cookinglife.nl- Logo - Beoordelingen

cookinglife.nl

785 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden20.779 beoordelingen in totaal

28 apr 2024
25 april twee servies sets besteld en de volgende ochtend vroeg al in huis. Wat een vlotte service👍👍. Zaten ondanks het goede inpakken 3 beschadigde voorwerpen bij, echter is dit snel opgelost als je hier contact over opneemt. Mocht ik in de toekomst meer serviesgoed nodig hebben kom ik zeker bij jullie terug. Vlotte verzending, prima service als er iets niet klopt/beschadigd is. En makkelijk benaderbaar, en erg vriendelijk.

In de toekomst bestel ik hier niet meer. Bij mijn eerste bestelling eerder dit jaar (3 bakplaten) was een van de artikelen die ik besteld had plots niet op voorraad. Het duurde echter 3 maanden voordat deze werd nageleverd zonder tussentijdse updates. Toen ik zelf achter de status van mijn bestelling aan wilde gaan ( ik had niet verwacht ooit nog iets te ontvangen) bleek het super lastig om cookinglife te bereiken. Ook leek de klantenservice (via telefoon) uitbesteed te zijn waardoor ik alleen maar een toezegging kreeg dat het er echt aankwam en er verder niet veel actie kon worden ondernomen. Na de eerste ver van ideale ervaring besloot ik (nu tot mijn spijt) deze site nog een kans te geven en heb ik weer wat besteld. Vrij snel na de bestelling kreeg ik wederom een mail dat een van de producten niet op voorraad was en dat als ik niet wilde wachten ik op die mail kon reageren dat ik het product niet meer hoefde en dat ik dan zsm mijn geld terug zou ontvangen. Omdat ik dit keer geen zin had om 3 maanden te wachten en de bestelde producten op korte termijn nodig had besloot ik op dit aanbod in te gaan. Een dag nadat ik dit heb aangegeven ontving ik tot mijn verbazing nog een verzendbevestiging. Inmiddels had ik het product al ergens anders besteld en was deze ook onderweg. Tot mijn irritatie kreeg ik in de loop van de week het product dat ik niet meer hoefde te hebben opeens toch bezorgd. Nu ben ik al een week bezig om de retour te regelen maar dit lijkt niet te vlotten. Na een aantal automatisch gegenereerde mails kreeg ik als klap op de vuurpijl een mail terug dat retour voor eigen rekening is.... Nu heb ik een aantal dagen geleden aangegeven dat ik mijn geld zsm terug wil en best eerst het product retour wil sturen maar dat ik dit zeker niet voor eigen rekening ga doen. Tot op heden hier nog geen reactie op mogen ontvangen en ik begin een beetje het vertrouwen te verliezen dat dit nog op korte termijn op een passende manier opgelost gaat worden. In het kort: Misschien prima prijzen ten opzichte van andere webshops mits alles goed gaat. Maar een drama als er ook maar iets geregeld moet worden als het (aan de kant van cookinglife) fout gaat met een bestelling. In het vervolg spendeer ik wel die extra euro en bestel ik het lekker ergens anders.

Beoordelingen voor cookinglife.nl

Antwoord van cookinglife.nl
Beste Arjan, Jouw 5 sterren maken onze dag geweldig! Bedankt voor je steun en we hopen dat je bestelling een lach op je gezicht tovert. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Jolanda, Bedankt voor de 5-sterrenbeoordeling! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze diensten. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, horen we dat graag van je. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Seya, Bedankt voor je 5 sterren review! Als er in de toekomst iets is waar we je mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Thomas, Bedankt voor je positieve feedback! Wij wensen je veel kookplezier toe met je nieuwe wokpan :) Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste C.​,  Hartelijk dank voor de lovende review!  Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad.  Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een 5-star review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife!  We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste I​,  Hartelijk dank voor de lovende review!  Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad.  Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een 5-star review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife!  We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
17 feb 2024
Beste Arie, Bedankt voor je feedback en het delen van je ervaring met de Emile Henry taartvorm! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met het product en waarderen het dat je de tijd hebt genomen om een review achter te laten. Als er nog iets is waar we je mee kunnen helpen of als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om te assisteren en ervoor te zorgen dat je de beste ervaring hebt bij [Naam van je bedrijf]. Nogmaals bedankt voor je positieve feedback en voor het kiezen van Cookinglife. We kijken ernaar uit om je in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste James, Hartelijk dank voor uw geweldige 5-sterrenreview!  We zijn ontzettend blij dat u tevreden bent met uw ervaring bij ons. Uw positieve feedback betekent veel voor ons team, omdat we altijd streven naar uitmuntendheid in service en productkwaliteit.  We zijn verheugd dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat u genoten heeft van uw ervaring met ons.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Ton, Bedankt voor je mooie review! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Mocht je nog vragen hebben of kunnen we je op een andere manier helpen, laat het ons dan weten.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Evert, Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. Als er in de toekomst ooit nog iets is waar we je mee kunnen helpen, laat het ons dan zeker weten. Veel plezier met uw reserve onderdeel gewenst!
LD
Liesbeth D.
Sint Jansteen
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Liesbeth, Bedankt voor je mooie review!  We zijn blij dat je tevreden bent.  Heb je nog vragen of is er iets anders waar we je mee kunnen helpen? Laat het ons weten! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Inge, Bedankt voor je mooie review!  We zijn blij dat je tevreden bent met onze service.  Als je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebt, laat het ons dan gerust weten.  We staan altijd voor je klaar! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Nausikaa​,  Hartelijk dank voor de lovende review!  Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad.  Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl  We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife!  We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Tim​,  Hartelijk dank voor de lovende review!  Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad.  Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een 5-star review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife!  We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Hanne​,  Hartelijk dank voor de lovende review!  Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad.  Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl  We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife!  We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
Antwoord van cookinglife.nl
Beste Marianne​,  Hartelijk dank voor de lovende review!  Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad.  Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl  We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife!  We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.
11 feb 2024
Beste, Hartelijk dank voor de lovende review! Het doet ons goed te horen dat je tevreden bent met onze service, vooral omdat wij een lastige periode hebben gehad. Jouw positiviteit is van onschatbare waarde voor ons, en we zouden het enorm op prijs stellen als je ook een review zou willen delen op ons Trustpilot-platform. Jouw ervaring kan anderen helpen en bijdragen aan de groei van onze gemeenschap. Hier is de link naar het Trustpilot-beoordelingsportaal: https://nl.trustpilot.com/evaluate/cookinglife.nl We begrijpen dat je tijd kostbaar is, en we waarderen het zeer dat je de moeite neemt om ons op meerdere platforms te ondersteunen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Cookinglife! We kijken ernaar uit je snel weer te verwelkomen en staan altijd voor je klaar.