cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

783 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.780 beoordelingen in totaal

28 apr 2024
25 april twee servies sets besteld en de volgende ochtend vroeg al in huis. Wat een vlotte service👍👍. Zaten ondanks het goede inpakken 3 beschadigde voorwerpen bij, echter is dit snel opgelost als je hier contact over opneemt. Mocht ik in de toekomst meer serviesgoed nodig hebben kom ik zeker bij jullie terug. Vlotte verzending, prima service als er iets niet klopt/beschadigd is. En makkelijk benaderbaar, en erg vriendelijk.

In de toekomst bestel ik hier niet meer. Bij mijn eerste bestelling eerder dit jaar (3 bakplaten) was een van de artikelen die ik besteld had plots niet op voorraad. Het duurde echter 3 maanden voordat deze werd nageleverd zonder tussentijdse updates. Toen ik zelf achter de status van mijn bestelling aan wilde gaan ( ik had niet verwacht ooit nog iets te ontvangen) bleek het super lastig om cookinglife te bereiken. Ook leek de klantenservice (via telefoon) uitbesteed te zijn waardoor ik alleen maar een toezegging kreeg dat het er echt aankwam en er verder niet veel actie kon worden ondernomen. Na de eerste ver van ideale ervaring besloot ik (nu tot mijn spijt) deze site nog een kans te geven en heb ik weer wat besteld. Vrij snel na de bestelling kreeg ik wederom een mail dat een van de producten niet op voorraad was en dat als ik niet wilde wachten ik op die mail kon reageren dat ik het product niet meer hoefde en dat ik dan zsm mijn geld terug zou ontvangen. Omdat ik dit keer geen zin had om 3 maanden te wachten en de bestelde producten op korte termijn nodig had besloot ik op dit aanbod in te gaan. Een dag nadat ik dit heb aangegeven ontving ik tot mijn verbazing nog een verzendbevestiging. Inmiddels had ik het product al ergens anders besteld en was deze ook onderweg. Tot mijn irritatie kreeg ik in de loop van de week het product dat ik niet meer hoefde te hebben opeens toch bezorgd. Nu ben ik al een week bezig om de retour te regelen maar dit lijkt niet te vlotten. Na een aantal automatisch gegenereerde mails kreeg ik als klap op de vuurpijl een mail terug dat retour voor eigen rekening is.... Nu heb ik een aantal dagen geleden aangegeven dat ik mijn geld zsm terug wil en best eerst het product retour wil sturen maar dat ik dit zeker niet voor eigen rekening ga doen. Tot op heden hier nog geen reactie op mogen ontvangen en ik begin een beetje het vertrouwen te verliezen dat dit nog op korte termijn op een passende manier opgelost gaat worden. In het kort: Misschien prima prijzen ten opzichte van andere webshops mits alles goed gaat. Maar een drama als er ook maar iets geregeld moet worden als het (aan de kant van cookinglife) fout gaat met een bestelling. In het vervolg spendeer ik wel die extra euro en bestel ik het lekker ergens anders.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

WV
Wouter en Linda v.
Haarlem, The Netherlands
11 feb 2024
Mooie placemats en snelle levering.
11 feb 2024
Beste, Hartelijk dank voor de lovende review! Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad. Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife! We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
Gewoon snelle en correcte levering.
10 feb 2024
Beste Annemarie, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent over onze service. Veel plezier met je Alfi Theepot met Theefilter Gepolijst RVS 600 ml! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Goeie prijs Super snelle levering
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Gert-Jan, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de prijs en de snelle levering. Veel plezier met je Westinghouse koekenpan en Blackwell pannensponsje! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
alles was netjes verpakt afgeleverd
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ber, Bedankt voor je fantastische review!  We zijn enorm blij dat de Leonardo Glazenset Puccini in de smaak valt.  Geniet van elke slok die je neemt uit deze prachtige glazen en laat ze je momenten verrijken met hun stijl en klasse.  Proost op nog vele vijfsterrenmomenten met deze geweldige glazenset! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
goed produkt en een snelle levering
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Harold, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over het product en onze snelle levering! Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt in de toekomst, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Veel plezier met je bestelling! :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 okt 2023
Snel geleverd en super goed verpakt
28 okt 2023
Beste Richard, Bedankt voor jouw positieve feedback. We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de goede verpakking. We verpakken onze pakketjes elke dag met de grootste zorg en proberen deze zo snel mogelijk te verzenden! Veel plezier toegewenst met jouw aankoop en we kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen in onze webshop 🙂  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
27 okt 2023
Hele vlotte service en levering.
27 okt 2023
Beste Ceciel, Bedankt voor jouw review. We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en service. We wensen je veel bakplezier toe met jouw nieuwe koekenpannen!🍳️ Tot snel in onze webshop! We hebben nog veel meer moois voor je in petto! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

uitstekend bedrijf.

