Biogroei.nl- Logo - Beoordelingen

Biogroei.nl

1.559 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.212 beoordelingen in totaal

18 aug 2024
Enkele maanden terug had ik, op aanraden van een vriend, de Stenema aaltjes gekocht gezien ik last had van rouwvliegjes. Nadat ik de handleiding meermaals had doorgelezen, heb ik de aaltjes toegepast zoals op de verpakking stond. Zes weken later had ik nog steeds last van rouwvliegjes, en heb ik op meerdere momenten contact opgenomen met de klantenservice van BioGroei. Na een grondige analyse was de conclusie dat ik aan sommige planten te veel water had gegeven, waardoor de larven van de rouwvliegjes in die planten de overhand hadden. Dit verwarde me een beetje gezien de handleiding benadrukte om de potgrond vochtig te houden (ik gaf de planten ook alleen water wanneer de grond bovenaan droog aanvoelde). Bij deze wil ik dan ook vermelden dat de instructies voor de Stenema aaltjes ietwat specifieker zouden kunnen zijn, bijv. door te vermelden dat de potgrond bovenaan droog mag zijn terwijl de potgrond dieper onderaan nog steeds nat moet aanvoelen. In ieder geval bood de klantenservice van BioGroei mij een zeer vriendelijke oplossing: ik kon nogmaals de aaltjes bestellen (kosteloos!) en tegelijkertijd ontving ik specifiekere instructies om de aaltjes toe passen. Na de aaltjes een tweede keer te hebben toegepast, herken ik geen enkel rouwvliegje meer in mijn woning! Conclusie: wanneer de aaltjes correct zijn toegepast, is dit een topproduct! Sowieso prijs ik de klantenservice van BioGroei.

20 aug 2024
Ik vond het een beetje moeilijk aanbrengen. Toen ik het zakje helemaal had leeggeschud zag ik dat er nog allemaal mades achter waren gebleven in het zakje. Heel voorzichtig geprobeerd om ze alsnog eruit te halen. Helaas hebben ze dit niet allemaal overleefd. Op de plant blijven ze ook moeilijk zitten. Kan nog niets zeggen over de werking. Zie nog niets gebeuren. Het is een Clivia die onder de wolluis zit.

Beoordelingen voor Biogroei.nl

29 apr 2024

Oncorrecte bezorging

De verpakking met aaltjes tegen slakken zat gewoon in de brievenbus zonder aanbellen door de bezorger. De zon scheen erop, en dit terwijl de aaltjes op 5°C dienen bewaard te worden. Gelieve Post.nl hierop te wijzen of op de enveloppe een waarschuwing aan te brengen.
6 mei 2024
Goede namiddag Christiane, Dank voor deze melding. We gaan ermee aan de slag bij onze koerier. Gelukkig kan het geen kwaad om aaltjes tijdelijk bloot te stellen aan iets hogere temperaturen. Je kan ze dus met een gerust hart toepassen en je slakkenplaag wegwerken. Fijne groeten, Lester van Biogroei
5 mei 2024
We hadden aaltjes besteld tegen slakken in de tuin maar deze waren helemaal niet leverbaar terwijl ze n promotiefilmpje op de site zetten, kregen wel gelijk n mail dat ze nog niet wisten wanneer ze wel leverbaar zijn dus konden ook kiezen om t geld terug te storten
6 mei 2024
Beste Theo, We worden overrompeld met de vraag naar No-Slug. De No-Slug aaltjes tegen slakken zijn opnieuw volop in productie en worden pas midden volgende week verstuurd. Dit stond ook zo op onze site vermeld, nu is dit een latere datum geworden voor de nieuwe bestellingen. Onze excuses voor het ongemak en dankjewel voor het begrip. Met vriendelijke groeten, Inez van Biogroei

beetje vaag maar helemaal goed.

Ik kreeg geen bevestiging van de bestelling dus ik dacht dat er iets niet goed was gegaan en alleen op het laatst kreeg ik een verzendbevestiging van het product. Dus al et al was alles prima geregeld en had ik het product snel binnen.
30 mrt 2024
De bestelling is goed afgeleverd maar ik miste de gebruiksaanwijzing. Deze zat er niet bij en wist zodoende niet goed de verhouding van verdunnen. Ik heb het middel toegepast maar kan nog niet beoordelen of het middel effectief is..
13 mei 2024

