Biogroei.nl- Logo - Beoordelingen

Biogroei.nl

1.581 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.234 beoordelingen in totaal

18 aug 2024
Enkele maanden terug had ik, op aanraden van een vriend, de Stenema aaltjes gekocht gezien ik last had van rouwvliegjes. Nadat ik de handleiding meermaals had doorgelezen, heb ik de aaltjes toegepast zoals op de verpakking stond. Zes weken later had ik nog steeds last van rouwvliegjes, en heb ik op meerdere momenten contact opgenomen met de klantenservice van BioGroei. Na een grondige analyse was de conclusie dat ik aan sommige planten te veel water had gegeven, waardoor de larven van de rouwvliegjes in die planten de overhand hadden. Dit verwarde me een beetje gezien de handleiding benadrukte om de potgrond vochtig te houden (ik gaf de planten ook alleen water wanneer de grond bovenaan droog aanvoelde). Bij deze wil ik dan ook vermelden dat de instructies voor de Stenema aaltjes ietwat specifieker zouden kunnen zijn, bijv. door te vermelden dat de potgrond bovenaan droog mag zijn terwijl de potgrond dieper onderaan nog steeds nat moet aanvoelen. In ieder geval bood de klantenservice van BioGroei mij een zeer vriendelijke oplossing: ik kon nogmaals de aaltjes bestellen (kosteloos!) en tegelijkertijd ontving ik specifiekere instructies om de aaltjes toe passen. Na de aaltjes een tweede keer te hebben toegepast, herken ik geen enkel rouwvliegje meer in mijn woning! Conclusie: wanneer de aaltjes correct zijn toegepast, is dit een topproduct! Sowieso prijs ik de klantenservice van BioGroei.

20 aug 2024
Ik vond het een beetje moeilijk aanbrengen. Toen ik het zakje helemaal had leeggeschud zag ik dat er nog allemaal mades achter waren gebleven in het zakje. Heel voorzichtig geprobeerd om ze alsnog eruit te halen. Helaas hebben ze dit niet allemaal overleefd. Op de plant blijven ze ook moeilijk zitten. Kan nog niets zeggen over de werking. Zie nog niets gebeuren. Het is een Clivia die onder de wolluis zit.

Beoordelingen voor Biogroei.nl

13 jun 2024
Veel doden larven bij aankomst.
14 jun 2024
Hallo Stef, bedankt voor je berichtje. Je bestelling werd op 1 dag bij jou in de brievenbus geleverd, dus we nemen even via mail contact op om samen met jou te bekijken wat hier aan de hand is. Mvg, Sabrina van Biogroei
Verkeerde kleur
24 mei 2024
Hallo, bedankt voor je feedback. Je hebt inderdaad 1 van de laatste pakjes groene slakkenringen ontvangen. De doorzichtige slakkenringen waren ineens uitverkocht en dan waren er alleen nog maar groene beschikbaar. Ondertussen zijn deze ook uitverkocht. Onze excuses hiervoor, maar wel gelukkig dat je een van de laatste pakjes slakkenringen kon ontvangen. Mvg, Sabrina van Biogroei
27 mei 2024
Hallo Paola, bedankt voor je feedback. We gaan je een apart mailtje versturen om samen met jou te kijken waarmee we je nog eventueel kunnen helpen. Mvg, Sabrina van Biogroei
3 okt 2023

Het werkt!

Het is heel lang goed gegaan maar ook wij moeten eraan geloven, Buxusmot. En omdat we de struiken liever niet kwijt willen hebben we ons probleem bij Biogroei neergelegd. Zij hebben ons eerder ook al fantastisch geholpen dus het vertrouwen was er al. Na wat over en weer gemaild te hebben, hebben we een bestelling gedaan voor feromonen. Na de snelle levering hebben we alles opgehangen zoals beschreven en binnen vijf minuten zagen we de eerste Buxusmot al rondvliegen, dus de verwachting was hoog ;-) De eerste 30 motten zijn een feit (binnen drie dagen), wat ons betreft een aanrader!
28 apr 2024

Chrysopa tegen trips

Had last van een terugkomende trips plaag op kamerplanten. Verschillende dingen en diertjes geprobeerd (ook van biogroei), helaas zonder goed resultaat. Daarna de chrysopa bus (1000stuks) geprobeerd met veel verbetering. Heb 1 bus gebruikt en 2,5/3 weken later weer een bus ..de restanten gingen buiten op de plantjes tegen de luizen. Dit is de 1e keer dat ik zoveel resultaat zie én voor een redelijke prijs. Zal het nog 1,2 maal proberen en opnieuw een review achterlaten als ik er blijvend vanaf ben. Mijn inziens écht het proberen waard
Snelle levering van Stenema Aaltjes tegen rouwvliegjes. Net toegediend, dus nog even afwachten of het goed gaat werken. Acht maanden geleden ook toegepast op alle kamerplanten (in alle kamers van het huis) en daardoor waren we ruim een halfjaar helemaal van de vliegjes af. Het lijkt dus erg effectief te zijn. Blijkbaar overleven de aaltjes niet als er een tijd geen nieuwe vliegjeslarven meer komen zodat je de toediening wel zo nu en dan moet herhalen. Het is wel wat prijzig met verzendkosten erbij maar wel effectief.
17 feb 2024
Ik heb eigenlijk maar een paar keer een paar trips gezien maar omdat ik steeds meer planten kreeg.. (kocht.. 😂), wilde ik toch preventief gaan. Sinds een jaar bestel ik iedere 8 weken nieuwe zakjes en ik ben er heel tevreden over. Wordt altijd snel verstuurd en goed verpakt. En ik heb geen last van trips! Het enige nadeel vind ik het nieuwe uiterlijk van de zakjes. Ik snap het idee maar ik heb nu steeds het gevoel dat ik naar gele plakstrips vol rouwvliegjes zit te kijken... 😂
Was de eerste keer dat ik daar bestelde omdat ik blij werd van het assortiment dat zij leveren, allemaal beestjes haha 😜. Maar ik moet zeggen dat ik super tevreden ben, alles gaat netjes en goed geregeld, bestelling kan je volgen en het wordt vlot geleverd.nu nog afwachten of de lava-poeder zijn werk doet,maar eigenlijk twijfel ik er niet aan! De service weet ik nog niet, want heb nog niets wat nog niet goed is. Daarom nog geen uitstekend gegeven.

