vervolgens een reactie dat het pech is voor mij en dat ik met 40% diezelfde knuffel met (hopelijk dan wel) de goede naam nog een keer moet bestellen?? Heel erg vreemd! Erg slecht service!
Geïmporteerde beoordeling
Tot nu toe niet heel goed bestelling zou tussen 6 en 8 april geleverd zijn. Vandaag gebeld ..vertraging maar niet duidelijk tot hoe lang. Onduidelijkheid..geeft geen vertrouwen
Geïmporteerde beoordeling
Matig. Mails worden niet beantwoord, telefoon niet opgenomen. Niet voor herhaling vatbaar dus.