Biogroei.nl- Logo - Beoordelingen

Biogroei.nl

1.514 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.167 beoordelingen in totaal

18 aug 2024
Enkele maanden terug had ik, op aanraden van een vriend, de Stenema aaltjes gekocht gezien ik last had van rouwvliegjes. Nadat ik de handleiding meermaals had doorgelezen, heb ik de aaltjes toegepast zoals op de verpakking stond. Zes weken later had ik nog steeds last van rouwvliegjes, en heb ik op meerdere momenten contact opgenomen met de klantenservice van BioGroei. Na een grondige analyse was de conclusie dat ik aan sommige planten te veel water had gegeven, waardoor de larven van de rouwvliegjes in die planten de overhand hadden. Dit verwarde me een beetje gezien de handleiding benadrukte om de potgrond vochtig te houden (ik gaf de planten ook alleen water wanneer de grond bovenaan droog aanvoelde). Bij deze wil ik dan ook vermelden dat de instructies voor de Stenema aaltjes ietwat specifieker zouden kunnen zijn, bijv. door te vermelden dat de potgrond bovenaan droog mag zijn terwijl de potgrond dieper onderaan nog steeds nat moet aanvoelen. In ieder geval bood de klantenservice van BioGroei mij een zeer vriendelijke oplossing: ik kon nogmaals de aaltjes bestellen (kosteloos!) en tegelijkertijd ontving ik specifiekere instructies om de aaltjes toe passen. Na de aaltjes een tweede keer te hebben toegepast, herken ik geen enkel rouwvliegje meer in mijn woning! Conclusie: wanneer de aaltjes correct zijn toegepast, is dit een topproduct! Sowieso prijs ik de klantenservice van BioGroei.

20 aug 2024
Ik vond het een beetje moeilijk aanbrengen. Toen ik het zakje helemaal had leeggeschud zag ik dat er nog allemaal mades achter waren gebleven in het zakje. Heel voorzichtig geprobeerd om ze alsnog eruit te halen. Helaas hebben ze dit niet allemaal overleefd. Op de plant blijven ze ook moeilijk zitten. Kan nog niets zeggen over de werking. Zie nog niets gebeuren. Het is een Clivia die onder de wolluis zit.

Beoordelingen voor Biogroei.nl

TM