Novashops.com- Logo - Beoordelingen

Novashops.com

611 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.284 beoordelingen in totaal

16 dec 2023
Ik koop al jaren bij Nova shops. De bezorging gaat bijna altijd foutloos en snel. Ik vind het jammer dat er tegenwoordig nooit een sample bijzit om nieuwe producten te introduceren. En dat producten soms zonder uitleg uit het assortiment gaan. Zoals de kleine reepjes met pinda en die met marsepein en de kaaskoekjes. Na jaren gebruik ik vooral nog de kleine reepjes en het marsepein voor de lekkere trek. Voor de rest eet ik nu succesvol koolhydraatarm met veel groente en blijf ik zo goed op gewicht.

Ze beloven voor 22u00 bestellen morgen in huis klopt niet. Ik bestel 22 december voor 22u00 maar geen coli op 23/12. daarna coli verdwenen en de leveringsdienst heeft 4 dagen om coli terug te vinden. Ik zeg aan novashop dat als ze coli terugvinden het naar hun te sturen want ik wou de coli niet meer en hebben ze hem toch naar mij laten komen. Nu zogezegd de coli geleverd terwijl ik niet thuis ben, want overal bellen en hem in de gang leggen is natuurlijk gemakkelijker, ik heb de coli niet ontvangen en nu krijgen ze 10 dagen om dit uit te zoeken. intussen zijn we 09/01 en ik heb steeds mijn geld niet terug voor fouten die niet bij mij liggen, ik heb besteld eerlijk betaald en niks ontvangen

Beoordelingen voor Novashops.com

Ik ken het al jaren , het werkt echt. Maar je moet het volhouden . Super. Terug 3kg op 2 weken kwijt
BovaShops doet wat het belooft. Een snelle levering van goede producten. Kortom, zeer tevreden.
De producten die we gebruiken zijn goed van smaak en men valt er ook nog vanaf.
11 feb 2024
Snelle levering, makkelijk aan te passen bezorging.
Goede spullen voor elk moment. Snelle bezorging.
7 apr 2024
Gevarieerde lekkere maaltijden.om de 3 uur iets kunnen eten, heerlijk! Goede start voor afvallen.
Prima service, prima leveringen, kortom helemaal niets negatiefs ervaren in de loop van vele jaren.
7 apr 2024
Mooie en gemakkelijke website, met duidelijke uitleg en niet te vergeten hele scherpe prijzen.
de producten smaken echt goed. Vooral de hazelnootpasta! die moet echt verstopt worden......
16 mrt 2024
Producten zijn prima, maar wel te duur. Er zijn vergelijkbare producten die goedkoper zijn.
25 nov 2023
Schnelle Lieferung, leckere Produkte, ausser 2en, aber das ist mein persönlicher Geschmack.
ED
Eric D.
Wichelen
1 nov 2023

Niels in her bijzonder

Niks in her bijzonder. Wel professioneel afgehandelt precies hoe het altijd zou moeten zijn

Bezorging een dag later

Alles OK. Alleen het adagium voor 22.00 uur besteld, de volgende dag bezorgd ging niet op.
Snelle levering. Uitstekende producten, veel keuze, dit maakt je dieet zoveel makkelijker.
ED
Eric D.
Wichelen
6 mei 2024
Zoals steeds op tijd geleverd. Na zoveel jaren klant nog steeds een perfecte behandeling
4 okt 2023
Alles is zoals beschreven, een heel duidelijke site. Ik heb er niets op aan te klagen!!

Goede producten en makkelijk bestellen

Het is makkelijk bestellen en de producten zijn effectief voor hetgeen je ze nodig hebt
21 apr 2024
Goede service, snelle leveringen, kwaliteit producten en duidelijke informatieve site
Makkelijke webshop. Prima producten en alles wat je aan dieet nodig hebt bij de hand.
2 nov 2023
Snelle levering. Aanbiedingen maken het interessant. Smaak is goed van de producten.