Plein.nl- Logo - Beoordelingen

Plein.nl

5.749 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.749 beoordelingen in totaal

4 mei 2024
Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

10 mrt 2024
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen Patricia, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat uw bestelling nog steeds niet geleverd is. Onze excuses hiervoor! Ik heb u zojuist voorzien van een persoonlijke email, zodat we dit verder kunnen oplossen. Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
16 mei 2024
De bestelling op zich was gemakkelijk te plaatsen, levertijd aan de lange kant (5 dagen), maar de verpakking laat te wensen over: alle tubes kleefpasta, alle vitamines en alle inlegkruisjes waren beschadigd omdat alles los in de doos zat, er was geen extra vulmateriaal gebruikt. Voor de kleefpasta en vitamines op zich geen groot probleem als enkel het kartonnen doosje is beschadigd, dit is wel een andere zaak voor 238 inlegkruisjes die los in de doos overal tussenin lagen. De bestelling was ondanks ik thuis was ook nog eens bij buren verder in de straat af gegeven zonder enige vorm van informatie (mail of briefje in de bus) maar op de track staat wel "Zending is bezorgd in de brievenbus", maar daar kan plein niet veel aan veranderen. Tegenwoordig ben ik al tevreden als een bestelling aankomt met Bpost of PostNL.
16 mei 2024
Beste Jean-Pierre, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je het pakket in deze staat hebt ontvangen. Heb je voor mij een ordernummer dan kijk ik met je mee. In afwachting van je reactie.
Het verbeterpunt is dat jullie geen Post nl meer gaan gebruiken. Ik had doorgegeven om het pakket in de automaat aan te laten komen. Na 2 keer een dag verlaat te zijn, wordt het pakket hier 15 km verder gedropt, zodat ik daar naar toe moet rijden om zelf mijn pakket daar op te halen!!!! Dit slaat nergens op, omdat er dichterbij ook Post nl punten zijn waar ze dit dan af kunnen geven!!! Dit is overigens al een aantal keer gemeld bij Post nl , maar doen daar dus weer niets mee…. Op de site van Plein kun je alles makkelijk vinden en bestellen. Het is een fijne site.
Antwoord van Plein.nl
Goedemiddag,  Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je problemen hebt gehad bij de aflevering van je pakket! Mede namens onze bezorgpartner onze oprechte excuses hiervoor! Wij gaan je klacht dan ook naar hen doorzetten, zodat zij de bezorger van dienst hier op aanspreken. We krijgen hier helaas geen verdere terugkoppeling van, maar we gaan er vanuit dat dit niet meer zal voorkomen. Voor het ongemak wil ik je een kortingscode aanbieden t.w.v. 10% korting. 1034714B477B9EEB85D Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je een fijne dag toe!
EP
Ester P.
WINTERSWIJK
20 aug 2024
Had 16 flacons olijfhandzeep besteld (dure uit frankrijk) Is nu al voor de 2 e keer geleverd in een hele slappe doos waarin alle flacons zomaar ingegooid zijn en waarbij sommige flacons de bovenkanten al kapot zijn. Dit kan ook tijdens het vervoeren gebeurd zijn maar als het het fatsoenlijk ingepakt was in een stevige doos was dit niet gebeurd. Ben wel blij dat plein dit nog verkoopt want je kunt het bijna nergens meer kopen
21 aug 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling, we hebben deze in goede orde ontvangen! Wat vervelend dat je bestelling beschadigd is aangekomen, onze excuses hiervoor. Graag ontvang ik een foto van de beschadigde producten en verneem ik graag hoeveel flesjes er beschadigd zijn geraakt. Alvast bedankt.
20 mei 2024

wel ik bestel altijd WOODY CAT

wel ik bestel altijd WOODY CAT Mijn vorige bestelling is mij nooit geleverd . niet tegen staande dat zeker daar heel veel email met heb gehad om dat in orde te brengen jullie hadden zelf gezegd dat die drie dozen WOODY CAT ergens op een adres geleverd waren IK heb dan uit eindelijk een nieuwe bestelling geplaats en die is nu geleverd . Dus echt te vreden ben ik dus niet gr. VAN BROECK RITA tel.033212623
23 mei 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Heb je voor mij een ordernummer waar het overgaat dan kan ik met je meekijken. In afwachting van je reactie.
7 mei 2024
Ze hadden een actie 2 en 2 gratis ..had er 4 besteld en kreeg er maar 4 omdat ik per toeval de bundel had aangevinkt .ALas je een actie doet moet je het voor klanten duidelijk maken en niet moeilijker .Maar blijkbaar is het teveel moeite om soepel te zijn .Ook waren ze bij mijn bestelling 2 producten vergeten .Ik ga er niet meer bestellen .Zeker geen service gericht bedrijf .
9 mei 2024
Beste hellemansannick@hotmail.com, Bedankt voor je e-mail. Wat vervelend dat de actievoorwaarden niet duidelijk zijn overgekomen. De actie werkt als volgt; bij bijvoorbeeld een 2+2 gratis actie leg je 4 stuks in je winkelmand, hier zal dan automatisch 50% korting verrekend worden. Helaas doen de bundel verpakking hier niet aan mee, alleen de enkele stuks. Dit staat ook vermeld op onze website. Excuses hiervoor.  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Fijne dag gewenst!

