Lief.nl- Logo - Beoordelingen

Lief.nl

129 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden198 beoordelingen in totaal

13 aug 2024
Nu twee keer bij jullie iets besteld en heel erg tevreden over het resultaat. De tweede keer bestelde ik een rugzakje. Helaas kreeg ik een paar dagen later een mail dat de kleur niet meer beschikbaar was. Ik heb meteen een ander ontwerp gemaakt en dat met jullie gedeeld. Hij werd direct besteld en een paar dagen later was hij binnen. En weer zó mooi! De communicatie en service is echt top, de kwaliteit van de producten net zo goed! Dit is zeker niet de laatste keer dat ik wat bestel bij jullie. Ga zo door!
VL
Vera L.
Almere

Bestelling was naar wens maar toch 3 sterren voor de service! Ik heb gepersonaliseerde lunch box besteld ruim voor school zou beginnen en ook een bevestiging en leverdatum ontvangen maar helaas niks ontvangen. Daarna dagenlang via verschillende kanalen contact gezocht maar geen gehoor. Uiteindelijk na de zoveelste contact mail een reactie we gaan uitzoeken wat er met u bestelling is gebeurd en daarna stond er ineens een nieuwe bestelling in die snel werd geleverd. Geen uitleg of excuses waarom ik ze niet kon bereiken of wat er nou gebeurd is met mijn bestelling. Dit vond ik erg jammer ondanks ik blij ben met de geleverde items.

Beoordelingen voor Lief.nl

2 sep 2024
De communicatie tussen de klant en jullie vindt ik persoonlijk een verbeterpunt ook als jullie benaderd worden via whatsapp krijg je geen antwoord. Zonde dat als je iets besteld hebt het er in eens niet is dat vindt ik ook een slechte zaak. Ik was uiteindelijk blij met de korting die ik kreeg na de fout maar baalde dat de kleuren die ik eerst wilde er in eens niet meer waren. Volgende keer bestel ik hier waarschijnlijk niet meer.

Super!

Het aanbod is uitgebreid en hele goed service. De DHL bezorger gaf aan dat onze bestelling bezorgd was, wat niet het geval was. Toen Lief gebeld en binnen no time kregen we opnieuw onze bestelling bezorgd.
Top service, fles van mijn dochter was defect en we hebben meteen een nieuwe toegestuurd gekregen! Heel fijn de medewerkers mee denken in de mogelijkheden!
31 aug 2024
Superleuke school items met eigen naam en eenvoudig het ontwerp iets aan kunnen passen. Kinderen mega blij!
3 sep 2024

Goede service

Ik had een vraag over mijn bestelling, ik had contact opgenomen en het werd meteen opgelost. Super!!
MO
Melissa O.
Zuidlaren
20 aug 2024

Zeer goede service

Per ongeluk een letter vergeten op de geboorte blokken. Er achteraan gebeld, maar was al in de maak. Maar omdat er op mijn bestelling een steekproef was geweest en dit niet was opgemerkt kreeg ik op kosten van lief een set nieuwe blokken met de juiste gegeven toegestuurd!
Antwoord van Lief.nl
26 aug 2024
Beste Melissa, Bedankt voor de prachtige beoordeling, we hebben graag met je meegedacht hoor! Wellicht tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Carla Team LIEF
22 aug 2024
Bestellingen en voorraad beter op orde. Bestelling niet compleet daarna nieuwe kleur na telefonisch contact, toen weer niet op voorraad . Daarna wilde ze een incomplete set sturen, helaas geannuleerd. Wel netjes afgehandeld
30 aug 2024

Snel geleverd

De bestelling kwam snel en de tekst was goed gedrukt. Rits van koffertje gaat wat stug in de hoekjes. En het knutselkistje vond ik wat goedkoop eruit zien.
28 aug 2024
Snelle levering, mooie kwaliteit, hoe het in gebruik bevalt moet ik het antwoord schuldig blijven, was onderdeel van een kraamcadeau voor een collega
28 aug 2024
Alles was heel duidelijk en snel met antwoord op de e-mail .Dankjewel nogmaals en veel succes met jullie mooie webshop.Groetjes Mieke

100 % service

Ik was niet tevreden over mijn levering en stuurde een foto. Het werd meteen opgelost zonder extra kosten. Ontzettend goede service

Super leuke tas voor peuter

Leuk en eenvoudig je eige design maken. Verzending is snel 3 werkdagen dus prima! Zeer tevreden over resultaat.
31 aug 2024
De goede service en prachtige producten.

Goede kwaliteit en geen nep afhandeling.

Snel, goed materiaal!!!!!, last but NOT least uw receptie employeer, absoluut verwarmend.
1 sep 2024

Je krijgt wat je besteld, mooi rugtasje.

Levering op tijd en product volgens bestelling. Netjes afgewerkt!! Kortom heel tevreden.
Fijne mogelijkheid om persoonlijke cadeaus te maken. Levering was snel zoals aangegeven.
Zeer tevreden van het koffertje, net zoals op de website en snelle levering
24 aug 2024
Een schattig lunch trommeltje, met de naam van mijn in kleindochter erop.
Antwoord van Lief.nl
26 aug 2024
Beste Alinne, Bedankt voor uw bestelling en prachtige beoordeling! Veel plezier met het geven van het trommeltje! Met vriendelijke groet, Carla Team LIEF
29 aug 2024
Prachtige producten. Geleverd volgens afspraak. Goed verpakt.