Biogroei.nl- Logo - Beoordelingen

Biogroei.nl

1.581 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.234 beoordelingen in totaal

18 aug 2024
Enkele maanden terug had ik, op aanraden van een vriend, de Stenema aaltjes gekocht gezien ik last had van rouwvliegjes. Nadat ik de handleiding meermaals had doorgelezen, heb ik de aaltjes toegepast zoals op de verpakking stond. Zes weken later had ik nog steeds last van rouwvliegjes, en heb ik op meerdere momenten contact opgenomen met de klantenservice van BioGroei. Na een grondige analyse was de conclusie dat ik aan sommige planten te veel water had gegeven, waardoor de larven van de rouwvliegjes in die planten de overhand hadden. Dit verwarde me een beetje gezien de handleiding benadrukte om de potgrond vochtig te houden (ik gaf de planten ook alleen water wanneer de grond bovenaan droog aanvoelde). Bij deze wil ik dan ook vermelden dat de instructies voor de Stenema aaltjes ietwat specifieker zouden kunnen zijn, bijv. door te vermelden dat de potgrond bovenaan droog mag zijn terwijl de potgrond dieper onderaan nog steeds nat moet aanvoelen. In ieder geval bood de klantenservice van BioGroei mij een zeer vriendelijke oplossing: ik kon nogmaals de aaltjes bestellen (kosteloos!) en tegelijkertijd ontving ik specifiekere instructies om de aaltjes toe passen. Na de aaltjes een tweede keer te hebben toegepast, herken ik geen enkel rouwvliegje meer in mijn woning! Conclusie: wanneer de aaltjes correct zijn toegepast, is dit een topproduct! Sowieso prijs ik de klantenservice van BioGroei.

20 aug 2024
Ik vond het een beetje moeilijk aanbrengen. Toen ik het zakje helemaal had leeggeschud zag ik dat er nog allemaal mades achter waren gebleven in het zakje. Heel voorzichtig geprobeerd om ze alsnog eruit te halen. Helaas hebben ze dit niet allemaal overleefd. Op de plant blijven ze ook moeilijk zitten. Kan nog niets zeggen over de werking. Zie nog niets gebeuren. Het is een Clivia die onder de wolluis zit.

Beoordelingen voor Biogroei.nl

9 jun 2024
Je krijgt doosjes met larven van lieveheersbeestjes thuisgestuurd. Ze zijn zeer moeilijk uit de doosjes te halen omdat ze zo fragile. Je krijgt er maar weinig levend uit en dan moet je ze ook nog met wat papiersnippers in een heel klein papieren zakje stoppen. Niet te doen! Ik koop ze niet meer.
10 jun 2024
Hallo Martine, bedankt voor je review. Het uitzetten van Adalia, larven van lieveheersbeestjes kan je op verschillende manieren doen, je kan ze rechtstreeks op het blad uitzetten of gebruik maken van de bijgeleverde papieren zakjes. Persoonlijk gebruik ik een kleine koffielepel om ze uit het doosje te halen. Ik raap voorzichtig met mijn koffielepel de papiersnippers (waar ze zich in verstoppen) op. En de laatste larven dat eventueel nog in het doosje zijn, kan je ofwel met een penseeltje oppikken ofwel kan je het doosje even omgekeerd op het einde van je plant/tak plaatsen tot de laatste larven eruit zijn gekropen. Ik stuur je zo dadelijk nog een mailtje om te zien hoe we je eventueel nog kunnen verder helpen. Met vriendelijke groet, Sabrina van Biogroei
30 mei 2024

