Kaasmagazijn.nl- Logo - Beoordelingen

Kaasmagazijn.nl

1.103 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.531 beoordelingen in totaal

18 okt 2023
De kaas is super lekker .plastic haalt Wij vinden de kaas welke dan ook lekkerde dan van de kaasboer. En super snel geleverd. Heel erg goed verpakt de kaas wordt vacuüm verpakt en voor ieder stuk kaas krijg je er een kaas papier bij alsje die uit het

Kaas is perfect! Maar als je verschillende soorten koopt, is het moeilijk uit elkaar te houden. Sticker zo fijn zijn. En, kaas gekocht voor een chef in zweden, gevraagd om een Engelstalige uitleg, over de kazen, ook voor eventuele levering, zat er helaas niet bij, jammer

Beoordelingen voor Kaasmagazijn.nl

24 mei 2024
23 mei 2024
23 mei 2024
6 jun 2024
Vind de oude komijnen kaas erg zout.
18 okt 2023

De kaas is super lekkere kaas.

3 mei 2024
Graag etiketten op de ingepakte kaas , welke soort kaas op elke blok .want nu weet ik niet welke ik eet .
JH
jos . H.
Geeste
Ik woon al 16 jaar in Duitsland en ben dol op overjarige brokkelkaas. Hier is alleen jonge en jongbelegen Gouda te krijgen, met enig geluk nog old amsterdam in plakjes. Mijn bestelling is super verlopen, snel , goed verpakt en zelfs ietsje méér ( zoals we dat kennen in de kaaswinkels in Nederland ) Het heeft mijn verwachting overtroffen, zeker voor herhaling vatbaar :-)
18 feb 2024
Alles de service de kwaliteit ! Echt voor iedereen een aan reader wij zijn super tevreden wij bestellen al een hele poos bij hun en wij zijn ergprecies op welke kaaswijwillen als tegen goede kwaliteit of prijs en of service is dan zijn we zo weg maar dat ist bij de kaas magazijn zekers wel dus mensen als je kaas wolkoopbij hun en nog eensnelleservice ook!!!!
18 mei 2024
Kaas is (normaal gesproken) heerlijk, snel verzonden. Helaas neemt de vervoerder (PostNL) het niet zo nauw met de levering. Gevolg: ipv de neerzettoestemming in mijn schuur te gebruiken had de vervoerder de kaas voor mijn voordeur neergegooid en heeft de kaas de hele middag in de bloedhete zon gestaan en leek de kaas meer op smeerkaas, helaas.
Super! Bestel elke 2 weken kaas en wordt goed verpakt vacuüm en kaaspapier erbij. Vond laatst kleine korreltjes in de belegen kaas en melding gemaakt omdat ik dat nog nooit in kaas had bespeurd en kreeg uitleg hierover. Bij een volgende bestelling 2 stukjes kaas kado, zo attent, dus heel tevreden.
20 mrt 2024
Na de eerste keer foutje bedankt netjes opgelost,de nazending is hier afgeleverd maar door een van de medebewoners gejat,ik zit in een klooster met 70 appartementen en alle pakketten worden in de hal gezet,dus daar kan kaasmagazijn niks aan doen.ik hoop dat de dief erin stikt.
Snelle en nette levering, bij ieder stuk kaas zit een los vel kaaspapier. Ook zit de kaas vacuüm verpakt. De kaas is lekkerder en goedkoper dan uit de supermarkt, ze hebben leuke aanbiedingen. Ook zijn het aardige mensen. Het is wel duidelijk dat ik tevreden ben :-))