Biogroei.nl- Logo - Beoordelingen

Biogroei.nl

1.576 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.229 beoordelingen in totaal

18 aug 2024
Enkele maanden terug had ik, op aanraden van een vriend, de Stenema aaltjes gekocht gezien ik last had van rouwvliegjes. Nadat ik de handleiding meermaals had doorgelezen, heb ik de aaltjes toegepast zoals op de verpakking stond. Zes weken later had ik nog steeds last van rouwvliegjes, en heb ik op meerdere momenten contact opgenomen met de klantenservice van BioGroei. Na een grondige analyse was de conclusie dat ik aan sommige planten te veel water had gegeven, waardoor de larven van de rouwvliegjes in die planten de overhand hadden. Dit verwarde me een beetje gezien de handleiding benadrukte om de potgrond vochtig te houden (ik gaf de planten ook alleen water wanneer de grond bovenaan droog aanvoelde). Bij deze wil ik dan ook vermelden dat de instructies voor de Stenema aaltjes ietwat specifieker zouden kunnen zijn, bijv. door te vermelden dat de potgrond bovenaan droog mag zijn terwijl de potgrond dieper onderaan nog steeds nat moet aanvoelen. In ieder geval bood de klantenservice van BioGroei mij een zeer vriendelijke oplossing: ik kon nogmaals de aaltjes bestellen (kosteloos!) en tegelijkertijd ontving ik specifiekere instructies om de aaltjes toe passen. Na de aaltjes een tweede keer te hebben toegepast, herken ik geen enkel rouwvliegje meer in mijn woning! Conclusie: wanneer de aaltjes correct zijn toegepast, is dit een topproduct! Sowieso prijs ik de klantenservice van BioGroei.

20 aug 2024
Ik vond het een beetje moeilijk aanbrengen. Toen ik het zakje helemaal had leeggeschud zag ik dat er nog allemaal mades achter waren gebleven in het zakje. Heel voorzichtig geprobeerd om ze alsnog eruit te halen. Helaas hebben ze dit niet allemaal overleefd. Op de plant blijven ze ook moeilijk zitten. Kan nog niets zeggen over de werking. Zie nog niets gebeuren. Het is een Clivia die onder de wolluis zit.

Beoordelingen voor Biogroei.nl

5 mei 2024
correcte verwerking van de bestelling, vlotte en snelle levering, degelijk verpakt we kijken uit naar 100 lieveheersbeestjes :-)
ik heb het product nog niet kunnen gebruiken ivm het natte weer; maar ik heb goede hoop dat het mijn buxus in leven houdt.
29 apr 2024
Heel snel en heel duidelijk antwoord op mijn vragen voorafgaand aan de bestelling, die mooi op tijd in mijn brievenbus lag.
krijg meteen iemand aan de telefoon als er iets is en niet er zijn nog 100 wachtenden voor U. probleempje is ook opgelost.
3 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling

Prima pruduct vlugge levering

Telkens goed product en de leveringen komen snel en in goede staat aan. Kan iedereen aanraden om bij biogroei te bestellen
JS
J S.
Den Bosch
10 mei 2024

Fijne webshop

Fijne webshop, hele snelle levering. Ik ben heel tevreden en zal hier zeker nog een keer bestellen als ik iets nodig heb.
13 mei 2024
Bedankt Jael!

Top bedrijf!

altijd goed om te bestellen bij een familiebedrijf in plaats van grootmachten als BOL. Zeer snel, goede service en advies!
Goede communicatie Snel en professioneel antwoord op je vragen snel verzonden en nu moeten de aaltjes zijn werk doen :-)
Kwaliteit van de verpakking. Ik had lieveheersbeestjes besteld en larven. Bijgesloten folder over bio tuinieren. Aanrader
11 mei 2024

Biologisch EN effectief

Snelle bezorging, prima producten. Fijn om de luizen in onze heg op een biologische én effectieve manier te bestrijden.
13 mei 2024
Hallo, bedankt voor de beoordeling en succes met de Chrysopa larven. Mvg, Sabrina van Biogroei
14 mei 2024
geleverd binnen afgesproken tijdslimiet, fijn dat deze verpakking, larven lieveheersbeestjes, door de brievenbus kan.
Great personalized customer service! I had a questions and got a lot of detailed help with choosing the right product.
29 apr 2024

Prima ervaring met BioGroei

Op tijd gewaarschuwd dat een product tegen slakken weer beschikbaar was. Prompt geleverd. Prima ervaring met BioGroei
8 mei 2024

Top!

Heb al vaker besteld bij Biogroei. Snelle verzending, goede en betrouwbare informatie en ook nog eens biologisch! :)
8 mei 2024
Bedankt Rianne :-)
JZ
Jaap Z.
RAVENSWOUD
21 apr 2024
Eigenlijk is er niets te vermelden, werd keurig op tijd bezorgd oordeel beschrijving opde verpakking was duidelijk
18 feb 2024
Snelle levering (voor 14u, volgende dag bezorgd). Weet nog niet of aaltjes werken, maar makkelijk doe te dienen.
3 mei 2024
Supersnelle bezorging en keurig verpakt Kan nog niet zeggen of het goed werkt Ligt pas 2 dagen in de vijver
SB
S B.
Voorburg
9 mei 2024
Snelle verzending, en behulpzame klantenservice toen ik om meer informatie vroeg over mijn bestelling. Top!

Snelle reactie

Helaas was mijn bestelling (nog) niet leverbaar. Kreeg keurig een mail of ik wou wachten of geld terug wou
5 mei 2024
Hoge kwaliteit en snelle verzenging! Het assortiment is breed en komt in goede conditie aan. Werkt altijd!