Twee keer besteld, niet erg effectief

Het is de tweede keer dat ik deze Stenema bestel, de eerste keer was het effect niet zo goed als geadverteerd, en deze keer is het nog erger, er zijn veel meer muggen dan voordat ik het gebruikte!
31 mei 2024
Hallo Martin, bedankt voor je review. Na het toepassen van de aaltjes, kan het soms gebeuren dat de eerste dagen erna er nog veel rouwvliegjes zijn. Nadien gaat dit verminderen. Om de volwassen rouwvliegjes te vangen kan je ook nog extra gele vangplaten in je planten doen. Daar blijven de rouwvliegjes dan aan plakken en kunnen deze al geen nieuwe eitjes leggen. We sturen je ook nog apart een mailtje om dit samen met jouw even te bekijken. Mvg, Sabrina van Biogroei
25 mei 2024
Het product is goed weet ik uit eerdere bestellingen. De aflevering is om te janken ligt waarschijnlijk wel aan dhl. Woensdag besteld vandaag zaterdag en het is er nog niet!
27 mei 2024
Hallo Gertjan, Bedankt voor de positieve feedback van onze Stenema en onze excuses dat dit pakje vertraging heeft. Zoals je eerder deze morgen via mail besproken hebt met mijn collega, gaan we dit samen spoedig oplossen. Mvg, het Biogroei-Team
1 jun 2024

Larven van lieveheersbeestje dood

Larven van lieveheersbeestje besteld. De meeste waren al dood bij aankomst, misschien kwam dat door het Pinksterweekend en hebben ze te lang in het vervoer gezeten.
3 jun 2024
Hallo Yvette, bedankt voor je berichtje. Ik heb dit even nagekeken en je pakje is pas na het Pinksterweekend vertrokken van bij ons - op Dinsdag 21/05 en op 22/05 bij jouw in de brievenbus bezorgd. We zullen via mail contact opnemen met jou om deze situatie even samen te bekijken. Mvg, Sabrina van Biogroei
25 mei 2024
Het is een pakketje dat in de brievenbus past. Had dus in een enveloppe verstuurd kunnen worden. Had dus geen €4.95 aan verzendkosten hoeven te kosten.
27 mei 2024
Hallo Wil, bedankt voor je feedback. Een pakje krijgt altijd hoger prioriteit dan een gewoon briefwisseling, zou ontvang jij sneller deze levende producten. De snelheid van levering bij levende producten heeft altijd voorrang. Mvg, Sabrina van Biogroei
15 jun 2024
keurig geleverd en communicatie was ook goed alleen een summiere gebruiksaanwijzing in combinatie met de sproeier die ik ook kocht
17 jun 2024
Hallo Jan, kunnen we je eventueel nog verder helpen bij het gebruik van de Nematodenspuit? Je kan ons graag bellen en/of een mailtje sturen naar: info@biogroei.nl. Aarzel niet om ons te contacteren en we bekijken dit samen met jou. Mvg, Sabrina van Biogroei
21 jun 2024
Bestelling was snel geleverd. Meteen larven uitgezet. Helaas zaten er wel een heel aantal dode larven in het bakje.
21 jun 2024
Hallo Akke, bedankt voor de review en onze excuses hiervoor. We gaan je apart een mail versturen om dit zo snel mogelijk op te lossen voor jou. Mvg, Sabrina van Biogroei
5 jun 2024
Als je aaltjes besteld tegen rouw vliegen. En dinsdags geleverd krijgt. Weet je niet op woensdag of het werk of niet
5 jun 2024
Hallo Arjen, dat is waar vooral ook dat de Stenema aaltjes tot 4 weken werkzaam zijn in de grond. Je kan ons graag op de hoogte houden van de evolutie en als je nog vragen hebt aarzel zeker niet om ons te contacteren (kan ook via tel of email: info@biogroei.nl). Mvg, Sabrina van Biogroei
19 jun 2024

DHL ZEGT PAKKET NIET BEZORGD

DHL ZEGT PAKKET BEZORGD, MAAR IK HEB NIKS ONTVANGEN
19 jun 2024
Hallo Han, bedankt voor de review. Vervelend dat je dit nog niet hebt ontvangen, volgens de DHL tracking is het vandaag in de brievenbus bezorgd. We mailen je zo dadelijk om dit samen met jou te bekijken. Blijkbaar is hier iets fout gelopen tijdens het transport. We lossen dit samen met jou op. Mvg, Sabrina van Biogroei
29 mei 2024
Later is nog te vroeg om n beoordeling te geven
3 jun 2024
Je kan ons graag op de hoogte houden Willie, succes met de larven!