cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

783 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.780 beoordelingen in totaal

28 apr 2024
25 april twee servies sets besteld en de volgende ochtend vroeg al in huis. Wat een vlotte service👍👍. Zaten ondanks het goede inpakken 3 beschadigde voorwerpen bij, echter is dit snel opgelost als je hier contact over opneemt. Mocht ik in de toekomst meer serviesgoed nodig hebben kom ik zeker bij jullie terug. Vlotte verzending, prima service als er iets niet klopt/beschadigd is. En makkelijk benaderbaar, en erg vriendelijk.

In de toekomst bestel ik hier niet meer. Bij mijn eerste bestelling eerder dit jaar (3 bakplaten) was een van de artikelen die ik besteld had plots niet op voorraad. Het duurde echter 3 maanden voordat deze werd nageleverd zonder tussentijdse updates. Toen ik zelf achter de status van mijn bestelling aan wilde gaan ( ik had niet verwacht ooit nog iets te ontvangen) bleek het super lastig om cookinglife te bereiken. Ook leek de klantenservice (via telefoon) uitbesteed te zijn waardoor ik alleen maar een toezegging kreeg dat het er echt aankwam en er verder niet veel actie kon worden ondernomen. Na de eerste ver van ideale ervaring besloot ik (nu tot mijn spijt) deze site nog een kans te geven en heb ik weer wat besteld. Vrij snel na de bestelling kreeg ik wederom een mail dat een van de producten niet op voorraad was en dat als ik niet wilde wachten ik op die mail kon reageren dat ik het product niet meer hoefde en dat ik dan zsm mijn geld terug zou ontvangen. Omdat ik dit keer geen zin had om 3 maanden te wachten en de bestelde producten op korte termijn nodig had besloot ik op dit aanbod in te gaan. Een dag nadat ik dit heb aangegeven ontving ik tot mijn verbazing nog een verzendbevestiging. Inmiddels had ik het product al ergens anders besteld en was deze ook onderweg. Tot mijn irritatie kreeg ik in de loop van de week het product dat ik niet meer hoefde te hebben opeens toch bezorgd. Nu ben ik al een week bezig om de retour te regelen maar dit lijkt niet te vlotten. Na een aantal automatisch gegenereerde mails kreeg ik als klap op de vuurpijl een mail terug dat retour voor eigen rekening is.... Nu heb ik een aantal dagen geleden aangegeven dat ik mijn geld zsm terug wil en best eerst het product retour wil sturen maar dat ik dit zeker niet voor eigen rekening ga doen. Tot op heden hier nog geen reactie op mogen ontvangen en ik begin een beetje het vertrouwen te verliezen dat dit nog op korte termijn op een passende manier opgelost gaat worden. In het kort: Misschien prima prijzen ten opzichte van andere webshops mits alles goed gaat. Maar een drama als er ook maar iets geregeld moet worden als het (aan de kant van cookinglife) fout gaat met een bestelling. In het vervolg spendeer ik wel die extra euro en bestel ik het lekker ergens anders.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Antwoord van cookinglife.nl
Beste Maggie, Bedankt voor je mooie 5-sterren review! Als je nog vragen of opmerkingen hebt, laat het ons dan gerust weten.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Trudi, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat alles naar wens is. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen we dat graag.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Mustafa, Bedankt voor je mooie review! We stellen het erg op prijs. Mocht je nog vragen hebben, dan horen we dat graag van je.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Piet, Bedankt voor je mooie review! We vinden het fijn dat je tevreden bent met onze service. Als je nog vragen hebt of hulp nodig hebt met iets, laat het ons dan gerust weten!
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Betsie, Bedankt voor je vijfsterrenbeoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, horen we dat graag.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Paramesh, Bedankt voor je sterrenbeoordeling! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en wensen je veel plezier met je nieuwe keukenartikelen.  Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Els, Bedankt voor je mooie review!  We zijn blij dat je tevreden bent met je nieuwe wijnglazen.  Wij wensen je veel drink plezier toe!  Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Nicolet, Bedankt voor je 5-sterren beoordeling! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze service en producten. Wij hopen dat de navulling en geurkaars een heerlijke geur achter zullen laten.  Als je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Merve, Bedankt voor je mooie review!  Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe springvorm en maatbeker. Als je in de toekomst nog vragen hebt, helpen we je graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Yvonne, Bedankt voor je positieve beoordeling.  We zijn blij om te zien dat je tevreden bent met onze diensten!  Mocht je in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Veel kookplezier met je nieuwe hapjespan en een fijne dag verder! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Angelique, Bedankt voor je mooie review! We hopen dat je veel plezier beleeft aan je nieuwe dinerborden. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, laat het ons dan gerust weten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Henk, Wat fijn om te zien dat je ons 5 sterren hebt gegeven!  Bedankt voor je positieve beoordeling.  We hopen dat je veel plezier hebt van je nieuwe bierglazen! Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen we dat natuurlijk graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Nel, Bedankt voor je mooie review! We waarderen je feedback enorm. Wij wensen je veel kookplezier toe met je nieuwe keukengerij! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Jeroen, Bedankt voor je vijfsterrenbeoordeling!  We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe aardappelstamper en vergiet.  Als je in de toekomst vragen of opmerkingen hebt, horen we dat graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Dennis, Bedankt voor de perfecte score die je ons hebt gegeven! Het is altijd geweldig om te horen dat onze klanten tevreden zijn. Wij wensen je veel plezier toe met je nieuwe taartstolp! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Riet, Bedankt voor je mooie review!  Wij wensen je veel kookplezier toe met je nieuwe koekenpan.  Mochten wij je in de toekomst nog ergens mee kunnen helpen, vernemen wij het graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Piet, Bedankt voor je mooie review! We stellen het zeer op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Wij hopen dat je nieuwe placemats mooi zullen staan op je eettafel :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Henny Tinga, Bedankt voor je vijf sterren review!  Wij zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe braadpan.  Veel kookplezier toegewenst :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Atie, Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je tevreden bent. Wij wensen je veel plezier toe met je nieuwe placemats  Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste C.N. Biegstraaten, Bedankt voor de 4 sterren! We stellen het op prijs dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Mocht je feedback hebben over hoe we je ervaring kunnen verbeteren, dan horen we dat graag! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife