Plein.nl- Logo - Beoordelingen

Plein.nl

5.748 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.748 beoordelingen in totaal

4 mei 2024
Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

27 aug 2024

Ander product dan de foto toont.

Op de foto een anti muggen stekker met schakelaar. Dit was de reden dat ik dit product heb besteld. Geleverd werd een anti muggen stekker zonder schakelaar. Vervelend. Nu moet de stekker elke dag worden verwijderd en worden opgeborgen.
28 aug 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling, we hebben deze in goede orde ontvangen! Wat vervelend dat je een ander artikel hebt ontvangen. Het artikel stond fout op onze website, deze is inmiddels aangepast.  Voor je volgende bestelling wil ik je graag een korting aanbieden van 10% 10347142D76FF500642 Excuses voor de verwarring, fijne dag gewenst.
Ik heb besteld Caro Croc voor kittens en ik krijg lams ?zitten hier de zelfde voedings stoffen in daarom had ik Caro Croc besteld, maar ik krijg lams, beetje raar, vertel me waarom dat is
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling.  Wat vervelend om te horen dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. Graag ontvangen wij een foto van de EAN (streepjescode) die op de achterkant van het ontvangen artikel vermeld staat en een foto van de voorkant, zodat we dit voor je kunnen nakijken en oplossen. Graag ontvangen we ook het ordernummer waar het om gaat. Alvast bedankt voor je reactie!

Bestelling niet compleet

Ik heb artikel besteld met gratis navulling erbij zo staat in de omschrijving maar de navulling heb ik niet ontvangen gelijk mailtje gestuurd maar ik heb de navulling nog niet ontvangen.
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling, we hebben deze in goede orde ontvangen! Mijn collega heeft afgelopen zaterdag aan de desbetreffende afdeling gevraagd of dit product nagezonden kan worden. Hier hebben wij nog geen terugkoppeling van gehad. Mochten wij een terugkoppeling ontvangen, nemen wij z.s.m. contact met je op! Bedankt voor je geduld. Fijne dag gewenst.
20 aug 2024
De bestelling is door iemand (niet op ons adres) geweigerd en dus teruggestuurd. Mail gestuurd naar de klantenservice maar tot op heden niets gehoord. Hopelijk gebeurd dat snel.
21 aug 2024
Beste Lisan, Bedankt voor je beoordeling, we hebben deze in goede orde ontvangen! Wat vervelend dat je pakket retour is gestuurd, onze excuses hiervoor. Ik heb zojuist een nieuwe order klaargezet voor verzending. Zodra je pakket ons magazijn verlaat ontvang je hiervan de track en trace. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. Fijne dag gewenst.
26 aug 2024
Heb bestelling niet ontvangen. Trunkrs heeft bestelling teruggestuurd. Zegt dat ze tot twee keer toe probeerden te bezorgen , maar hebben gewoon niet aangebeld. Was wel thuis.🤨🤨
27 aug 2024
Beste Mieke, Bedankt voor je beoordeling, we hebben deze in goede orde ontvangen! Je pakket is retour gestuurd naar onze webshop, wegens beschadiging. Ik heb zojuist een nieuwe zending klaargezet, zodra je pakket ons magazijn verlaat ontvang je hiervan de track en trace. Excuses voor het ongemak. Fijne dag gewenst,
MM
Marleen M.
Den Haag
4 sep 2024
Een oogpotlood zat in een a4 formaat doos dat niet door de brievenbus paste. Een bubbel envelop was beter geweest. Het beïnvloed de ervaring behoorlijk
5 sep 2024
Beste,  Bedankt voor je beoordeling, we hebben deze in goede orde ontvangen! We vinden het altijd erg fijn als klanten met ons mee willen denken. Uiteraard vinden wij aspecten rondom het milieu en duurzaamheid erg belangrijk. Daarom nemen wij je suggestie ter harte om ons inpakproces te verbeteren, zodat dit soort klachten niet meer voor zullen komen. Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je nog een fijne dag toe.
2 sep 2024

Prijs was goed maar verzending minder

Prijs was goed. Verzending was helaas minder. Artikelen waren niet goed verpakt waardoor er wat lekkage was.
2 sep 2024
Goedemorgen Sven, Bedankt voor je beoordeling, we hebben deze in goede orde ontvangen! Wat vervelend dat je pakket niet in goede orde is afgeleverd. Excuses hiervoor. Graag verneem ik welke artikelen er beschadigd zijn geraakt, zou je hiervan een foto willen bijvoegen? Alvast bedankt,
27 aug 2024
Ik krijg van jullie de vraag of ik een review wil schrijven maar heb de bestelling nog niet eens binnen.
27 aug 2024
Beste Henk, Bedankt voor je beoordeling, we hebben deze in goede orde ontvangen!  De track en trace geeft aan dat je pakket wordt geleverd op onderstaand PostNL - Punt. https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SSHOP655031650-NL-1402NK?language=nl Excuses voor het ongemak.
31 aug 2024
Alle flessen en potten waren in 1 doos door elkaar gemikt, dop was eraf, deuken in de verpakking
2 sep 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling, we hebben deze in goede orde ontvangen! Graag ontvang ik je ordernummer en foto`s van het ontvangen pakket. Alvast bedankt,

