Plein.nl- Logo - Beoordelingen

Plein.nl

5.748 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.748 beoordelingen in totaal

4 mei 2024
Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

Producten die ik besteld heb zijn allemaal zeer kort op datum. Daar heb ik over gebeld en moest mailen. Gemaild hierover met de vraag hoe het opgelost gaat worden. Na 3 dagen nog steeds geen antwoord. Ze zijn telefonisch ook niet bereikbaar. Echt irritant.
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen Halime, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat u lang heeft moeten wachten op een antwoord. Wij doen ons best om u zo snel mogelijk te voorzien van een antwoord en oplossing. Mijn collega heeft het probleem inmiddels opgelost, en dit ook laten weten als reactie op uw mail. Wij zijn in het weekend niet telefonisch te bereiken alleen per mail.  Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
PB
p b.
merselo
Hallo jullie moeten de producten beter inpakken en veilig vervoeren . 2 potten waspoeder hadden gelekt en alle medicijnenstrip waren nat . Heb daar melding van gemaakt en dan schepen je ze af met op de volgende bestelling 5% korting had beters verwacht
Antwoord van Plein.nl
Beste Petra, Bedankt voor je beoordeling. Ik begrijp dat 5% korting de schade niet dekt. Kun je aangeven hoeveel er ongeveer van het wasmiddel verloren is gegaan of heb je een foto van in welke staat het pakket ontvangen is, dan kijk ik graag opnieuw met je mee zodat we het naar tevredenheid kunnen oplossen. In afwachting van je reactie.

Verwachte levertijd langer dan gesteld

Bij bestelling producten leek het dat binnen een dag geleverd ging worden. Na bestelling duidelijk dat dit paar dagen ging duren. Uiteindelijk 8 dagen later de bestelling ontvangen. Vooraf is het niet goed duidelijk wat de verwachte levertijd zal zijn.
Antwoord van Plein.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat het langer duurde voordat u uw bestelling heeft ontvangen. Ik zie dat uw bestelling vertraagd was omdat 1 of meerdere producten niet op voorraad waren en besteld moest worden bij de leverancier. Normaal gesproken informeren wij u hierover per mail. Ik begrijp dat dat niet gebeurd is. Onze excuses hiervoor. We hopen dat dit in de toekomst niet meer voor zal komen. Prettige dag gewenst! Marysha van Plein.nl
31 mrt 2024
De zending was beschadigd. Doos gescheurd, 1 artikel ingedeukt. Er had een deel van de bestelling uit kunnen vallen. De doos verder opengemaakt bij het afhaalpunt. De spullen los meegenomen. Doos bij afhaalpunt gelaten. Verder geen opmerkingen.
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat uw bestelling in deze staat ontvangen is. Excuses hiervoor! Ik zal deze klacht doorzetten naar onze logistieke afdeling en vervoerder, zodat dit soort klachten niet meer voor zullen komen. Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
19 mei 2024

Wijze van verpakking kan beter.

Wijze van verpakking kan beter voor zwaardere producten, doos geeft niet aan wat boven of onderzijde is, de bestelde items (2x5 liter Ajax eucalyptus) zaten ondersteboven en werden waarschijnlijk wat hard neergezet waardoor de 1 fles lekte.
19 mei 2024
Goedenavond, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je het pakket in deze staat hebt ontvangen. Onze excuses daarvoor, we zullen dit opnemen met zowel onze bezorgpartner als onze logistieke afdeling. Graag wil ik 20% korting vergoeden voor dit ongemak. Dit zal dan een bedrag van 4,94 zijn en dit zal met 1-2 werkdagen worden bijgeschreven op je rekening. Mocht ik je verder ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag!
19 apr 2024
Als een klant aangeeft dat één van de 3 aangekochte producten onvolledig is geleverd,met foto en al, dan is het de bedoeling dat je dit spoedig oplost. Niet 2x melden dat je het nog aan je chef moet vragen, dat is fout! Wel alles betaald!
22 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat dit nog is opgelost. Een losse stok nazenden is helaas niet mogelijk. Daarom wil ik je vragen de incomplete set retour te sturen aan: Plein.nl Antwoordnummer 16608 4780WS Moerdijk o.v.v. ordernummer 20135092 Als je het verzendbewijs hiervan op de mail naar ons zet zullen wij daarna direct een nieuwe set nazenden. Nogmaals excuses dat het zo is gelopen. We hopen het zo naar tevredenheid op te lossen. Fijne dag gewenst!
30 apr 2024

