cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

780 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.780 beoordelingen in totaal

28 apr 2024
25 april twee servies sets besteld en de volgende ochtend vroeg al in huis. Wat een vlotte service👍👍. Zaten ondanks het goede inpakken 3 beschadigde voorwerpen bij, echter is dit snel opgelost als je hier contact over opneemt. Mocht ik in de toekomst meer serviesgoed nodig hebben kom ik zeker bij jullie terug. Vlotte verzending, prima service als er iets niet klopt/beschadigd is. En makkelijk benaderbaar, en erg vriendelijk.

In de toekomst bestel ik hier niet meer. Bij mijn eerste bestelling eerder dit jaar (3 bakplaten) was een van de artikelen die ik besteld had plots niet op voorraad. Het duurde echter 3 maanden voordat deze werd nageleverd zonder tussentijdse updates. Toen ik zelf achter de status van mijn bestelling aan wilde gaan ( ik had niet verwacht ooit nog iets te ontvangen) bleek het super lastig om cookinglife te bereiken. Ook leek de klantenservice (via telefoon) uitbesteed te zijn waardoor ik alleen maar een toezegging kreeg dat het er echt aankwam en er verder niet veel actie kon worden ondernomen. Na de eerste ver van ideale ervaring besloot ik (nu tot mijn spijt) deze site nog een kans te geven en heb ik weer wat besteld. Vrij snel na de bestelling kreeg ik wederom een mail dat een van de producten niet op voorraad was en dat als ik niet wilde wachten ik op die mail kon reageren dat ik het product niet meer hoefde en dat ik dan zsm mijn geld terug zou ontvangen. Omdat ik dit keer geen zin had om 3 maanden te wachten en de bestelde producten op korte termijn nodig had besloot ik op dit aanbod in te gaan. Een dag nadat ik dit heb aangegeven ontving ik tot mijn verbazing nog een verzendbevestiging. Inmiddels had ik het product al ergens anders besteld en was deze ook onderweg. Tot mijn irritatie kreeg ik in de loop van de week het product dat ik niet meer hoefde te hebben opeens toch bezorgd. Nu ben ik al een week bezig om de retour te regelen maar dit lijkt niet te vlotten. Na een aantal automatisch gegenereerde mails kreeg ik als klap op de vuurpijl een mail terug dat retour voor eigen rekening is.... Nu heb ik een aantal dagen geleden aangegeven dat ik mijn geld zsm terug wil en best eerst het product retour wil sturen maar dat ik dit zeker niet voor eigen rekening ga doen. Tot op heden hier nog geen reactie op mogen ontvangen en ik begin een beetje het vertrouwen te verliezen dat dit nog op korte termijn op een passende manier opgelost gaat worden. In het kort: Misschien prima prijzen ten opzichte van andere webshops mits alles goed gaat. Maar een drama als er ook maar iets geregeld moet worden als het (aan de kant van cookinglife) fout gaat met een bestelling. In het vervolg spendeer ik wel die extra euro en bestel ik het lekker ergens anders.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

28 jan 2024
Super snelle verzending en breekbare spullen zijn super goed verpakt!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Esther, Wat geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze super snelle verzending en dat je de verpakking van de breekbare spullen waardeert! Hartelijk dank voor het delen van je positieve ervaring. We willen je veel plezier wensen met de Jay Hill Dinerborden Silhouette. Mocht je in de toekomst nog meer nodig hebben of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt en geniet van je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Nieuw product na stukkende ontvangst

Product was stuk aangekomen en is zonder probleem opnieuw verstuurd
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Greet, Bedankt voor je beoordeling! We zijn blij dat we snel een nieuw product konden leveren nadat je eerste zending beschadigd was aangekomen. Jouw tevredenheid is onze prioriteit en we doen er alles aan om ervoor te zorgen dat je de best mogelijke ervaring hebt met onze service. Als je in de toekomst nog vragen hebt of ergens hulp bij nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. We kijken ernaar uit om je weer van dienst te zijn!
19 nov 2023
Terugbetalen van niet geleverde, niet op voorraad zijnde, artikelen.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Margreeth, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan door het niet leveren van de artikelen die niet op voorraad bleken te zijn. We hebben de order geannuleerd en onmiddellijk een terugbetaling in werking gezet. Je hebt hierover nu een e-mail ontvangen om dit te bevestigen. We begrijpen hoe teleurstellend dit voor je moet zijn geweest en we doen ons uiterste best om dit recht te zetten. Om toekomstige problemen te voorkomen, zullen we ons nog strikter richten op het bijhouden van onze voorraadstatus. Als je nog verdere vragen hebt of als we ergens mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Hele nette service, was een bord kapot en netjes opgelost en snel!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Cynthia, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We zijn blij te horen dat onze service je goed is bevallen en dat we het kapotte bord snel en naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. We waarderen je vriendelijke woorden enorm en hopen dat je veel plezier zult beleven aan je servies. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of als we je ergens anders mee van dienst kunnen zijn, staan we altijd voor je klaar! Nogmaals dank voor je vertrouwen in ons! Met vriendelijke groeten, Team Cookinglife
11 feb 2024
Snelle service en snelle reactie bij breuk of te weinig geleverd.
11 feb 2024
Beste, Hartelijk dank voor de lovende review! Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad. Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife! We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
Geen pfas, werkt op alle warmtebronnen, kan ook nog in de oven.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Piety​,  Hartelijk dank voor de lovende review!  Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad.  Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl  We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife!  We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
25 nov 2023