Spam

Bestel je iets, krijg je gelijk weer een mail met het verzoek voor een review. Spam dus.
28 aug 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling, we hebben deze in goede orde ontvangen! Het spijt me om te horen dat je onnodig mail ontvangt, ik heb je direct afgemeld voor eventuele berichten. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.
22 aug 2024
Ik heb mijn pakket na een week nog steeds niet ontvangen..
22 aug 2024
Beste Trienke, Bedankt voor je beoordeling, we hebben deze in goede orde ontvangen. Ik heb zojuist een onderzoek opgestart bij PostNL, omdat je pakket nog steeds niet geleverd is. Onze excuses hiervoor. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen, nemen wij z.s.m. contact met je op. Fijne dag,
4 sep 2024
Heb me bestelling nog steeds niet binnen
5 sep 2024
Goedemorgen, Heb je je pakket inmiddels ontvangen? Zo nee zou je dan het ordernummer willen doorgeven dan kijk ik met je mee. We zien je reactie graag tegemoet.
De bezorging was super slecht
Antwoord van Plein.nl
Beste Marco, Bedankt voor je beoordeling, we hebben deze in goede orde ontvangen! Wat vervelend dat de bezorging niet naar wens verliep. Bij onze bezorgpartner was het de afgelopen weken erg druk. Hierdoor was er wat vertraging. Onze excuses hiervoor! Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, dan verneem ik het graag!
11 aug 2024
Hele fijne webshop! Kwam er laat in de avond (rond 22:30) pas achter dat het voer van mijn hond op was, vol in de stress en kwam terecht bij plein.nl. Er stond voor 23:59 besteld, volgende dag in huis. Echter was mijn ervaring daarmee altijd anders bij andere webshops. Bij plein was het ook echt de volgende ochtend al in huis. Super blij mee! Een gebruiksvriendelijke en overzichtelijke webshop en Snel verzonden. Zeker voor herhaling vatbaar!
29 jul 2024
ik bestel vaak via plein en ben altijd tevreden. Bij mijn vorige bestelling was ik wel teleurgesteld. Ik had Amondo besteld voor mijn familie in Suriname maar ik kreeg de bestelling van iemand anders, doos met vitaminen. Ik was wel een beetje teleurgesteld maar werd netjes behandeld door plein. Ik moest een formulier invullen en ze gaan onderzoeken waar mijn bestellng heen is gegaan. Omdat de bestelling niet goed was gegaan betekent het niet dat ik niet meer via plein ga bestellen. Ik ben erg tevreden en zal zeker weer een bestelling plaatsen.
DV
DM V.
Santpoort-noord
18 aug 2024
Een geweldige transportmand. Ruim, stevig en veilig. Bovenkant kan over de lengte open en aan de voorkant het deurtje. Beide kunnen ook op slot. De dieren kunnen rondom naar buiten kijken. Makkelijk te reinigen. Maat S voor de kat. Ze kunnen er languit liggen😺😸 Ik heb 2 van deze transport manden voor mijn katten. Recentelijk een 2e aangeschaft. Een klein hondje zou ook er ook in kunnen. Het in elkaar zetten ging goed, als je goed naar het voorbeeld kijkt. Deze transport manden vind ik een aanrader.
LW
Liana W.
Maasbree
27 jul 2024
Goede prijzen en snelle levering. Maar ik heb 2 verbeterpunten nl als ik shampoo of iets dergelijk bestel is het al 2x voorgekomen dat ik lekkage had omdat alles los in een te grote doos zit. En als ik 40 zakjes nat kattenvoer bestel zit er zo'n grote doos om dat hij niet in de pakketkast past en brengt post.nl het pakket naar een veel verder gelegen post.nl punt in een ander dorp dus die bestel ik niet meer helaas☹️
11 aug 2024
Bestellen, betalen en levering gaat vlot. Had vaatwas poeder en wasmiddel besteld. 2 maal 4 flacons. Het wasmiddel was gaan lekken in de doos. Klantenservice gebeld, zonder enig probleem kreeg ik de waarde van 1 flacon wasmiddel retour maar helaas geen enkel woord over hoe zo iets in de toekomst te voorkomen. Gezien de wijze van verpakking moet dit makkelijk te voorkomen zijn.
10 aug 2024
De bestelling was prima ben heel tevreden ( levering van post nl was niet goed zou de bestelling maandags krijgen eerst voor de middag topen was +/- 2 uur ben er voor thuis gebleven toen kreeg ik om half 2 bericht dat post nl niet op tijd kon leveren zou bericht krijgen wanneer ik het kan afhalen bij afhaalpunt kreeg volgende dag bericht dat ik het kan afhalen bij bruna nederweert )
2 aug 2024
Met Plein ben ik zeer tevreden, maar niet met Post Nl, pakje zou thuis bezorgd worden, was de hele dag thuis, toch is het naar een ophaalpunt verzonden, heb geen auto. en moet nu met de bus helemaal naar de Theresiastraat, ben daar niet blij mee. Hopelijk kan iemand mij naar het ophaalpunt brengen want met dit warme weer red ik het niet om naar de bushaltes te lope.