Novashops.com- Logo - Beoordelingen

Novashops.com

611 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.284 beoordelingen in totaal

16 dec 2023
Ik koop al jaren bij Nova shops. De bezorging gaat bijna altijd foutloos en snel. Ik vind het jammer dat er tegenwoordig nooit een sample bijzit om nieuwe producten te introduceren. En dat producten soms zonder uitleg uit het assortiment gaan. Zoals de kleine reepjes met pinda en die met marsepein en de kaaskoekjes. Na jaren gebruik ik vooral nog de kleine reepjes en het marsepein voor de lekkere trek. Voor de rest eet ik nu succesvol koolhydraatarm met veel groente en blijf ik zo goed op gewicht.

Ze beloven voor 22u00 bestellen morgen in huis klopt niet. Ik bestel 22 december voor 22u00 maar geen coli op 23/12. daarna coli verdwenen en de leveringsdienst heeft 4 dagen om coli terug te vinden. Ik zeg aan novashop dat als ze coli terugvinden het naar hun te sturen want ik wou de coli niet meer en hebben ze hem toch naar mij laten komen. Nu zogezegd de coli geleverd terwijl ik niet thuis ben, want overal bellen en hem in de gang leggen is natuurlijk gemakkelijker, ik heb de coli niet ontvangen en nu krijgen ze 10 dagen om dit uit te zoeken. intussen zijn we 09/01 en ik heb steeds mijn geld niet terug voor fouten die niet bij mij liggen, ik heb besteld eerlijk betaald en niks ontvangen

Beoordelingen voor Novashops.com

CL
co l.
Dordrecht
Prima afhandeling met controle door 2 personen altijd goed. Ook als de bestelling even niet wordt geleverd is een mailtje of telefoontje telkens voldoende geweest om e.e.a. toch in orde te krijgen.
30 apr 2024
Lekkere producten. Goed verpakt, geen overdreven grote doos das wel fijn. Had mijn bestelling pas na 6 dagen in huis, dpd is echt slecht. Zou een andere pakketservice nemen!
LD
De service is top. Maar nu wel problemen met de pakketdienst heb mijn pakje van bestelling 28 december nog niet toegekregen en ook nog geen mail van pakkjesbedrijf.
De laatste 3 leveringen waren erg laar, werk moeten wachten en 2 v de 3 bevatten beschadigde producten maar dit lag aan het postorderbedrijf
24 feb 2024
Was echt top. Alleen de crackers waren wel gebroken. Maar ja dat kan bijna niet anders. Op zaterdag besteld en op maandag geleverd.
HB
Hema B.
Booischot
25 okt 2023
Excellent service with regards to prompt delivery and a wonderful staff to assist in advice and any issues relating to products.
Er was een probleem met de levering (DPD). Klantenservice stond mij vriendelijk te woord, maar kon het probleem niet oplossen.
4 okt 2023

Prima pasta’s

De pasta’s zijn wat mij betreft goede vervangers. Makkelijk te bereiden, weinig calorieën en met de nodige kruiden smaakvol.
26 apr 2024

Makkelijk afvallen en toch lekker eten

Overzichtelijke website, goede beschrijving van de producten. Snelle verzending. Makkelijk afvallen en toch lekker eten.
17 feb 2024

Duidelijke begeleiding

Snelle levering, /goede producten /duidelijke begeleiding. Wat kan beter: omelet met mediterraanste kruiden is te ZOUT.
Alles was heel goed Zou alleen indien mogelijk wat meer producten van Wwachtsers willen a.u.b. cv chocola of chips
30 mei 2024

Fijne producten en makkelijk bestelbaar.

Producten zijn makkelijk te bestellen en het is er ook echt de volgende dag. Producten zijn prima van kwaliteit.
30 mei 2024

Prima winkel.

Fijne producten, webshop is goed en duidelijk. Verzenden gaat snel. Keuze met producten per dieet is heel goed.
Bestelling snel geleverd. Leuke kortingen en in het pakket nog een verrassing. Ben zeer tevreden over Novashop.
AB

Alles wat je nodig hebt!

Alles wat je voor jouw dieet/eetwijze nodig hebt onder een dak. Groot assortiment, snellen en correcte levering.
14 jan 2024
Super lekkere produkten! Interessante promo's. Bestellingen zijn steeds correct en op tijd geleverd! Superfan
30 mrt 2024
Mijn bestelling was niet geleverd en na een melding heeft Novashop mij direct een nieuwe bestelling gestuurd.
De producten die wij gebruiken daar vallen we van af zonder honger. En er zijn af en toe mooie promoties.
7 nov 2023
Ik ben zeer content alles komt ook snel aan en de producten ben ik heel tevreden van. Groetjes Sonja.
Ik ken het al jaren , het werkt echt. Maar je moet het volhouden . Super. Terug 3kg op 2 weken kwijt