Kaasmagazijn.nl- Logo - Beoordelingen

Kaasmagazijn.nl

1.103 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.531 beoordelingen in totaal

18 okt 2023
De kaas is super lekker .plastic haalt Wij vinden de kaas welke dan ook lekkerde dan van de kaasboer. En super snel geleverd. Heel erg goed verpakt de kaas wordt vacuüm verpakt en voor ieder stuk kaas krijg je er een kaas papier bij alsje die uit het

Kaas is perfect! Maar als je verschillende soorten koopt, is het moeilijk uit elkaar te houden. Sticker zo fijn zijn. En, kaas gekocht voor een chef in zweden, gevraagd om een Engelstalige uitleg, over de kazen, ook voor eventuele levering, zat er helaas niet bij, jammer

Beoordelingen voor Kaasmagazijn.nl

Ich habe mich gefreut, daß der Käse eingeschweißt ist und Verpackungspapier beigefügt war. Es wäre aber schöner gewesen, wenn bei der Menge, die ich gekauft habe, mehr von dem Verpackungspapier dabei gewesen wäre. Lieferung hat prompt und gut geklappt.
Prima verpakt zeer zorgvuldig in vacuüm en genoeg kaaspapier om het na openen te bewaren verzending via post-nl verloopt uitstekend. Je proeft de versheid echt van de kaas de omschrijving die je moet helpen is zeer goed. Ik zeg top kaasmagazijn!
AB
28 okt 2023
Heerlijke kaas! Deze keer graskaas, boeren oud en jonge komijnekaas besteld. Allemaal even lekker. Per stuk gevacumeerd, dus langere tijd houdbaar. En voor iedere stuk kaas papier om in de koelkast te bewaren als verpakking eenmaal open is.
SV
Sofie V.
Belgie
18 jan 2024
Supergoed verpakt, ruim teveel afgesneden , 100g meer per 500 gram is heel gul. Ok het is niet goedkoop maar niet te vergelijken met kaas uit de supermarkt. Bestel met een gerust hart bij kaasmagazijn, u zal er geen spijt van hebben 👍💗
Netjes verpakt, echter naamlabel welke kaas er in de seal zit, maakt het soms moeilijk om onze favoriete kaas te herkennen om opnieuw te bestellen. Terugkerende klanten een korting geven? Ik blijf bestellen omdat de kaas heerlijk is.
HU
27 okt 2023
Leveren kwaliteit alles netjes vacuüm verpakt met bijbehorend kaaspapier en dat binnen de gestelde en afgesproken leveringstermijn via Post.nl enige minpunt zou en kan zijn het te hoge minimum bestelbedrag voor gratis thuisbezorging!
DB
Dieter B.
Herentals
Als ik een bepaald iemand, PostNL, in de opmerkingen als foute leveranceer kennmerk en mijn zending alleen via DHL zou behandelt werden, dan moet kaasmagazijn.nl da rekening met houden. Bij de laatste levering weer fout gegaan.
RB
R. B.
Nidda
28 jan 2024

Große Auswahl, Top Qualität

Kaasmagazijn.nl ist ein sehr guter Onlinehandel mit einem sehr großen Sortiment und einer TOP-Qualität. Die Lieferzeiten sind sehr kurz und die Ware ist einwandfrei vakuum eingeschweißt. Absolute Empfehlung!!!

Een feest voor kaasliefhebbers! 🧀

De kazen waren topkwaliteit en de levering was snel. De variëteit aan kazen en de zorgvuldige verpakking hebben zeker bijgedragen aan een positieve ervaring. Ik kijk uit naar mijn volgende bestelling.
De kaas en de verpakking is super net zoals de levering echter geef ik toch maar 4 sterren. Ik mis op de verpakking welke kaas het allemaal is. Als dit nog geregeld kan worden dan absoluut 5 sterren
27 jan 2024
Super snelle levering en na vragen zijn de kazen benoemd om onderscheidt te kunnen maken. Nu nog sticker met verpakking dstum dan alles compleet. Bljjd deze kwaliteit en prijsverhouding houden
17 dec 2023
Heerlijke kazen. Mooi assortiment. We'll spierballen we heel graag de lessen bestikkerd zien zodat zichtbaar is zodat zichtbaar is om welke kazen het gaat. We bestellen nl altijd meerdere.
BV
Betty V.
Eastermar

Prima levering en kwaliteit

2 verschillende soorten kaas besteld, in totaal 4 stukken. Beide soorten goede kwaliteit, alle stukken keurig geseald en geleverd met echt kaaspapier. Levering was vlot en keurig verpakt.
1 okt 2023
De kaas is uitstekend, ik vind alleen de verzendkosten te duur. Ik denk ook dat ik niet meer ga bestellen want ik heb een AOW . En voor de 6,95 verzendkosten kan ik weer wat anders kopen.
Vooral de heerlijke kaas, een heel verschil met de supermarkt. En een hele nette prijs, plus hele snelle en net verpakte bezorging! Ik gebruik het ook voor onze hapjes. Ga zo door!!

Beste kaas…

Ik kom uit België en hier heb ik online Kaasmagazijn ontdekt.Beste kaas ooit , netjes vacuüm verpakt en ook voordeliger dan in België.Enige minpunt , graag etiket op verpakkingen .

uitstekend, een aanrader

Kwaliteit, smaak van de kaas is uitstekend. Bijvoeging van kaaspapier om te bewaren. De verpakking van de stukken. Er is gewoon aandacht aan besteed. Echt een aanrader. Veel keuze.
KM
Karin M.
Kontich

Een aanrader!

Het was de eerste keer dat ik een bestelling plaatste. Correcte levering, stevig verpakt. De kaas , echt lekker! We houden van kaas maar deze is uitzonderlijk lekker! Een aanrader.

Altijd goed!

Heb inmiddels al meerdere bestellingen gedaan, ook voor familie in het buitenland waar het ook keurig geleverd wordt. Altijd tevreden zowel over prijs als levering en kwaliteit 👍
18 nov 2023
Het is volgens mij een goed en betrouwbaar bedrijf. En ook als niet alles helemaal goed gaat zorgen ze voor een nette oplossing. Ze geven ook eerlijk aan wat de oorzaak was.