goede producten en snelle levering
Antwoord van cookinglife.nl
Beste J. van Leeuwen, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent met onze producten en de snelle levering. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen bij Cookinglife. Veel plezier met je aankoop!
Bestelling is naar wens ontvangen
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Croque Madame, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je bestelling! We hopen dat je er veel plezier van hebt. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of iets anders nodig hebben, dan staan we altijd voor je klaar.
Geweldige service en mooi product!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ingrid​,  Hartelijk dank voor de lovende review!  Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad.  Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een 5-star review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife!  We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
fantastic service, great products!
Antwoord van cookinglife.nl
Dear Maria,  Thanks for your lovely review!  We"re thrilled to hear you"re happy with our service and products. Enjoy your Alessi Vergiet Mami. Kind regards, Team Cookinglife
Onduidelijk over leveringstermijn.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste GBJM Oonk, Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat het levertermijn voor afhalen in de winkel wat onduidelijk voor je was.  Onze excuses hiervoor.  Wanneer je een bestelling bij ons plaatst voor afhalen in de winkel kan je deze 4/5 werkdagen later afhalen bij de gekozen winkel.  Mochten er uitzonderingen zijn over de levertijd word je hiervan op de hoogte gebracht via de mail.  Wij wensen je veel plezier met je nieuwe wokpan toe! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Prima geregeld en keurig op tijd
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Wim, Bedankt voor je mooie review! We doen ons best om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen en zijn blij om te horen dat je tevreden bent. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan horen we het graag!
JV
Joan V.
Tilburg
Goede kwaliteit en snel geleverd.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Joan, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit en de snelle levering van je bestelling. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
De bestelling werd snel geleverd
24 feb 2024
Beste Addie, Bedankt voor je mooie review! Fijn om te horen dat we je snel van dienst konden zijn. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife

Top kwaliteit!

Top kwaliteit, echt een aanrader!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Eddy​,  Hartelijk dank voor de lovende review!  Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad.  Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl  We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife!  We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
EK
E. K.
Appingedam
1 jan 2024
snelle levering. Goede kwaliteit.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste klant, Dank je wel voor je geweldige feedback! Moge de Patisse Poffertjespan Basic ø 25 bijdragen aan ontelbare momenten van smakelijk genot tijdens het maken van jouw favoriete poffertjes. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
30 dec 2023
Prima levering. Goede informatie.
30 dec 2023
Beste Rosina, Bedankt voor je mooie review! We vinden het fijn om te horen dat je tevreden bent over de levering en onze informatie. Veel plezier met je aankopen!
25 dec 2023
Snelle levering, slecht geleverd
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Carina, Onze oprechte verontschuldigingen voor het ongemak dat is ontstaan door de slechte levering van je bestelling. Dit is niet de ervaring die we willen bieden en we begrijpen volledig je teleurstelling. We hebben direct actie ondernomen na het vernemen van de problemen met de levering en we waarderen het dat je het retourlabel hebt gebruikt om het pakket naar ons terug te sturen. Volgens de track en trace code hebben we bevestiging ontvangen dat het pakket vandaag bij ons is aangekomen. We willen je verzekeren dat we deze retourzending zo spoedig mogelijk zullen verwerken en de terugbetaling zullen uitvoeren. We streven ernaar om dit zo snel en efficiënt mogelijk voor je af te handelen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Als er nog verdere vragen zijn of als we je ergens anders mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan alsjeblieft niet om contact met ons op te nemen. We willen er alles aan doen om dit voor je recht te zetten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Alles snel en zorgvuldig geregeld
16 dec 2023
Beste Jacqueline, Bedankt voor jouw positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat je een fijne ervaring hebt gehad met onze service. Veel plezier met de prachtige Alessi Kerstfiguren en Kerstengeltjes! We hopen ze je feestdagen vullen met vreugde en warmte.🎄️ Met vriendelijke groet, Team Cookinglife