Biogroei.nl- Logo - Beoordelingen

Biogroei.nl

1.576 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.229 beoordelingen in totaal

18 aug 2024
Enkele maanden terug had ik, op aanraden van een vriend, de Stenema aaltjes gekocht gezien ik last had van rouwvliegjes. Nadat ik de handleiding meermaals had doorgelezen, heb ik de aaltjes toegepast zoals op de verpakking stond. Zes weken later had ik nog steeds last van rouwvliegjes, en heb ik op meerdere momenten contact opgenomen met de klantenservice van BioGroei. Na een grondige analyse was de conclusie dat ik aan sommige planten te veel water had gegeven, waardoor de larven van de rouwvliegjes in die planten de overhand hadden. Dit verwarde me een beetje gezien de handleiding benadrukte om de potgrond vochtig te houden (ik gaf de planten ook alleen water wanneer de grond bovenaan droog aanvoelde). Bij deze wil ik dan ook vermelden dat de instructies voor de Stenema aaltjes ietwat specifieker zouden kunnen zijn, bijv. door te vermelden dat de potgrond bovenaan droog mag zijn terwijl de potgrond dieper onderaan nog steeds nat moet aanvoelen. In ieder geval bood de klantenservice van BioGroei mij een zeer vriendelijke oplossing: ik kon nogmaals de aaltjes bestellen (kosteloos!) en tegelijkertijd ontving ik specifiekere instructies om de aaltjes toe passen. Na de aaltjes een tweede keer te hebben toegepast, herken ik geen enkel rouwvliegje meer in mijn woning! Conclusie: wanneer de aaltjes correct zijn toegepast, is dit een topproduct! Sowieso prijs ik de klantenservice van BioGroei.

20 aug 2024
Ik vond het een beetje moeilijk aanbrengen. Toen ik het zakje helemaal had leeggeschud zag ik dat er nog allemaal mades achter waren gebleven in het zakje. Heel voorzichtig geprobeerd om ze alsnog eruit te halen. Helaas hebben ze dit niet allemaal overleefd. Op de plant blijven ze ook moeilijk zitten. Kan nog niets zeggen over de werking. Zie nog niets gebeuren. Het is een Clivia die onder de wolluis zit.

Beoordelingen voor Biogroei.nl

MV
Maaike v.
Schijndel
14 mei 2024

Fijn bedrijf!

Altijd makkelijk bestellen, wordt fijn mee gedacht, bestelling netjes en snel geleverd. Nooit klachten
15 mei 2024
Bedankt en graag gedaan Maaike :-)
MW
Marij W.
Amsterdam
25 apr 2024
Makkelijk te bestellen en snel geleverd. En nu hopen dat mijn tuin weer slakkenvrij wordt door de NO-SLUG
18 apr 2024
Super!Over het geheel, van keuze op de website tot het ontvangen van de producten ben ik zeer tevreden.
18 apr 2024

Heel tevreden!

Heldere informatie, snelle levering, en de producten doen precies wat ze moeten doen. Ben heel tevreden!
14 mei 2024
Prima werkende oplossingen voor problemen met plagen in de tuin. Snelle levering en goed bestelproces.
15 mei 2024
Dank je wel Dirk, we wensen je nog veel tuinplezier. Mvg, Sabrina van Biogroei
Vorige keer in een potje. Déze keer zaterdag laat afgegeven dus kom pas op maandag mijn pakje ophalen
17 apr 2024

Goede biologische producten voor de tuin en binnenshuis

Biogroei heeft goede biologische producten voor de tuin en binnenshuis. De verzending gaat supersnel.
26 apr 2024
Ik had een foutje gemaakt bij het bestellen, na gebeld te hebben werd dat zonder problemen opgelost
30 apr 2024
Vakkundige en vriendelijke reacties en advies bij mailtjes met vragen over gebruik. Snel geleverr
11 mei 2024

Bestelling uiteindelijk goed ontvangen

Na een korte vertraging in de levering hebben wij de bestelling alsnog in goede orde ontvangen.
17 mei 2024
Fijn om te horen Angela, succes tegen de naaktslakken. Mvg, Sabrina van Biogroei
24 mrt 2024
Bestelling snel geleverd en op mijn vragen via de mail heel snel en duidelijk antwoord gekregen.
Heel veel informatie. Snelle correcte levering. De producten gebruik ik al jaren. Zeer tevreden
17 feb 2024
Goede productomschrjving. Snelle leverin, product voldoet aan de specificaties en is effectief.

Top

Correcte afhandeling van bestellingen. Correcte info op de website. Producten werken ook echt.
Antwoord van Biogroei.nl
Hi Gosia, Dank voor je review. We streven elke dag om jullie snel en kwalitatief te kunnen leveren. Leuk dat je dit even benadrukt! Met vriendelijke groeten, Team Biogroei
10 mei 2024
Precies op tijd! En met gratis een extra hoeveelheid (wat voor mij te veel was eigenlijk …..)
13 mei 2024
Hi Monique, graag gedaan en het kan zeker en vast geen kwaad om de extra ChickenHeppie roofmijten uit te zetten. Mvg, Sabrina van Biogroei
26 apr 2024
Berichtgeving over de bestelling helemaal prima. Op zondag besteld en op donderdag geleverd.
Zoveel mogelijk herbruikbaar papier in de verpakking gebruikt; erg netjes. Vlotte levering.
20 mei 2024
altijd snelle verzending en alles om biologisch de vijanden in me nieuwe tuin te bestrijden
21 mei 2024
Bedankt voor de sterren Liviana!
2 mei 2024
Snelle reactie op annuleren bestelling en terugstorten van het geld. Vriendelijk, accuraat.
PW
Paul W.
Melick
Waar het mij om gaat is de snelheid van leveren en die is prima.daarom blijf ik bij jullie.