Kaasmagazijn.nl- Logo - Beoordelingen

Kaasmagazijn.nl

1.103 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.531 beoordelingen in totaal

18 okt 2023
De kaas is super lekker .plastic haalt Wij vinden de kaas welke dan ook lekkerde dan van de kaasboer. En super snel geleverd. Heel erg goed verpakt de kaas wordt vacuüm verpakt en voor ieder stuk kaas krijg je er een kaas papier bij alsje die uit het

Kaas is perfect! Maar als je verschillende soorten koopt, is het moeilijk uit elkaar te houden. Sticker zo fijn zijn. En, kaas gekocht voor een chef in zweden, gevraagd om een Engelstalige uitleg, over de kazen, ook voor eventuele levering, zat er helaas niet bij, jammer

Beoordelingen voor Kaasmagazijn.nl

WV
willy v.
Antwerpen berchem
14 mei 2024
de eersteklas kazen,vlugge levering, de enorme keuze op de website, het leveren aan de meest hychienische regels! een top winkel!
20 mrt 2024
Heerlijke kaas en betaalbaar en super snel geleverd en blijft lang goed en dat kan je van de supermarkt plastic kazen niet zeggen
RR
Rainer R.
Wittenberge
Sehr schnelle Lieferung, Man könnte die Produkte irgendwie kennzeichnen damit man die Stücke besser zuordnen kann. Vielen Dank
8 nov 2023
Gevraagd om op de bestelde kaas .Om welke bestelde kaas het gingen dit werdt zonder moeite gedaan . Is toch een stuk service.

Topbedrijf

Snelle levering, zeer goede kwaliteit, voordelig prijsniveau, lang houdbaar door vacuüm verpakking. Heb al een paar besteld.
3 mrt 2024

Heerlijke kaas, super kwaliteit!

Heerlijke kaas, snel geleverd! Ook van de verzending word je goed op de hoogte gehouden! Wij blijven bestellen bij jullie!!
HB
Helma B.
Remscheid
Super schnelle Lieferung, sehr leckerer Käse 🧀 gut verpackt!! Ich werde sicherlich wieder bestellen. Frohe Weihnachten 🤶 🎄
8 nov 2023
Ik ben HEEL tevreden met jullie echt een 10 voor de goede zorg ziet er altijd heel netjes optijd en altijd op tijd binnen
Heerlijke verse kaas.zo is hij in de super markt niet.prijs is goed.niet te duur.netjes verpakt en bezorgd.ook nog snel.

Makkelijk, snel en goede kaas

Mooie niet te grote stukken, keurig verpakt en een snelle levering met kaas papier om het na gebruik weer in te pakken.
20 jan 2024
Heeft alle soorten kaas, wordt snel Verzonden, vacuüm verpakt en extra speciaal kaaspapier erbij ik ben zeer tevreden!
HV
Hester V.
Boxmeer
30 dec 2023
Hele lekkere kaas. Snel geleverd en alles vacuüm verpakt. Dus lekker lang vers. Ik ga de volgende keer weer bestellen.
23 dec 2023
Die Bestellung war super einfach und die Lieferung erfolgte sehr schnell. Ich bin mit allem außerordentlich zufrieden.
20 mei 2024
De kaas is heerlijk !!! maar als jullie deze verzenden ,dan graag een koelelement erbij doen zodat die gekoeld blijft
Ben heel tevreden met jullie kaas. Fijn gesield en met bij geleverd kaaspapier Kaas van goede kwaliteit en lekker ook.
13 okt 2023
Lekkere kazen, levering niet thuisgebracht door PostNL, altijd in afhaalpunt. Doen de moeite niet om thuis te leveren.
14 mei 2024
De bestelling was keurig verpakt en snel verzonden. En de kaas,,,,, zo lekker, vooral de heerlijke oude brokkelkaas.
Goede service, omdat het naar het buitenland verzonden moest worden hadden we het snel in huis. Een aanrader waard.👍👌
HB
Helma B.
Remscheid
Sehr leckere 🧀 Sorten. Habe schon zum 2ten mal bestellt. Schnelle Lieferung, super verpackt. Werde wieder bestellen.
12 okt 2023
Het is heel fijne shop en ze sturen het altijd snel op en de kaas is excellent,een aanrader en blijf ook vaste klant.