betere verpakking

Ik heb 8 flacons met vaatwaspoeder besteld, waarvan 2 flacons open gegaan zijn tijdens het vervoer. De poeder lag door heel de doos... Dit had voorkomen kunnen worden wanneer er opvulmateriaal aan de verpakking was toegevoegd. Nu hadden de flacons teveel beweegruimte in de doos, waardoor er twee open gegaan zijn. Jammer en slordig.
Antwoord van Plein.nl
Goedenavond, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons om te horen dat je flacons met vaatwaspoeder open zijn gegaan tijdens het vervoer. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we begrijpen dat dit erg vervelend is. We vinden het altijd erg fijn als klanten met ons meedenken en nemen je suggestie om opvulmateriaal toe te voegen aan de verpakking zeker ter harte. We zijn constant bezig om ons inpakproces te verbeteren, zodat dit soort klachten niet meer voor zullen komen. Ik zal je klacht doorgeven aan ons magazijnteam, zodat zij hiervan op de hoogte zijn en hier direct actie op kunnen ondernemen. Ik heb direct 10% korting op je factuur toegepast voor dit ongemak. Dit zal binnen 1-2 werkdagen op je rekening te zien zijn. Als je nog verdere vragen of opmerkingen hebt, hoor ik dat graag van je.
HW
Hugo W.
Huissen
We hadden hondenvoer besteld. De zakjes lagen los in de doos en sommige wel in de dozen waarin ze horen. Een paar zakjes waren kapot gegaan doordat denk ik de andere dozen erop waren gekomen. Alles zat onder de troep / inhoud van die zakjes. Een grote stinkzooi. Veel zakjes weggegooid en alles moeten schoonmaken. Super slecht.
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat uw bestelling in deze staat ontvangen is. Onze excuses hiervoor! Uiteraard gaan we dit netjes voor u oplossen. Ik heb u zojuist voorzien van een persoonlijke e-mail met hierin een oplossing. Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
13 mei 2024
Er wordt geen oplossing/ tegemoetkoming geboden als je je hardop afvraagt om dan maar evt de bestelling te annuleren omdat je al 3 dagen wacht. Bestelling zou volgens webshop volgende bezorgd worden. Echter na 3 dagen stond het nog steeds als ‘in behandeling’ De medewerker annuleerde direct m’n bestelling. Zonder aankondiging
14 mei 2024
Goedemorgen mevrouw Franssen,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen.  Helaas is er een miscommunicatie geweest tussen jou en mijn collega en heeft hij daarom de order geannuleerd. Excuses hiervoor. Dit kunnen wij helaas niet meer terug draaien.  Uit coulance wil ik je een kortingscode aanbieden t.w.v. 10% korting voor een volgende bestelling.  10347140CF0A4175D28 Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag.
23 mrt 2024
Het pakket is in de stromende regen buiten neergezet. Aanbellen? , nee hoor is er tegenwoordig niet meer bij. Het ligt bij de pakketbezorgers. Service? is er niet meer bij. Bij een aangetekende zet een pakketbezorger rustig een handtekening voor je. Heeft niet op dit betrekking maar schoot mij te binnen
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat u problemen hebt gehad bij de aflevering van uw pakket! Mede namens onze bezorgpartner onze oprechte excuses hiervoor! Wij gaan uw klacht dan ook naar hen doorzetten, zodat zij de bezorger van dienst hier op aanspreken. We krijgen hier helaas geen verdere terugkoppeling van, maar we gaan er vanuit dat dit niet meer zal voorkomen. Als ik u nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor u klaar. Ik wens u een fijne dag toe!
6 mei 2024
Bij het afrekenen van een bestelling kwam ik 1 cent tekort, daardoor was afrekenen onmogelijk en moest ik iets bij bestellen een artikel voor € 1.69 wat mij uiteindelijk € 6,00 meer koste door de verwerking van de verzend kosten. Mijn mening ronduit belachelijk. Met vriendelijke groet R.Moné
7 mei 2024
Beste Rob,  Bedankt voor je e-mail. De verzending binnen Nederland en België is gratis als je voor minimaal €35,- aan producten besteld, exclusief de verzendkosten. In jouw bestelling zie ik dat je voor €16,68 aan producten hebt besteld. Dit is te weinig voor gratis verzending. In het winkelmandje komen de verzendkosten automatisch te vervallen wanneer je de €35,- bereikt hebt. Helaas is onze minimale bestelwaarde €15,00, dit is de reden dat er nog een artikel toegevoegd moest worden. Excuses hiervoor.  Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je een fijne dag toe.
ML
22 apr 2024
Ik heb de ene bestelling nooit ontvangen en de andere heb ik de helft van geretourneerd en nooit terugbetaald gekregen en gezien hun dit met elkaar verwarren kom ik er niet doorheen en heb ik dus nog niets terug gekregen van mijn getekende 1 kg verpakking lactol puppymelk a 29,95
23 apr 2024
Goedemiddag Miranda,  Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te vernemen dat het zo is gelopen met de levering en retourbedragen, ik heb vernomen dat het ondertussen is opgelost, ik ga er dan ook vanuit dat alles in orde is. Nogmaals excuses voor het ongemak.  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst.
GD
Geeske D.
Harkema