Helemaal goed

Snelle levering, zorgvuldig verpakt, ruim aanbod. Helemaal goed.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Richard, Bedankt voor je geweldige feedback! We zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent met onze service en ons productassortiment. Dat is waar we elke dag naar streven bij Cookinglife. Geniet van uw nieuwe Jay Hill Diner Sets, ze zijn echt iets speciaals! Als u nog vragen heeft of als er iets anders is waarmee we u in de toekomst kunnen helpen, aarzel dan niet om het ons te laten weten. We zijn er voor je! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
aardige aanbieding, overzichtelijke website en snelle levering.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Denise, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent over onze aanbiedingen, website en snelle levering. We hopen dat je veel plezier hebt van je Riedel wijnglazen. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Duidelijke communicatie, snelle levering en zeer goed verpakt.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Nicole, Hartelijk dank voor de lovende review! Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad. Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife! We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Luuk Team Cookinglife
Ik miste bezorgen bij een afhaalpunt. Verder niets te klagen.
24 feb 2024
Beste Dennis, Bedankt voor je review en feedback. We vinden het belangrijk om te horen wat onze klanten van onze service vinden. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service, maar we nemen je feedback over de bezorging bij afhaalpunten zeker mee. We streven er altijd naar om onze service te verbeteren en feedback van onze klanten is daarin essentieel. Hopelijk kunnen we in de toekomst de optie voor bezorging bij een afhaalpunt aanbieden. Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaring en als je nog andere opmerkingen of suggesties hebt, horen we die graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
22 nov 2023
Goede aanbiedingen. Snelle levering, goed en keurig ingepakt.
22 nov 2023
Beste Brigitte, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent over onze service en de snelle levering. Wij wensen je veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
3 mrt 2024
Buitengewoon snel is de bestelling afgehandeld en afgeleverd
3 mrt 2024
Beste Max, Bedankt voor je mooie review! Wij zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Veel plezier met je aankoop!
De goede afhandeling van een productie fout van mijn borden
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Simone, Bedankt voor je positieve feedback! We doen altijd ons best om eventuele problemen zo goed mogelijk op te lossen. Fijn om te horen dat je tevreden bent over de afhandeling van het probleem met je borden. Veel plezier met je borden! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Betrouwbaar , netjes, klantvriendelijk en komt afspraken na.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Paul​,  Hartelijk dank voor de lovende review!  Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad.  Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een 5-star review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife!  We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
Snelle levering, goede kwaliteit en duidelijke communicatie.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Stefanie, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en de kwaliteit van onze producten! We doen ons best om dit altijd zo goed mogelijk te doen. Heel veel plezier met je nieuwe aankopen en mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Uitstekend. Een fijne siliconen opscheplepel. Vlot in huis.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Manuela, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met je siliconen opscheplepel en dat je hem snel in huis had. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Hele snelle service en de spullen waren super goed verpakt.
JS
Jan S.
Zwolle
gemakkelijk bestellen, gemakkelijk betalen en snel leveren!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Jan, Bedankt voor je positieve review!  Veel plezier met je Blackwell Koekenpan Gietijzer. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Kerstservies

Prima verpakt,het servies kwam zonder beschadigingen aan .
16 dec 2023
Beste Edwin, Wat geweldig om te horen dat het kerstservies in perfecte staat is aangekomen!  We besteden veel aandacht aan onze verpakkingen om ervoor te zorgen dat je bestelling veilig en onbeschadigd aankomt.  Als je in de toekomst nog iets nodig hebt of vragen hebt, staan we graag voor je klaar. Bedankt voor het vertrouwen in ons! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
LS
Lisda S.
Hilversum
Snel levering, goede verpak en duidelijk communicatie. Top!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Lisda,  Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service!  We doen ons best om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen, dus we zijn blij dat dit bij jou ook gelukt is.  Bedankt voor de complimenten!  Als je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebt, laat het ons dan vooral weten.  We helpen je graag!