Kaasmagazijn.nl- Logo - Beoordelingen

Kaasmagazijn.nl

1.103 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.531 beoordelingen in totaal

18 okt 2023
De kaas is super lekker .plastic haalt Wij vinden de kaas welke dan ook lekkerde dan van de kaasboer. En super snel geleverd. Heel erg goed verpakt de kaas wordt vacuüm verpakt en voor ieder stuk kaas krijg je er een kaas papier bij alsje die uit het

Kaas is perfect! Maar als je verschillende soorten koopt, is het moeilijk uit elkaar te houden. Sticker zo fijn zijn. En, kaas gekocht voor een chef in zweden, gevraagd om een Engelstalige uitleg, over de kazen, ook voor eventuele levering, zat er helaas niet bij, jammer

Beoordelingen voor Kaasmagazijn.nl

JB
Johan B.
Uplengen
Ik woon in Duitsland, binnen 5 dagen was de kaas aangekomen. Goed verpakt en super lekker. En dat ook nog eens voor een mooie prijs. Ik ben vanaf nu vaste klant
De productenAlleen jaerzien mijn werkzaamheden vaak niet thuis.Daaromvermel mag aan de buren afgeven.Is niet gedaan e stond ook niet op de verznd sticker. Jammer!
8 okt 2023
De kaas smaakt super goed alleen ze waren 1 stuk kaas vergeten toe te voegen bij mij bestelling,maar dat word bij de volgende bestelling door Jasper op gelost
RR
Roland R.
OUDENAARDE
Een probleem met Post Nl hebben zelf geen tijd om te wachten.bellen pakket op de grond en zijn weg.vind dat niet verantwoord er worden dan pakketten gestolen
TA
Thorsten A.
Sennestadt

Kaasmagazijn.nl.

Kaasmagazijn.nl is de beste die er is, ik heb daar al 4 keer Kaas besteld, ik ben super tevreden over de levering, ik zal Kaasmagazijn.nl zeker aanbevelen.
24 mrt 2024
Stuk voor stuk prima kazen. Ik heb slechts van één ding spijt; ik heb van de Maasdammer maar één kilo besteld in plaats van vijf..wat een topkaas is dat👌
Heerlijke kaas !!! Alle dagen een stukje en je bent gelukkig !!! Een goeie service en altijd alles in orde !!! Vlug in huis en professioneel verpakt !!!
30 sep 2023
Snelle levering, lekkere kazen . Eigenlijk alles super goed maar misschien etikettering Meg datum en soort maar daar zijn ze mee bezig hoorde ik.
WD
Wim D.
Enschede
13 apr 2024
Prima kwaliteit Altijd snelle levering en een prima kwaliteit. Nog een pré is het meegeleverde kaaspapier waardoor het product langer vers blijft.
Kaasje voor het baasje.Mooi verpakt en vooral de lekkerste kaas wat ik ooit heb geproefd , echt lekker en goedkoper dan in de Belgische winkels.
CL
Conny L.
Gladbeck
26 apr 2024

Super schnelle Lieferung, lecker

Super schnelle Lieferung, beide Sorten die bestellt wurden sind absolut lecker. da kann kein "normaler" Supermarkt Käse mithalten. Empfehlung.
18 feb 2024
Mooi assortiment, redelijke prijzen, heerlijke kaas, vandaag besteld, morgen in huis. Heb hier al menig keer besteld, tot volle tevredenheid!
23 apr 2024
De goede verpakking ,met kaaspapieren en info over houdbaarheid. Minder vond ik de prijs. Toch aan de prijzige kant, hartelijke groet, Ineke
RB
R. B.
Nidda

Zeer goede online retailer

Grote keuze aan kazen, smaken van zeer goede kwaliteit, goede prijzen, zeer goede verpakking en snelle levering. Zeer goede online retailer!!

Kwaliteit kaas !

Vlot bestellen, snelle levering en top kazen meer heb ik niet nodig! Doe zo verder en tot de volgende aankoop, bedankt aan gans jullie team!
MV
Martine v.
Harderwijk

Heerlijke kaas, snelle bezorging.

Kaas is heerlijk en de bestelling werd snel geleverd. Fijn dat alles gevacumeerd is en lang houdbaar. De hele familie is blij met de kaas!
10 mrt 2024

toppie

kaas was zeer goed verpakt alleen benaming op de verpakking is fijner met bv naam sticker erop. verder snel geleverd en heerlijke kazen
CB
christian B.
Vilvoorde
27 jan 2024
2 de bestelling op 4 dagen tijd, werk collega ook aangeraden, steeds top, ga waarschijnlijk vaste klant worden op regelmatige tijdstip
Ik ben heel blij met jullie kaas is lekker ik heb het aan familie en vrienden door gegeven en ze zijn ook klant geworden bij jullie

Voor een mooie prijs heerlijke kaas.

Mede door de leuke aanbiedingen en betaalbare prijs een lekker stukje kaas op tafel. Ga zo door en kom op met die mooie aanbiedingen.