Snelle levering dat wel ,maar de larven waren levenloos

Snelle levering, maar de larven bewogen niet en leken al dood. Ik heb ze wel meteen uitgezet, maar ik betwijfel of het wat wordt. Vorig jaar ook gekocht en daar waren de larven heel actief. Daarom heb ik deze keer mijn twijfels
14 mei 2024
Hallo Marja, bedankt voor de feedback. De levering was inderdaad op 1 dag bij jou, we sturen je een mailtje apart om dit even samen te bespreken. Mvg, Sabrina van Biogroei
4 mei 2024
Beter naar de voorraad kijken voordat iets online gezet wordt Dit is een product (aaltjes) die iedereen nu nodig is dit omdat het ook nog eens 2 weken ongeveer duurt voordat het probleem is verholpen
6 mei 2024
Hallo Edwin, We hebben elke klant persoonlijk op de hoogte gebracht aangaande de vertraagde levering van de No-Slug aaltjes. Zoals je weet werken we hard om snel aan ieders vraag te kunnen voldoen. Ook via deze weg onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groeten, Team Biogroei
7 apr 2024
Prima levering en goed verpakt. Alleen jammer dat ik bij het gebruik van de Nematodenspuit zelf ook nat werd, omdat het aansluitstuk voor de waterslang behoorlijk lekte en alle kanten uitspoot.
6 mei 2024
Dag Jo, Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Op de nematodenspuit past een standaard koppeling die moet vermijden dat er lekkage ontstaat. Probeerde je even een ander koppelstuk? Misschien ligt het aan een verouderde rubber ring? Vriendelijke groet, Team Biogroei
Ik vind de verzendkosten hoog, anders zou ik eerder en vaker wat halen. De producten zelf zijn over het algemeen wel goed, uiteraard kom je nooit echt van de beestjes af als je veel planten hebt.
Antwoord van Biogroei.nl
Hi Bas, Dank voor je beoordeling. Zoals je weet moeten we 4,95 euro aanrekenen voor bestellingen kleiner dan 50 euro. We snappen dat dit soms vervelend is en rekenen daarom zelfs de reële verzend- en verpakkingskost niet helemaal door. Hierdoor hopen we dat het voor iedereen haalbaar is om zelfs wat kleins te bestellen en aan huis geleverd te krijgen. Tip: bekijk ook even onze anti-trips abonnementsformules. Hiermee kan je lekker uitsparen. Met vriendelijke groet, Team Biogroei
Geïmporteerde beoordeling

Moet resultaat nog zien.

Ik heb de korrels volgens voorschrift gebruikt. Heb maar een dracaena om te behandelen met de korrels. Ik wacht nog een paar dagen. Heb dus veel over en moet dit weggooien. En dat is jammer.
14 mei 2024
Te snel om te beoordelen. Gebaseerd op eerdere ervaringen (roofmijten tegen spint: toen echt geen goed resultaat ondanks de erg hoge kosten): matig positief, ik wil het een kans geven.
15 mei 2024
Hallo Kris, bedankt voor de feedback. Geef de Stenema aaltjes tegen rouwvliegjes inderdaad even de tijd om hun werk te doen. Als je nog vragen hebt kan je ons graag direct contacteren via mail: info@biogroei.be. Mvg, Sabrina van Biogroei

Had meer verwacht

Lieveheersbeestjes larven besteld welke als eitjes aan zouden moeten komen. Waren al larven toen ze arriveerden. Meteen uitgezet, maar een groot deel had elkaar al opgegeten.
18 apr 2024
De verzending verliet heel vlot maar het vivarium sluit onvoldoende af waardoor er reeds larven ontsnapt zijn. En dat tot grote teleurstelling van de kinderen.
6 mei 2024
Hoi Els, Die larven zijn echt kapoentjes. Om te vermijden dat de kleinste exemplaren ontsnappen kan je een stukje plakband rondom het vivarium aanbrengen. Op die manier kunnen de kleine smullers niet meer alleen op stap. Je kan er ook voor kiezen om een zwaarder element op het deksel van het vivarium te leggen. Op die manier is er geen ruimte tussen deksel en vivarium. Fijne groet, Lester van Biogroei
4 mei 2024
Lange afwezigheid en productieprobleem no-slug is erg onhandig. Planten verdwijnen door de vraatzucht. Positief is de goede communicatie van biogroei.
6 mei 2024
Hi Erik-Jan, Dank voor je aardige woorden. Als het mis gaat communiceren we dit natuurlijk ook. Al hopen we dit niet te vaak te moeten doen ;-) Goed nieuws is dat de No-Slug opnieuw in productie is en hopelijk kunnen we midden volgende week alle openstaande bestellingen wegwerken! Fijne groeten uit Leuven, Lester van Biogroei
Ik kan nog niet beoordelen of het product werkt. Pas over 14 dagen. De gele plakstrips werken iig uitstekend. De uitleg is prima en bezorging vlot.
er zou een aanvink item moeten zijn waarin klanten kunnen aangeven of ze aanbiedingen en emails willen ontvangen.
Antwoord van Biogroei.nl
Hi Jeroen, Dank voor je bericht. Onze excuses dat je na ontvangst van je bestelling een mailtje ter evaluatie van je ervaring hebt ontvangen. Voor veel mensen is ons productengamma relatief onbekend en daarom doen we ons best om iedereen zo goed mogelijk te ondersteunen. In geval van vragen kan je vanzelfsprekend steeds ter plaatse in Leuven, via telefoon of via email bij ons terecht. Fijne groeten, Team Biogroei