cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

780 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.780 beoordelingen in totaal

28 apr 2024
25 april twee servies sets besteld en de volgende ochtend vroeg al in huis. Wat een vlotte service👍👍. Zaten ondanks het goede inpakken 3 beschadigde voorwerpen bij, echter is dit snel opgelost als je hier contact over opneemt. Mocht ik in de toekomst meer serviesgoed nodig hebben kom ik zeker bij jullie terug. Vlotte verzending, prima service als er iets niet klopt/beschadigd is. En makkelijk benaderbaar, en erg vriendelijk.

In de toekomst bestel ik hier niet meer. Bij mijn eerste bestelling eerder dit jaar (3 bakplaten) was een van de artikelen die ik besteld had plots niet op voorraad. Het duurde echter 3 maanden voordat deze werd nageleverd zonder tussentijdse updates. Toen ik zelf achter de status van mijn bestelling aan wilde gaan ( ik had niet verwacht ooit nog iets te ontvangen) bleek het super lastig om cookinglife te bereiken. Ook leek de klantenservice (via telefoon) uitbesteed te zijn waardoor ik alleen maar een toezegging kreeg dat het er echt aankwam en er verder niet veel actie kon worden ondernomen. Na de eerste ver van ideale ervaring besloot ik (nu tot mijn spijt) deze site nog een kans te geven en heb ik weer wat besteld. Vrij snel na de bestelling kreeg ik wederom een mail dat een van de producten niet op voorraad was en dat als ik niet wilde wachten ik op die mail kon reageren dat ik het product niet meer hoefde en dat ik dan zsm mijn geld terug zou ontvangen. Omdat ik dit keer geen zin had om 3 maanden te wachten en de bestelde producten op korte termijn nodig had besloot ik op dit aanbod in te gaan. Een dag nadat ik dit heb aangegeven ontving ik tot mijn verbazing nog een verzendbevestiging. Inmiddels had ik het product al ergens anders besteld en was deze ook onderweg. Tot mijn irritatie kreeg ik in de loop van de week het product dat ik niet meer hoefde te hebben opeens toch bezorgd. Nu ben ik al een week bezig om de retour te regelen maar dit lijkt niet te vlotten. Na een aantal automatisch gegenereerde mails kreeg ik als klap op de vuurpijl een mail terug dat retour voor eigen rekening is.... Nu heb ik een aantal dagen geleden aangegeven dat ik mijn geld zsm terug wil en best eerst het product retour wil sturen maar dat ik dit zeker niet voor eigen rekening ga doen. Tot op heden hier nog geen reactie op mogen ontvangen en ik begin een beetje het vertrouwen te verliezen dat dit nog op korte termijn op een passende manier opgelost gaat worden. In het kort: Misschien prima prijzen ten opzichte van andere webshops mits alles goed gaat. Maar een drama als er ook maar iets geregeld moet worden als het (aan de kant van cookinglife) fout gaat met een bestelling. In het vervolg spendeer ik wel die extra euro en bestel ik het lekker ergens anders.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Mooi servies! Snelle verzending en kwam heel aan.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Machteld Looman, Bedankt voor uw positieve feedback!  We zijn blij dat u tevreden bent met het servies en de snelle verzending. Als u in de toekomst nog vragen heeft, staan we graag voor u klaar.
7 jan 2024
Snel geleverd en supergoed ingepakt. Mooi servies!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Nick, Bedankt voor jouw mooie review! Geniet volop van je Jay Hill servies sets! Laat ze bijdragen aan gezellige diners en mooie momenten met vrienden en familie.  Proost op stijlvolle maaltijden en memorabele bijeenkomsten! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
De kwaliteit en snelheid van de service is super!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Elena, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Dat is waar we het voor doen!
Geem idee Wel helemaal tevreden met mijn aankoop
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Aroem, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij te horen dat je helemaal tevreden bent met je aankoop. Veel plezier ermee! Als je nog vragen hebt, horen we het graag.
Voordelig en snelle service en perfect verpakt .
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Lilian, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service en de verpakking van je producten! Dat is precies waar we bij Cookinglife naar streven. Veel plezier met je aankopen en als je nog vragen hebt, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
gemakkelijk bestellen en betalen. snel geleverd.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Annebeth, Wat fantastisch om te horen dat je zo tevreden bent met het Westinghouse Santokumes! Bedankt voor het delen van je vijfsterrenreview. We zijn verheugd dat het mes aan je verwachtingen voldoet en dat je blij bent met je aankoop. Mocht je in de toekomst meer keukengerei nodig hebben of als er iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan weten. We waarderen je positieve feedback enorm en kijken ernaar uit om je in de toekomst opnieuw van dienst te zijn. Nogmaals bedankt en veel plezier met je aankoop 🙂  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Prachtige producten en vaak leuke aanbiedingen!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Klant, Hartelijk dank voor de lovende review!  Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad.  Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl  We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife!  We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
Probleempje binnen 24 uur opgelost. Houden zo.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Shirley, Bedankt voor je mooie review! Het is altijd fijn om te horen dat we een probleem snel hebben kunnen oplossen. We blijven ons best doen om dit in de toekomst vol te houden.
Cadeaukaart voor leuke produkten, snel in huis
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Wilmy, Bedankt voor je mooie review!  Fijn om te horen dat je tevreden bent over de snelheid van onze service en onze leuke producten.  Veel plezier met je cadeaukaart! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Alles zeer netjes verpakt en snelle levering👌🏻
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Marlies Ten Napel, Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en positieve review! We zijn verheugd om te horen dat u tevreden bent met de verpakking van uw bestelling en de snelle levering. Bij Cookinglife streven we ernaar om niet alleen hoogwaardige producten aan te bieden, maar ook een uitstekende service te bieden aan al onze gewaardeerde klanten.  Het doet ons goed te horen dat onze inspanningen vruchten afwerpen en dat u tevreden bent met uw ervaring. Nogmaals bedankt voor uw steun en vertrouwen in ons.  Als er in de toekomst iets is waarmee we u van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.  We kijken ernaar uit om u weer van dienst te zijn!
Snel geld terug gestort ,ivm niet in voorraad
Antwoord van cookinglife.nl
Beste, Hartelijk dank voor de lovende review! Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad. Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife! We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
Bestelde product werd de volgende dag geleverd
Antwoord van cookinglife.nl
Beste René, Bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je Westmark Vleesthermometer RVS.
7 nov 2023
toch snelle levering terwijl niet op voorraad
8 nov 2023
Beste M. van der Put,   Bedankt voor je positieve review! Wij doen ons best om onze producten zo snel mogelijk te leveren, ook als ze niet direct op voorraad zijn. Veel plezier met de tapasborden!   Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
15 mei 2024
snel geleverd en heel goed en netjes verpakt
15 mei 2024
Beste Carla Knappstein, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en nette verpakking. We hopen dat je volop geniet van je aankoop. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, horen we dat graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Goed!

