Brandfield- Logo - Beoordelingen

Brandfield

681 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.697 beoordelingen in totaal

22 okt 2023
Meestal echt heel blij met mijn bestellingen, maar deze keer had ik een best grote bestelling geplaatst en na lang wachten kreeg ik maar geen track en tracé code. Contact opgenomen met de klantenservice en vertelde ze me dat er een tas was die Eigenlijk niet meer te bestellen viel. Dat viel natuurlijk enorm hard tegen want dit was op de wenste niet vermeld. Moet wel zeggen dat ze me snel verder geholpen hebben en dan zo snel mogelijk mijn bestelling hebben verzonden. Nu wachten tot het aankomt maar zoals altijd zullen de producten wel enorm goed zijn van kwaliteit en dergelijke.

Service is waardeloos. Horloge binnen no-time stuk. Opgestuurd. Hoor je 2 maanden niks. Je moet er zelf achteraan bellen (slecht te bereiken of slecht Engelssprekende aan de lijn die je niet begrijpt en je dus ook niet helpt). Krijg je te horen dat horloge niet gemaakt kan worden en ook niet geretourneerd. Stuk hebben jullie er niks aan. Ik nog de emotionele waarde en herinneringen. Krijg je krediet aangeboden. Bestel je nieuw horloge met krediet. Horloge is 'Madurodam' formaat. Horloge retour. Krediet kwijt. Aanbod smartwatches waardeloos. Zelf moeten bellen (half uur in de wacht, wordt je gewoon weggedrukt) om krediet opnieuw te laten activeren. In de tussentijd smartwatch besteld, zonder gebruik te kunnen maken van krediet, zat namelijk al bijna half jaar zonder horloge. Kunnen ze niet oplossend meedenken, dus zit met horloge en krediet, waarmee ik dus verplicht wordt nóg meer kosten te maken. Om van deze shit winkel af te zijn en mijn energie te sparen, bestelling gedaan met krediet en om het enigszins goed te maken een kerst goodiebag t.w.v. 130,- erbij. Krijg je je bestelling met werkelijk waar een leeg doosje. Was de lucht erin 130,- waard?! Het heeft mij heel veel stress en negatieve energie opgeleverd en bovenal vind ik het heel erg spijtig mijn 1e aankoop, waar herinneringen aan zitten, kwijt te zijn.

Beoordelingen voor Brandfield

17 nov 2023
Dank je wel voor je 5-sterrenbeoordeling! We waarderen het zeer en staan altijd klaar om je te helpen als je weer bij ons wilt bestellen. Mooie dag toegewenst! ^HJ
12 nov 2023
29 okt 2023
29 okt 2023
26 okt 2023
24 okt 2023
Dank je wel voor je beoordeling! We waarderen je feedback en zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met je ervaring bij ons. Als er nog iets is waar we aan kunnen werken om je volgende ervaring nog beter te maken, aarzel dan niet om ons dat te laten weten. We staan altijd klaar om te helpen en streven ernaar om onze service voortdurend te verbeteren. Bedankt voor je steun! ^HJ
24 okt 2023

Service is ronduit waardeloos en stelletje boeven zijn het

Slechte service

Vind het echt heel slecht . Je belt en krijgt een Engels persoon aan de lijn . Ik als Nederlander moet me dan in allerlei bochten wringen om in het Engels het probleem duidelijk te maken . Krijg ik als reactie ; de oorbel zit er anders uit als op je foto . Ja geef ik in mijn beste Engels aan , het pinnetje is kapot al tijdens het openen van de verpakking . Het pinnetje zit aan de achterkant dus dan draai je de oorbel om en fotografeer je het probleem . “That makes sense” en pas toen was het duidelijk voor de medewerker . Vervolgens krijg ik een mail met dat het opnieuw besteld is en zie ik online dat het bestelnummer niet geldig is . Vind dat wel echt een rare vage klantenservice hoor . Stuur me gewoon een nieuwe toe wel zo netjes als je kapotte artikelen levert . Voor mij ook wat gênant als je iets koopt op Valentijnsdag en dat het tijdens het openen al kapot is . Jammer !
24 okt 2023

verschillende bestellingen niet op voorraad

Ik heb verschillende maal een bestelling geplaatst die niet op voorraad bleek te zijn. Ik kreeg wel steeds mijn geld terug. Maar de webshop werd niet aangepast. Je kon het product blijven kopen terwijl het niet te verkrijgen was. Na contact op te nemen werd het artikel op uitverkocht geplaatst en kon je via mail vragen te verwittigen als het weer op voorraad was. Enkele dagen later kreeg ik mail: product weer op voorraad. Ik opnieuw dit product besteld. Na enkele dagen kreeg ik bericht dat het weer niet op voorraad was. Ik kan begrijpen dat er eens een probleem is met de stocktelling of zo, maar zoveel fouten na elkaar. Ik had ook niet het gevoel dat jullie moeite deden om na zoveel keer hetzelfde product te proberen te bestellen, eens proberen het product te verkrijgen via een winkel of zo.
25 okt 2023
Onze oprechte excuses voor de verwarring en het ongemak dat je hebt ondervonden. We begrijpen hoe frustrerend dit voor je moet zijn geweest, vooral omdat het meerdere keren is voorgekomen. Het is niet de normale gang van zaken dat een artikel meerdere keren als beschikbaar wordt aangegeven terwijl dit niet het geval is. We nemen je feedback zeer serieus en gaan zeker onderzoeken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Betreffende de melding van voorraadaanvulling: gezien de populariteit van sommige items kunnen deze heel snel uitverkocht raken nadat de melding is verzonden. We begrijpen dat dit verwarrend en teleurstellend kan zijn voor je. Nogmaals onze excuses en we hopen dat we je vertrouwen in de toekomst kunnen herwinnen. ^HJ
Voorheen heel tevreden over brandfield, diverse dingen zoals smartwatch, oorbellen, ketting e.d. Gekocht. Altijd netjes verpakt en snel geleverd. nu voor valentijd een ketting kado gekocht, de omdoos was nog heel en noet beschadigd, echter de inhoud was een schandaal. kadoverpakking was geheel gescheurd, de doos (goedkoop wit papieren doosje) helemaal gescheurd en beschadigd. daarbij zat de goodiebox twv 100 euro die je zou krijgen bij bestelling bij meer dan 50 euro erbij zou krijgen (mijn order was 174,-) al met al een flinke domper, brandfield gemaild en nu al een week later nog geen enkele reactie. de ketting in een doosje van een andere juwelier moeten doen en opnieuw moeten inpakken. Al met al deze keer 1 grote teleurstelling en contact komt er niet.