Te laat geleverd en inhoud opengeknapt

Vorige week besteld voor 10 uur besteld volgende dag in huis. Niet dus, kwam een dag later. Werd gebeld door het afhaalpunt. Bestelling was doorweekt. Had behanglijm besteld en dat was opengeknapt. Direct retour gestuurd en gebeld met Plein. Nu nog steeds mijn geld niet terug.
Antwoord van Plein.nl
Goedemiddag Gerda, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat uw deze ervaring hebt meegemaakt. Onze excuses hiervoor! Ik heb u zojuist voorzien van een persoonlijke email om dit verder na te kijken. Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
13 mei 2024
We hadden vijf zakjes tandenragers die in een gigantische doos komt. Er wordt aangegeven dat het door de brievenbus kan, maar dat ging dus niet. Dan wordt er door DHL aangebeld en staat je pakje voor de deur terwijl de bezorger in geen velden of wegen meer is te zien.
14 mei 2024
Goedemorgen,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te vernemen dat je problemen hebt gehad bij de aflevering van je pakket! Mede namens onze bezorgpartner onze oprechte excuses hiervoor! Wij gaan je klacht dan ook naar hen doorzetten, zodat zij de bezorger van dienst hier op aanspreken. We krijgen hier helaas geen verdere terugkoppeling van, maar we gaan er vanuit dat dit niet meer zal voorkomen. Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je een fijne dag toe!
5 mei 2024
Iets besteld bezorger zegt het door brievenbus te hebben gedaan en heb pakket nooit ontvangen. Bek je plein krijg je iemand aan de lijn die er geen zak om geeft. Daarom online iets kopen stelt me steeds weer teller. Weer een online store die ik niet meer ga gebruiken.
6 mei 2024
Goedemorgen,  Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je het telefoon gesprek niet als prettig hebt ervaren. Ik zie dat je pakket retour wordt gestuurd naar ons door de bezorgdienst. Ik vermoed dat er lekkage in het pakket is geweest. Ik heb het bedrag direct gecrediteerd. Dit zal binnen 1-2 werkdagen op je rekening te zien zijn. Excuses voor het ongemak. Fijne dag gewenst!
25 apr 2024

Wasmiddelen

Hallo. De verpakkingsdoos was een stuk groter dan de inhoud. Eėn pak biotex was open en het wasmiddel was eruit geglipt. Gelukkig niet zoveel, maar toch. De aflevering was een dag later dan in 1e instantie was aangegeven. Geen probleem op zich, maar toch vermeld
26 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling.  Wat vervelend om te horen dat er 1 pak biotex is open gegaan. Onze excuses hiervoor. Ik heb direct 1 pak gecrediteerd. De kosten hiervan zullen binnen 1-2 werkdagen weer op je rekening te zien zijn. Betreft de bezorging; Ik zie dat het pakket wel netjes op tijd het magazijn verlaten heeft maar dat je pakket vertraging heeft opgelopen bij Post NL. Mede namens onze bezorgpartner onze oprechte excuses hiervoor! Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Alvast een goed weekend gewenst!