Goed en stevig verpakt, volgende dag bezorgd.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste J.G Falhaber, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de manier waarop je product is verpakt. Veel plezier met je aankoop!
17 feb 2024
Netjes op tijd geleverd + uitstekend verpakt!
18 feb 2024
Beste Ben, Bedankt voor je mooie review! Veel plezier met je aankoop.
WV
Wilma v.
Nijmegen
11 feb 2024

RVS opbergbus.

Mooie kwaliteit koffiebus en snelle levering.
11 feb 2024
Snelle levering en heel blij met het product
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Andrea, Wat geweldig om te horen dat je zo blij bent met je product(en) en dat de levering zo snel was! Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad. Het is altijd ons doel om onze klanten te voorzien van hoogwaardige producten en een snelle service, dus het is fantastisch om te weten dat we daarin geslaagd zijn. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl Nogmaals hartelijk dank voor je steun en vertrouwen in ons. We kijken ernaar uit om je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Ze doen wat ze zeggen.ik vind ze betrouwbaar
20 jan 2024
Beste Wil, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Veel plezier met je Lampe Berger Navulling! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
30 dec 2023
Snelle bezorging en duidelijke communicatie.
30 dec 2023
Beste Manon, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent over onze bezorging en communicatie. Veel plezier met je Alessi Kerstballen!