Levering

Pakket op verkeerd adres afgeleverd. Op het oude adres. Woon al drie jaar daar niet meer. Voorheen kwamen de bestellingen goed aan . Konden geen antwoord geven waar het mis is gegaan en ik zou zelf er achteraan moeten gaan dus mooi niet.
1 mei 2024
Goedemorgen meneer Mutsaers,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen.  Wat vervelend om te vernemen dat het zo loopt met de levering van je pakket. Excuses hiervoor. Ik zie dat helaas het verkeerde adres in de order is genoteerd. Echter zie ik dat ondertussen je pakket op 29-04 is afgehaald, ik ga er daarom ook vanuit dat alles in orde is.  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst.
25 apr 2024
Oral b io elektrische tandenborstel gekocht, op de site stond niet tevreden geld terug garantie, het pakje netjes retour gedaan, krijg ik het pakje weer terug gestuurd zonder verdere informatie? Erg jammer Welke garantie heb je dan?
26 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Ik heb het voor je nagekeken. Ik zie dat je retour is teruggestuurd omdat dit een hygiëne product betreft, deze gebruikt is en daarom niet meer verkoopbaar is voor ons. Mocht het apparaat een defect hebben dan heb je hier 2 jaar garantie op. Ik kan je hiervoor desgewenst de gegevens verstrekken.  Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Alvast een goed weekend gewenst!
Nooi meer met u bedrijf in zee, hele dag thuis gebleven om mijn pakje te ontvangen maar helaas zegt DHL dat ik niet thuis ben. Dus ik moest zelf het pakje ophalen bij een sport centrum. Dus u begrijp dat ik zeer ontevreden bent
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat u de hele dag thuis bent geweest, en DHL het pakket niet thuis heeft bezorgd, maar bij een afhaalpunt. Ik zal deze klacht dan ook naar hen doorzetten, zodat ze de bezorger van dienst hierop kunnen aanspreken. Wij van Plein vinden het erg vervelend dat je deze ervaring hebt gehad met DHL. Excuses voor het ongemak! Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
22 apr 2024
Slechte bezorging. Bestellingen worden niet thuis afgeleverd maar direct naar een afhaalpunt gebracht. En dit afhaalpunt is niet het aangegeven voorkeurs afhaalpunt maar een postkantoor ver weg. Helaas herhaalde malen gebeurd.
23 apr 2024
Beste Paul,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te vernemen dat je problemen hebt gehad bij de aflevering van je pakket! Mede namens onze bezorgpartner onze oprechte excuses hiervoor! Wij gaan je klacht dan ook naar hen doorzetten, zodat zij de bezorger van dienst hier op aanspreken. We krijgen hier helaas geen verdere terugkoppeling van, maar we gaan er vanuit dat dit niet meer zal voorkomen. Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je een fijne dag toe!
20 mei 2024
De flessen van bleu wonder liggen in de doos en het lekt als een zeef, sommige flessen zijn wat leeg en heb ooit een melding gemaakt en ze doen er niks mee. De flessen moeten jullie tapen en rechtop vervoeren.
TB
Tink B.
Kloosterburen
28 apr 2024