Duidelijke site met prima oplossingen

Duidelijke site, snelle verzending en goede aanwijzingen. Tot nu toe altijd succesvol geweest in de bestrijding van ongewenst gedierte met de aaltjes van Biogroei. Netjes volgens de aanwijzingen werken (en soms doe ik voor de zekerheid na enige tijd nog een extra rondje…). De vliegjes in de kamerplanten en de kevers in de laurierhaag hebben we beide onder controle gekregen.
De goede service. Ik kwam er achter dat ik het product misschien niet op tijd zou ontvangen, voordat ik op vakantie zou gaan. Contact opgenomen en ze vroeg of ik het wilde laten weten of ik het ontvangen had of niet. Als ik het niet op tijd ontvangen had, dan zouden ze na mijn vakantie een nieuwe sturen, zonder enige extra kosten. Het was gelukkig op tijd binnen.
14 apr 2024

Goeie service!

Al eerder een klimaatdoek hier besteld die uitstekend bevalt, vandaar de keuze wederom 3x 9M te bestellen en deze zijn voor mij netjes op 3x 9m gesneden i.p.v. 1x 27m zoals je dit eigenlijk online bij ze besteld. Even een mailtje met mijn bestelnummer doorgeven met het verzoek was voldoende. Kleine moeite maar een groot genot voor mij!
20 mei 2024

Makkelijk bestellen en effectief

Makkelijk bestellen en super dat ze tegenwoordig een trips bestrijdingspakket hebben. Na een paar dagen zie ik de goede beestjes op de planten rond lopen(en ook op random andere plekken😅) en de trips niet. Hopelijk blijft dit zo. Zal na 4 weken nog een keer de preventie zakjes bestelling om er zeker van te zijn dat alle trips weg is.
21 mei 2024
Hallo Anita, bedankt voor je bestelling en je toffe feedback. De preventie zakjes zijn een goed idee. Succes met de bestrijding tegen de trips. Mvg, Sabrina van Biogroei

Moestuinbeurs Baarn

Zeer enthousiast contact tijdens de moestuinbeurs in Baarn. Leerzame en goede lezing over slakken. Doet wat beloofd, in mijn geval de aaltjes leveren binnen de afgesproken tijd. Klein minpuntje; doosje paste toch niet in de brievenbus. Hopelijk zijn we - na gebruik - net zo enthousiast over de aangeschafte woelvork met verkruimelaar.

Top

Dit is de tweede keer dat ik hier bestel. De eerste keer alleen roofmijten besteld tegen trips, de tweede keer roofmijten en gaasvlieglarven. Bestelling komt telkens snel en goed ingepakt aan! De trips is ook al zeer sterk afgenomen en hopelijk nu na deze tweede bestelling weg. Ik ben blij met mijn duizenden nieuwe huisgenootjes :)
8 mei 2024
Geïmporteerde beoordeling

Mijn bestelling van wormenaarde is netjes verpakt en snel geleverd, Als je de zak opend zie je hier en daar een wormpje,ik heb al mijn kuipplanten en plantenbakken op ons dakterras voorzien van t aanbevolen laagje wormenaarde,en wacht nu af hoe de toegevoegde biologische waarde mijn planten goed gaan doen.

Ik ben zeer tevreden.

Ik ben heel blij dat deze natuurlijke opties bestaan voor ongediertebestrijding op mijn huisplanten. Ik heb eerder gebruik gemaakt van BioGroei, vanwege tripsen, en dat was erg succesvol, vandaar dat ik weer een bestelling heb geplaatst. De bestelling was de volgende dag in huis en daar was ik zeer blij mee.
10 mrt 2024
Altijd goede producten. Aangezien we kinderen en dieren hebben weil ik geen gif in huis en dus is een biologische oplossing helemaal goed. Zeker met een huis vol planten bestel ik grote aantallen. Bestel de grysop kaartjes altijd en soms de zakjes voor trips. Altijd snelle verzending en netjes

Heel erg tevreden!

De aaltjes tegen de varenrouwmug zijn gemakkelijk te gebruiken én effectief. Idem over de roofmijten tegen trips. Fijn dat ze advies geven over het toepassen (gebruik theezakjes of dergelijke) waardoor je de duurdere opties van klaargemaakte boxen niet moét gebruiken maar de optie er gewoon is.

Mooie manier van luizen bestrijden

Het pakketje werd mooi op tijd geleverd, bij de lieveheersbeestjes larven zat een goede beschrijving hoe ze uit te zetten. Ze hadden er zelfs zakjes bij gedaan die je gebruikt om de larven te verdelen over de struik. Echt top, en ik heb ook al poppen zien hangen onder de bladeren. Aanrader
Geïmporteerde beoordeling

Snelle levering en goed prduct

Na goede levering van lieveheersbeestjes larve te hebben gekocht in het voorjaar heb ik nu de roofmijten besteld. Deze doen al goed hun werk. Prima levering, goed verpakt en goede kwaliteit (hoewel de roofmijnen erg klein zijn dus de aantallen zijn niet te controleren.)