Plein.nl- Logo - Beoordelingen

Plein.nl

5.745 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.745 beoordelingen in totaal

4 mei 2024
Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

EP
Ester P.
WINTERSWIJK
20 aug 2024
Had 16 flacons olijfhandzeep besteld (dure uit frankrijk) Is nu al voor de 2 e keer geleverd in een hele slappe doos waarin alle flacons zomaar ingegooid zijn en waarbij sommige flacons de bovenkanten al kapot zijn. Dit kan ook tijdens het vervoeren gebeurd zijn maar als het het fatsoenlijk ingepakt was in een stevige doos was dit niet gebeurd. Ben wel blij dat plein dit nog verkoopt want je kunt het bijna nergens meer kopen
21 aug 2024
Beste, Bedankt voor je beoordeling, we hebben deze in goede orde ontvangen! Wat vervelend dat je bestelling beschadigd is aangekomen, onze excuses hiervoor. Graag ontvang ik een foto van de beschadigde producten en verneem ik graag hoeveel flesjes er beschadigd zijn geraakt. Alvast bedankt.
WK
Wilma K.
Gorinchem

SLECHTE SERVICE

Het duurde 6 dagen voordat m’n bestelling er was, het enige antwoord van de klantenservice was, dat ze een onderzoek in gingen stellenik bestel hier niet meer. Totaal geen oplossing geboden. Het was mijn probleem. Eenmaal geleverd, was de bestelling incompleet. Op m’n mail werd gereageerd dat terug betaling van het ontbrekende artikel volgt, ben benieuwd. Plein heeft hieronder gereageerd: 🤓🤓
Bestel 2+2 Prodent Tandpasta, druk op bestellen en krijg i.p.v 4 maar 2 tubes. Stuur een mail naar Plein dat ik er 2 i.p.v 4 heb gekregen. Krijg vervolgens een mail terug van Plein dat ik er 2 had moeten bestellen dan had ik er wel 4 gekregen. Snapt U de logika nog? Nou ik niet. O ja ze zouden mij uit coulance een klein bedrag terug storten. Ben benieuwd.
Antwoord van Plein.nl
Beste Roland, Bedankt voor je beoordeling, we hebben deze in goede orde ontvangen! Wat vervelend dat de actie niet duidelijk is overgekomen. Normaal gesproken, bij een 2+2 gratis actie, zou je inderdaad vier producten moeten ontvangen voor de prijs van twee indien je 4 artikelen in je winkelmandje plaatst. Echter had in dit geval als je dat op die manier gedaan had, bij je bestelling "besteld 4" gestaan. Ik zie dat je in dit geval er echt maar 2 besteld hebt. Dit is op de factuur ook zichtbaar. We kunnen daarom ook geen artikelen nazenden. Echter heeft mijn collega de korting van 50% wel voor je gecrediteerd. Zo heb je toch gebruik gemaakt van de 50% korting van de actie. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.
23 aug 2024
Grappig dat ik na een week van bestellen een mail krijg over of mijn bestelling bevalt en of ik tevreden ben over Plein Nou ik zou zeggen “ ik heb nog geen bestelling binnen 😂 en bij mijn post nl app is er nog geen tijdstip bekend en dat staat er ook al Een week 🙈 dus ben heel benieuwd naar mijn bestelling Plein 🤨
27 aug 2024
Beste Mara, Bedankt voor je beoordeling, we hebben deze in goede orde ontvangen! Ik zie dat mijn collega gisteren het bedrag heeft gecrediteerd, omdat het artikel niet meer op voorraad is. Voor je volgende bestelling wil ik je graag een korting aanbieden van 10%:  1034714C12462222896.  Nogmaals excuses voor het ongemak.  Fijne dag gewenst,

TWEE WEKEN MOETEN WACHTEN

Eerst een mail dat mijn bestelling is vertraagt en dan nog een week moeten wachten. En tot overmaat van ramp ook nog mijn bestelling niet bij de buren afleveren maar gewoon naar een afhaalpunt brengen die net gaat sluiten voor het weekend. Dus al met al twee weken moeten wachten op mijn bestelling.
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling, we hebbe deze in goede orde ontvangen! Wat vervelend dat de levering van je bestelling zoveel tijd in beslag heeft genomen, onze excuses hiervoor. Voor het ongemak heb ik een korting van 5% verrekend op je factuur. Dit bedrag ontvang je binnen enkele werkdagen bijgeschreven op je rekeningnummer. Nogmaals excuses voor het ongemak, Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.