Levertijd secht

Jazeker , want mijn bestelling zou afgelopen woensdag geleverd worden en daarna zaterdag de 27 ste en nu krijg ik het morgen de 29ste april hoop ik , dus vermeld alsjeblieft dat de levertijd 5á7 werkdagen is !!
29 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend om te horen dat je pakket vertraging heeft opgelopen. Wij streven er altijd naar om de volgende werkdag te kunnen leveren. Echter kan je pakket door onvoorziene omstandigheden vertraging oplopen door bijvoorbeeld vertraging bij de vervoerder of zoals in jouw geval als er een product niet op voorraad is en besteld moet worden bij de leverancier. Dan kunnen er een paar werkdagen extra overheen gaan voor op bezorging kunnen overgaan. Onze excuses hiervoor. Omdat we het wel vervelend vinden dat het zo is gelopen hierbij een kortingscode van 5% korting: 1055552B765B6, te gebruiken bij een volgende bestelling. Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Fijne dag gewenst!
Snelle levering echter slecht verpakt. Items los in een doos zonder bescherming. Door transport is er schade aan de verpakkingen ontstaan omdat deze los in een te grote doos tegen elkaar konden botsen.
Antwoord van Plein.nl
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat uw bestelling in deze staat ontvangen is. Onze excuses hiervoor!  Ik ga deze klacht doorzetten naar onze logistieke afdeling, zodat dit soort klachten niet meer voor zullen komen. Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
SW
Schelto W.
Meedhuizen
Het pakje is om 22:45 bij ons afgeleverd. Dit vindt ik toch te laat. Na 21:30 moet je niet meer afleveren. Tevens was het een dag later dan afgesproken. Plein is verder prima maar bezorging is slecht.
Antwoord van Plein.nl
Goedemiddag Schelto, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat u deze ervaring hebt gehad. Excuses hiervoor! Ik heb u zojuist voorzien van een persoonlijke e-mail met hierin een uitleg. Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
dat de bezorger geduld heeft we liggen niet achter de deur. moet 14 meter lopen om bij de buitendeur te komen.ik heb slechte benen, vraag geen medelijden maar geduld. dan maak je mij blij.
Antwoord van Plein.nl
Goedemiddag,  Wij hebben je eerder onderstaande e-mail gestuurd en hierop helaas nog geen reactie mogen ontvangen. Zou je ons hier zo spoedig mogelijk verder over willen informeren?  Alvast bedankt en ik wens je nog een fijne dag toe!
14 mei 2024
Bij verkeerde levering zorgen dat klant zsm zijn goede artikel krijgt. I.p.v. eerst te onderzoeken, wat overduidelijk fout van plein is. Artikel komt nu te laat aan en was als cadeau bedoelt.
14 mei 2024
Goedemorgen meneer van den Berg,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen.  Wat vervelend om te vernemen dat je een foutief artikel hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. Ik zie dat mijn collega hier druk mee bezig is, echter snap ik dat het wachten frustrerend is.  Wij willen er natuurlijk voor zorgen dat het goed opgelost word en dat je niet wederom het verkeerde artikel ontvangt als wij deze opnieuw verzenden, daarom gaat er helaa wat tijd overheen. Zodra er meer bekend is hoor je dit direct en gaan wij uiteraard een oplossing aanbieden.  Voor het ongemak wil ik je een kortingscode aanbieden t.w.v. 5% korting.  1055552F6A28B Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst.
ML
Ze blijven zich verschuilen achter het feit dat PostNL nog niets terug heeft laten weten ondanks dat ik aan 5 x contact met plein heb gehad en stukken heb aangeleverd en die nu al ruim 3 weken
Antwoord van Plein.nl
Goedemiddag Miranda, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat u deze ervaring hebt. Onze excuses hiervoor! Ik heb u een persoonlijke e-mail gestuurd met hierin een passende oplossing. Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
26 apr 2024
Ik kreeg de postcode op geen enkele manier ingevuld op het formulier..daarom moest ik dus 10 km. met de auto om het op de halen ...voor 2 setjes tandenstokers...in een mega grote doos..
26 apr 2024
Beste Jenny, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat het niet lukte met je postcode invoeren. Mocht dit een volgende keer voorkomen dan raden we je aan om even telefonisch contact met ons op te nemen zodat we direct met je kunnen meedenken waar dit aan zou kunnen liggen. Betreft de verpakking; we vinden het altijd erg fijn als klanten met ons mee willen denken. Uiteraard vinden wij aspecten rondom het milieu en duurzaamheid erg belangrijk. Daarom nemen wij je suggestie ter harte om ons inpakproces te verbeteren, zodat dit soort klachten niet meer voor zullen komen. Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je nog een fijne dag toe.
FB
Fe B.
Haaksbergen
vind het slecht dat je alleen 1 artikel (body lotion van Eucerin) kan bestellen en niet 2. Of een bulk, 12 stuks. Bij een bedrag van minder dan 35 euro moet je wel verzendkosten betalen.
Antwoord van Plein.nl
Goedemiddag,  Bedankt voor je beoordeling. Helaas heeft dit te maken met de voorraad van de artikelen. Mocht deze mogelijkheid er niet zijn, is er helaas te weinig voorraad van dat artikel op het moment. Excuses hiervoor.  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst.
19 apr 2024
Ik vindt dat ik best een goede klant ben. En nu ik een klein probleempje heb krijg ik geen antwoord op het bericht die ik twee april gestuurd heb. Heel jammer. Mevrouw Burgerhout
19 apr 2024
Beste mevrouw Burgerhout, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je geen reactie hebt gehad op je mail. Ik heb geprobeerd deze mail te zoeken maar ik kon geen mail van 2 april terugvinden. Misschien dat je deze kunt doorsturen in reactie op deze mail? Dan kan ik met je meekijken en je mail beantwoorden zoals het hoort. Alvast een goed weekend gewenst!